X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Asthenozoospermia
Odpowiedz

Asthenozoospermia

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 marca 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was serdecznie kobietki :) U mojego męża stwierdzono Asthenozoospermia . Pomógł by mi ktoś zinterpretować wyniki ? Proszę o wiadomość na pw. Pozdrawiam Serdecznie

  • Blondik Autorytet
    Postów: 5204 4874

    Wysłany: 5 marca 2014, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyli niska ruchliwość? mój chyba też taka diagnoze bedzie miał :9
    płakać się chce;(

    8p3o43r8favqs0hl.png
    klz9iei3yk95ggji.png
    Alicja 1.09.2014 (*)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2014, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie kochana bardzo słaba ruchliwość :( tak mi się wydaję , lecz nie znam się dokładnie na tych wynikach. Dlatego napisałam tutaj

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2014, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    może to wynikać z przegrzania lub palenia papierosów.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2014, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    może warto, aby mąż brał jakieś witaminy na męską płodność.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 maja 2014, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie było mnie troszkę czasu.... Tak tak kochana pali papieroski ... Ahh nie wiem co to będzie obecnie jest w delegacji więc nici z starania :(

  • Anja89 Autorytet
    Postów: 450 108

    Wysłany: 16 maja 2014, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj tez ma bardzo slaba ruchliwosc + aglutynacja I stopnia. Po 3 miesiecznej suplementacji zplusa w ruchliwosci tylko kilka procent na plus,za to wydluzony czas uplynnienia...

    svchvfxmiau6k2p0.png
  • agnes175 Autorytet
    Postów: 615 327

    Wysłany: 22 stycznia 2015, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś