Forum Starając się - ogólne Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę
Odpowiedz

Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę

Oceń ten wątek:
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2800 5088

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale moja kuzynka teraz urodziła i powiedziała że bd trzymać dla nas wózek i ubranka.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 21:33

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Moja Królewna Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • Marta8880 Ekspertka
    Postów: 241 182

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wielka kobyla, miejsca w mieszkaniu tez niewiele ale tak mi sie podoba ze na suficie gdzies go zawiesze oby byl ;) a xlandera xa tez biore do namyslu

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 21:35

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    3jgx3e3kfxdd9uap.png[/url]
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tomania2806 wrote:
    http://www.maxartkids.pl/WOZEK_RETRO_IRYS_MOD_3-262.html

    coś takiego mi się podoba
    WOW !!!! Mega fura!!!!
    Tylko ja takiego nie mogę ;-(
    M. nawet oczy zrobił :D

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2800 5088

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tam potem był brązowy...jeśli chodzi o kolor :D

    ja to mojemu T. nie pokazałam bo by mnie wyśmiał :D
    więc taki co by się mojemu też podobał to taki
    http://www.bobowozki.com.pl/product_info.php?products_id=2500&osCsid=

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 21:42

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Moja Królewna Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z racji tego, że przez kilka lat byłam opiekunką mam kilka wózków przetestowanych;) I np. takie mutsy i x-landery przerazaja mnie ciezarem i gabarytami, zwlaszcza jezeli nie ma sie windy i przemieszcza komunikacja miejska! Ale w samym mutsy igo jestem zakochana:) Teraz juz inaczej do tego podchodze, bo mamy garaz i po schodach nie trzeba taszczyc wozka, wiec najwazniejsze zeby nie wytrzasl maluszka, mial duzy kosz i... byl ladny :D


    (Prawo Agaty bedzie mialo chyba nowa serie, ostatnio Daria Widawska byla w DDTVN i cos o tym mowila)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 21:44

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta8880 wrote:
    No wielka kobyla, miejsca w mieszkaniu tez niewiele ale tak mi sie podoba ze na suficie gdzies go zawiesze oby byl ;) a xlandera xa tez biore do namyslu
    No właśnie. W mieszkaniu nie mam jak, na korytarzu nie zostawię, bo zdarza się tak, że bezdomni włamują się na klatkę i chodzą po całym bloku. Raz miałam nawet wrażenie, że łapią za klamki. Od tamtego czasu dziesięć razy sprawdzam, czy chałupa zamknięta. Raz w nocy miałam wrażenie, że ktoś nade mną stoi i się przygląda... Wiecie jak to jest... Śpisz, ale nie śpisz, oczy masz zamknięte, ale wszystko widzisz... jak sobie przypomnę to mnie ciary przechodzą...

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tomania2806 wrote:
    tam potem był brązowy...jeśli chodzi o kolor :D

    ja to mojemu T. nie pokazałam bo by mnie wyśmiał :D
    więc taki co by się mojemu też podobał to taki
    http://www.bobowozki.com.pl/product_info.php?products_id=2500&osCsid=
    właśnie podobno bebetto też są całkiem niezłe

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka88 wrote:
    Ja z racji tego, że przez kilka lat byłam opiekunką mam kilka wózków przetestowanych;) I np. takie mutsy i x-landery przerazaja mnie ciezarem i gabarytami, zwlaszcza jezeli nie ma sie windy i przemieszcza komunikacja miejska! Ale w samym mutsy igo jestem zakochana:) Teraz juz inaczej do tego podchodze, bo mamy garaz i po schodach nie trzeba taszczyc wozka, wiec najwazniejsze zeby nie wytrzasl maluszka, mial duzy kosz i... byl ladny :D


    (Prawo Agaty bedzie mialo chyba nowa serie, ostatnio Daria Widawska byla w DDTVN i cos o tym mowila)

    Ja tam ciężarów się nie boję. Trochę sadełka mam, ramiona też dosyć dosyć, więc jak trzeba coś dźwignąć to pierwsza lecę do pomocy. A z mutsy mam źle skojarzenia. A skojarzenia są najgorsze. To tak jak z imieniem dla malucha. Myślisz i myślisz, a jak już wymyślisz, to słyszysz od męża... miałem dziewczynę w klasie o takim imieniu, była straszna jak noc i głupia jak but - moja córka nie będzie miała tak na imię! Albo - nieeeeee tyle dziewczyn w szkole miało tak na imię... jakoś źle mi się wszystkie kojarzą... i weź wymyśl coś

    Marta8880 lubi tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas brak planów co do zakupu wózka. Na razie musi mi wystarczyć cowieczorne przytulanie sie mojego K do brzucha i 'czarowanie' macha palcami niczym mag ,tylko mu różdżkę dać, moze minął się z powołaniem. Miejmy nadzieje,że coś/kogoś wyczaruje. Aaa i dzisiejszy tekst mnie zabił - Twój brzuch będzie fajnym domkiem tymczasowym dla Bejba. Skąd on bierze te teksty to ja nie wiem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 21:52

    małaMyszka, Natka88 lubią tę wiadomość

  • Marta8880 Ekspertka
    Postów: 241 182

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojej co do imienia to inna dluga historia juz od paru lat sie zastanawiamy z mezem i narazie stanelismy na tym ze nic nie wiemy. Jest identycznie jak u Ciebie małaMyszka

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    3jgx3e3kfxdd9uap.png[/url]
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2800 5088

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My już dla dziewczynki mamy imię wybrane (jeszcze w okresie narzeczeństwa )
    lecz dla chłopca nie umiemy dojść do porozumienia :D

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Moja Królewna Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • Marta8880 Ekspertka
    Postów: 241 182

    Wysłany: 22 listopada 2014, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co do łazenia bezdomnych po klatkach schodowych to tez to znam, ryglowanie drzwi na trzy spusty. Mam pieska ale czasem wydaje mi sie ze boi sie bardziej odemnie

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    3jgx3e3kfxdd9uap.png[/url]
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane! My imiona wymyślaliśmy na lekcji j. polskiego w II klasie LO :D Syn - Sebastian, a córka ... ... ... od 10 lat myślimy :D

    goska9789, Natka88, tomania2806, werni lubią tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, skojarzenia... Jak dawalismy synowi imie, to samo. W koncu stanelo na Igorze, bo fajne krotkie dobrze sie skraca, no i nikogo osobiscie nie znamy o tym imieniu :) jak jeszcze nie znalam plci to mialam milion imion zenskich a meskich wcale, potem jak sie okazalo ze chlopak to dluuugo myslelismy. I mysle ze idealnie trafilismy z imieniem. Zobaczymy jak bedzie przy drugim maluchu ;)

    goska9789, małaMyszka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie zazdroszcze Wam z tymi bezdomnymi. Ja mieszkam na obrzeżach miasta, blisko akwenu wodnego,lasy,pola. Bezdomni czasami chodza ,ale nigdy nie było problemów. Moze dlatego ,ze pies biega po podwórku i odstrasza skutecznie. Za to zimą mamy wesoło, lisy biegają szukajac jedzenia i sarny pod ogrodzenie przychodza po smakołyki :) uroki mieszkania w takim miejscu gdzie drogi są piaskowe, nie ma lamp, chodników,a do centrum 15-20 minut piechota. Żyć nie umierać. Polecam! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 22:08

    małaMyszka, werni lubią tę wiadomość

  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta8880 wrote:
    A co do łazenia bezdomnych po klatkach schodowych to tez to znam, ryglowanie drzwi na trzy spusty. Mam pieska ale czasem wydaje mi sie ze boi sie bardziej odemnie
    hahahahaahaha to tak jak moja bestia! Spadnie liść z drzewa a ona ogon pod siebie i spiernicza jak poparzona :D

    tomania2806, goska9789, Marta8880 lubią tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MałaMyszka, ale na dluzsza mete dzwiganie dziecka wraz w wozkiem i tobolami (pieluchy, ciuchy, zabawki, jedzenie) jest straszne. Poki jeszcze maluch maly, to nie ma sprawy, ale taki 1,5 roczniak, to juz ciezko + ogolnie panujaca znieczulica przy prosbie o pomoc (uslyszalam raz, ze jak jestem guwniara i zrobilam dziecko, to potem mam sama sobie radzic z wozkiem w tramwaju, albo "mam chory kregoslup").

    Racja, skojarzenia z imionami sa straszne. Imie dla coreczki mamy wybrane od wiekow (Marysia), ale synek bedzie mial przypozadkowany chyba numerek przez "zle" doswiadczenia!

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2800 5088

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    my córka Antonina na 100% a syn ja bym chciała Michał a mój mąż mówi nie, jemu się podoba Wiktor.

    Mój pies boi się np bałwana, liścia z drzew, stosu liści, worka na śmieci...itd

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2014, 22:08

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Moja Królewna Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znajomej syn to Igor. Wszyscy mówią do niego Igi. Prawie jak Iggy Pop :)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 22 listopada 2014, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moi znajomi do synka Igora mowia... IGOREK POTWOREK :D

    goska9789, małaMyszka lubią tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego