Forum Starając się - ogólne Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę
Odpowiedz

Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 26 listopada 2014, 12:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja za to pracuję z dziećmi od roku i jestem zadowolona. Nie to co po studiach ratownictwa med. Swiatek,piątek,niedziela w pracy. Ileż można. Bejb kiedy się pojawi, matka będzie ze wszystkim na bieżąco :)

estrella, MiSia :), małaMyszka lubią tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 26 listopada 2014, 12:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nigdy na nartach nie jeździłam... ale bardzo bym chciała... co roku obiecujemy sobie z mężem, że pojedziemy i się nauczymy ale nie wychodzi :/ teraz też zamierzam być w ciąży więc narty niewskazane :P

Wiadomo, że to nakręcanie się nikomu nie pomaga ale mój mózg jest taki głupi, że mimo wszystko o tym myśli... za mało mam innych zajęć żeby się oderwać... w pracy jakoś leci bo głowa zajęta innymi sprawami... ale teraz w domu jak siedzę sama i to ciągle na forum to nic innego w głowie nie mam... niestety :/

małaMyszka lubi tę wiadomość

• MiSia :) Autorytet

Wysłany: 26 listopada 2014, 12:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Estrella masz rację !!
    Najgorsze jest właśnie takie świństwo ze strony współpracowników... ale co na to poradzi cham na zawsze pozostanie chamem ! :-p

estrella, małaMyszka lubią tę wiadomość

hchygov3n960krj6.png
    f2wl2n0adjltluvt.png
    Mikołaj <3
    Przyszedł na świat 16.02.2016r. o godzinie 18:35 przez cc.
    3580 g , 56 cm :-)
  • nick nieaktualny

Wysłany: 26 listopada 2014, 12:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    MiSia na twoim miejscu też bym się nie zastanawiała tylko na L4 szła... to nie jest praca dla kobiety w ciąży :) ja czasami też muszę nosić ciężkie kartony czy gadżety... i żaden facet nie pomoże bo jak to jeden powiedział "nie po to kończyłem studia, żeby kartony nosić"... bez komentarza :/

MiSia :), małaMyszka lubią tę wiadomość

Wysłany: 26 listopada 2014, 12:27