Forum Starając się - ogólne Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę
Odpowiedz

Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę

Oceń ten wątek:
  • tomania2806 Autorytet
    Postów: 2799 5088

    Wysłany: 26 listopada 2014, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobranoc :) <3

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Franek
    atdcjw4z8ub26pmv.png
    Nasz drugi cud Dorotka
    l22njw4z3m241iss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Wam :)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 27 listopada 2014, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was z rana :D za oknem szaro, ponuro i zimno... idę na 13 do pracy :D
    M. odprawiony do pracy z siatą jedzenia he he he
    Czas na prysznic i jeszcze poleniuchuję do 10 :D a co tam...
    Tempka troszkę w górę, ale po nocnym <3 to nie wiem, czy jej wierzyć... chyba nic ma co się nakręcać, czekam na @ i HSG ...
    A no i się pochwalę :D wczoraj wybrałam sobie prezent - na Mikołaja, pod choinkę i urodziny :D :D :D :D :D :D trochę kosztuję, więc powiedziałam, że do dnia dziecka już nic nie będę chciała ha ha ha ha ha ha ha
    Dzisiaj się dowiem co chciałby M.
    A wspólny prezent jest oczywisty, ale wiadomo jak jest z prezentami... list wysłany do Świętego, ale czy elfy mu przekazały???

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 08:24

    estrella lubi tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry ;) u mnie dziś też pogoda przygnębiająca... aż się wstawać z łóżka nie chce :P ale postanowiłam wysprzątać mieszkanko więc za jakiś czas się podniosę, już i tak nie zasnę ;) ja w tym cyklu nie mierzyłam tempki ale coś mnie podkusiło żeby dziś rano zmierzyć i jest mega niska 36,3 więc z ciąży nici... Ale coś czuję, ze Tobie Mała myszko się uda tym razem - trzymam kciuki ;)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana nie chcę się nakręcać, ale i tak mam natłok myśli, a potem wracam do poprzedniej @ i do 3 godzin bezustannego płaczu...

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok w takim razie nie nakręcam Cię tylko trzymam kciuki :) myślimy pozytywnie! :)

    goska9789, małaMyszka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. :)
    U nas pogoda taka sama jak przez ostatni tydzien czyli dno totalne, jak tak dalej pojdzie to na te ostatnie dni przeniose sie do tesciowej bo dobija mnie fakt ze nie mam do kogo geby otworzyc.. :(
    Odechciewa mi sie w zwiazku z tym wszystkiego, codziennie wieczorem jestem na skraju placzu, glupie mysli przychodza czasem do glowy.
    Zebym to ja chociaz miala kogos z kims moznaby bylo sie spotkac i pogadac, no ale nie mam.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milejdi doskonale Cię rozumiem bo mój czasem wyjeżdża i wtedy też sama siedzę... i czasem nawet sama do siebie gadam :D najgorsze są dni jak siedzę sama w pracy, później w domu... oszaleć można... ja swoich teściów znoszę w małych dawkach więc już wolę sama siedzieć ale jeśli Ty masz inne relacje to pewnie, że do nich jedź szybciej czas Ci będzie leciał ;) przez tą pogodę to chyba każdy nie ma humoru... cały dzień ciemno, pochmurno... przydałby się śnieg... od razu byłoby lepiej. Pamiętaj, że na forum można z nami zawsze pogadać, wiadomo, że to nie zastąpi rozmowy face to face ale wygadać się można ;) po to tu jesteśmy :)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • vercia Ekspertka
    Postów: 246 92

    Wysłany: 27 listopada 2014, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wracając do rozmów o śluzie, kurcze ja zawsze przed okresem mam "tonę" kremowego śluzu i nigdy ciąży :P

    a co do pogody to wiadomo, żenuła. miałam dzisiaj pomyć okna, ale od wczoraj wieczór tak mnie gardło boli i czuje że coś mnie bierze... :/ ech a w sobotę na urodziny musze isc...to będzie ciezki weekend

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 09:52

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    956e52ce1dd7b2f827e42fa35d940250.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas pogoda też do bani, ale z każdym dniem coraz bliżej do wiosny :p

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • vercia Ekspertka
    Postów: 246 92

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przeleci, nim się obejrzymy trzeba będzie jajka malować ;D

    goska9789, małaMyszka lubią tę wiadomość

    956e52ce1dd7b2f827e42fa35d940250.png
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A dopiero ja sie zalilam, ze nie mam sie do kogo odezwac;) Malz wyjezdza minimum na 4 dni co 2 tygodnie...

    U mnie ladnie swieci slonce, ale potwornie wieje. Z drugiej strony, wczoraj tez swiecilo, a potem przyszly chmury i deszcz:/

    MalaMyszko, pochwal sie co chcesz za prezent:)

    Nie moglam w nocy zasnac, wiec dopiero o 9.30 wstalam. Zjadlam sniadanie, ide sie umyc i jade na zakupy- trzeba lodowke uzupelnic.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • vercia Ekspertka
    Postów: 246 92

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To miłych zakupów, ja do roboty na 12... ech zaś pół dnia z debilami ;D No nic mam nadzieje ze szybko minie i zaraz weekend. Zawsze sobie tak tłumaczę, ze piątku to już nie ma co liczyć ;)

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    956e52ce1dd7b2f827e42fa35d940250.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9552 7426

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka co do śluzu to jak wczoraj patrzylam niby wodnisty trochę białego mam, a czekam na okres. Spać dziś nie moglam.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam wrazenie, ze cale zycie spedzam z debilami :/

    Kurcze, zaczynam sie martwić, biorac pod uwage rozpocecie stran po @. Pisalam juz jakis czas temu, ze mam podejrzenie zapalenia oskrzeli. Wszystko sie wyciszylo, ale kaszel taki 'gruzliczy' wraca jak tylko przestane brac leki! W oskrzelach i plucach nic nie mam, czysciutko.

    Boje sie, bo prawdopodobnie przez bostonke maluszkowi przestalo bic serduszko, a teraz znowu cos mnie atakuje.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem ze mam was dziewczyny i bardzo sie z tego ciesze!
    Wlasnie sie dowiedzialam ze maz wraca w poniedzialek, a mial w niedziele buuu :(

    Ja przed okresem mam sluz rozciagliwy, potem podbarwiony krwia a na koncu krew i @ ;)

    Natka, kurcze, ciezko stwierdzic co to, lekarze powinni dalej zlecic jakies badania.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znam ten bol Milejdi. Moj mial wrocic w srode, klient poprosil o spotkanie w czwartek rano (w Brukseli), a przed chwila zadzwonil do Lubego, ze jednak nie da rady! No szlag mnie by trafil.

    Bylam z tym kaszlem u 2 lekarzy... Mowili to samo, chyba sie przejde wieczorem na dyzur nocny (internista pzyjmie mnie dopiero za 3 dni!).

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9552 7426

    Wysłany: 27 listopada 2014, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co za palant z tego gościa, nie lubię w ogóle takich delegacji. Za dużo się nasluchalam.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idz idz. Trzeba sprawdzic.
    Swoja droga klient super sie zachowal... Ludzie oczekuja szacunku i zrozumienia a sami nie maja go dla innych.


    Ja sie ciesze ze moj M siedzi za granica. Wczesniej pracowal na firmie, ladowal palety na tiry z jednyn takim "kolega", albo recznie albo wozkiem. Pracowal tam 2 lata. 2 najgorsze jak do tej pory lata mojego zycia, w tym czasie minela mi ciaza i 1rok zycia naszego syna. Sprawa prosta - alkohol. Wypijali sobie na firmie. Nie rzadko, wrecz czesto. M dojezdzal do pracy 30km. Mysle ze wiecie czym to sie skonczylo. Jak Igor mial 2msc M stracilprawo jazdy na rok. Wtedy zdecydowalismy sie przeprowadzic na wies do tesciow, bo stamtad mial tylko 6km do pracy, wiec moglam go ja badz bracia podwiezc. Koszmar. I nie, nie dzieki tesciom, bo to sa dobrzy ludzie, ale dzieki M ktory dalej pil. Niejedna awantura, niejedne akcje, szarpaniny. Przetrwalismy bo po jednejakcji (po 8msc mieszkania tam, kurwa ja tam przenioslam sie zebysmy mieszkali razem jak rodzina, zeby dziecko mialo ojca codzien a nie w weekendy, a on nie mogk tego widocznie docenic) stwierdzilam ze nie bede dalej tego znosic i przenioslam sie z powrotem do naszego mieszkania. Dopiero wtedy maz zrozumial ze nie zartuje. Tak, przetrwalismy... Choc Bog jeden wie co jeszcze nam zycie przyniesie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2014, 11:26

    małaMyszka, MiSia :) lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wybaczcie wyzalanie sie... Czesto wracam do tamtych czasow. Minal juz rok, a ja dalej mu nie ufam.

    małaMyszka lubi tę wiadomość

‹‹ 36 37 38 39 40 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego