Grudzień - wspaniały prezent pod choinkę
-
WIADOMOŚĆ
-
A co do prezentu to mogę wam podpowiedzieć jeden , coś podobnego z krowkami
Z racji , że mój mąż lubuje się w galaretkach To kupiłam takie kolorowe , każda zapakowalam osobno. Powycinalam serduszka takie małe i jedno duże , na dużym napisałam tak : KOCHAM CIĘ ZA TO , ŻE... a na mniejszych napisałam właśnie za co go kocham i przywiązalam do każdej galaretkiwszystkie zapakowalam w folię i przywiązalam dużym serduszkiem .. był zadowolony jak nigdy
galaretki zjadł a serduszka sobie zostawił
małaMyszka lubi tę wiadomość
-
oj dziewczyny uwielbiam to forum
ja sobie popijam winko
a andrzejki spedzimy na urodzinach mojej siostry i brata wiec tak rodzinnie
hehe a wrozby to ja glownie z racji ze jestem nauczycielka dla dzieci znam
chociaz w piatek wyszlo mi ze dostane od mikolaja rozge- dzieci to mialy radochę
małaMyszka, estrella lubią tę wiadomość
-
Malina_88 wrote:oj dziewczyny uwielbiam to forum
ja sobie popijam winko
a andrzejki spedzimy na urodzinach mojej siostry i brata wiec tak rodzinnie
hehe a wrozby to ja glownie z racji ze jestem nauczycielka dla dzieci znam
chociaz w piatek wyszlo mi ze dostane od mikolaja rozge- dzieci to mialy radochę
to Ci dzieci wywróżyły! -
nick nieaktualnyJuż prawie za mną pracowita część tego dnia
muszę tylko odkurzyć i będzie można leniuchować
mój mąż raczej nie miał jelitówki bo dziś już je normalnie... jakiś jednodniowy wirus czy co
ale cały czas leży w łóżku i ciągle czegoś potrzebuje
mam ochotę Go udusić
małaMyszka, Sylwusia100, MiSia :) lubią tę wiadomość
-
estrella wrote:Już prawie za mną pracowita część tego dnia
muszę tylko odkurzyć i będzie można leniuchować
mój mąż raczej nie miał jelitówki bo dziś już je normalnie... jakiś jednodniowy wirus czy co
ale cały czas leży w łóżku i ciągle czegoś potrzebuje
mam ochotę Go udusić
estrella lubi tę wiadomość
-