Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Zerknijcie proszę na wykres
Odpowiedz

Zerknijcie proszę na wykres

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy to cykl bezowulacyjny?:/ przerywane temp to chorobsko mialam goraczke. Cykle regularne 30-31 dniowe... Bo normalny ten wykres raczej nie jest ..

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 16 listopada 2014, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Faktycznie choroba trochę namieszała ale nie skreślaj od razu tego cyklu, może w wyniku tej choroby cykl Ci się wydłuży i owulacja jeszcze na dniach wystąpi :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj nie sadze bo sluz juz zanika i na pewno daleko mu do plodnego:( no chyba ze owulacja byla w trakcie wysokiej temp? Jest to mozliwe? Ale to by teraz temp nie byla tak nisko prawda? Niewiem czy jest mozliwa owulacja bez skokow?

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 16 listopada 2014, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydaje mi się, że teraz temperatura byłaby wyższa gdyby podczas tej choroby nastąpiła owulacja. Raczej owulacja jest kojarzona zawsze ze skokiem (ale nie znaczy to że w dniu skoku była owulacja ) ale jest na ten temat oddzielny wątek i tam możesz poczytać opinie dziewczyn na ten temat :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 16 listopada 2014, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co do śluzu to nie wiem jak jest u Ciebie ale ja np miałam rozciągliwy wcześniej niż skok a w okresie około skoku śluz miałam wodnisty.

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz nawet wodnistego nie mam:/ to juz chyba po wszystkim jesli chodzi o sluz. Ja ogolnie jestem z tych niskotemperaturowcow ;p u mnie 36,6 to rzadkosc;p hehe

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 16 listopada 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może teraz temperatura będzie szła w górę :) Po rozciągliwym śluzie byłby teraz skok :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak mysle, ze teraz moze idzie w gore. Bez watpienia najlepszy sluz byl w tym 19dniu cyklu. To i moze faktycznie np dzien po tym sluzie doszlo do owulacji a tepmeratura teraz idziecw gore. Zobaczymy jutro jaka bedzie:/ a Ty jak dlugo sie juz starasz? Pierwsze ? Czy juz masz dziecko?:)

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 16 listopada 2014, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miejmy najdzieję, że teraz idzie w górę :) Wtedy by się wszystko zgadzało :) Nie mam jeszcze dzieci :) To mój 2 cykl starań :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 listopada 2014, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to jeszcze nie masz sie czym przejmowac jakby nie wyszlo:) ale widze ze beda dwie kreseczki;) bo tez objawy zaznaczylas :) no chyba ze zawsze tak masz? Wykres tez widzisz ze inny niz zawsze?;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2014, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i chyba nic z tego:( cykl bezowulacyjny:( ciekawe czy tak mam zawsze czy tak trafilo:( bo pierwszy raz robilam wykres i mierzylam temp.

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 17 listopada 2014, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Piersi zawsze mi dokuczają przed okresem, poza tym wydaje mi się, że w pierwszych dniach nie odczuwa się żadnych objawów więc to niepotrzebne wkręcanie sobie tych objawów ;) Wykres inaczej wygląda niż poprzedni, jest dużo bardziej stabilnijeszy ale w tym miesiącu wiodę też inny tryb życia niż wtedy :) Także zobaczymy bliżej terminu @.

    Nie martw się bo przez chorobę mogło się wszystko poprzestawiać i cykl się wydłuży, może coś jeszcze się z tego wykluje :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2014, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to jeszcze kilka dni i sie dowiesz;)
    A nie powinno mi wyznaczyc lini w 19dc ? Pasowalo by to czy nie?

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 17 listopada 2014, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem 24 lub 25 dc :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    24? A skad wiesz? Twoim zdaniem jestem przed owu? Na pewno nie:/ za pozno. Jak za 10 dni okres mam miec. Poza tym juz nie mam sluzu plodnego.

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 17 listopada 2014, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa ja myślałam, że piszesz o mnie :P

    zem3wn15az3szllg.png
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 17 listopada 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak teraz Ci temperatura podskoczy to może i wyznaczy na 19, zależy jak dalej się to rozwinie.

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2014, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehehe;D
    A jest mozliwe ze jak juz byl sluz rozciagliwy i przyszlo chorobsko zatrzymalo to i teraz na nowo bedzie sluz robil sie rozciagliwy?? Zdarza sie takie cos?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2014, 17:11

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 18 listopada 2014, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czasami organizm ma następne podjeście, u każdego pewnie to jest inaczej :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 listopada 2014, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy ktos jeszcze pomoze??? Sama zaznaczylam owulacje, czy to pasuje?? Dobrze? Czy to cykl bezowulacyjny??

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego