11 cykl bez Clo.2 po HSG.CUD ❤️

Autor: Maja29
zoom
  • Temperatura
  • 37.22°
  • 36.91°
  • 36.61°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • Ciężkie piersi
  • Wrażliwe piersi
  • Wrażliwe sutki
  • Kwas foliowy
  • Luteina
  • Magnez
  • Witamina C
  • Witamina D
  • Omega3
  • Pregna
  • Notatki
Październik 2018 Listopad 2018 Grudzień 2019 Styczeń 2019 Luty 2019 Marzec 2019 Kwiecień 2019 Maj 2019 Czerwiec 2019 Lipiec 2019
04cz 05pt 06so 07nd 08pn 09wt 10śr 11cz 12pt 13so 14nd 15pn 16wt 17śr 18cz 19pt 20so 21nd 22pn 23wt 24śr 25cz 26pt 27so 28nd 29pn 30wt 31śr 01cz 02pt 03so 04nd 05pn 06wt 07śr 08cz 09pt 10so 11nd 12pn 13wt 14śr 15cz 16pt 17so 18nd 19pn 20wt 21śr 22cz 23pt 24so 25nd 26pn 27wt 28śr 29cz 30pt 01so 02nd 03pn 04wt 05śr 06cz 07pt 08so 09nd 10pn 11wt 12śr 13cz 14pt 15so 16nd 17pn 18wt 19śr 20cz 21pt 22so 23nd 24pn 25wt 26śr 27cz 28pt 29so 30nd 31pn 01wt 02śr 03cz 04pt 05so 06nd 07pn 08wt 09śr 10cz 11pt 12so 13nd 14pn 15wt 16śr 17cz 18pt 19so 20nd 21pn 22wt 23śr 24cz 25pt 26so 27nd 28pn 29wt 30śr 31cz 01pt 02so 03nd 04pn 05wt 06śr 07cz 08pt 09so 10nd 11pn 12wt 13śr 14cz 15pt 16so 17nd 18pn 19wt 20śr 21cz 22pt 23so 24nd 25pn 26wt 27śr 28cz 01pt 02so 03nd 04pn 05wt 06śr 07cz 08pt 09so 10nd 11pn 12wt 13śr 14cz 15pt 16so 17nd 18pn 19wt 20śr 21cz 22pt 23so 24nd 25pn 26wt 27śr 28cz 29pt 30so 31nd 01pn 02wt 03śr 04cz 05pt 06so 07nd 08pn 09wt 10śr 11cz 12pt 13so 14nd 15pn 16wt 17śr 18cz 19pt 20so 21nd 22pn 23wt 24śr 25cz 26pt 27so 28nd 29pn 30wt 01śr 02cz 03pt 04so 05nd 06pn 07wt 08śr 09cz 10pt 11so 12nd 13pn 14wt 15śr 16cz 17pt 18so 19nd 20pn 21wt 22śr 23cz 24pt 25so 26nd 27pn 28wt 29śr 30cz 31pt 01so 02nd 03pn 04wt 05śr 06cz 07pt 08so 09nd 10pn 11wt 12śr 13cz 14pt 15so 16nd 17pn 18wt 19śr 20cz 21pt 22so 23nd 24pn 25wt 26śr 27cz 28pt 29so 30nd 01pn 02wt 03śr 04cz 05pt 06so 07nd 08pn 09wt 10śr 11cz 12pt 13so 14nd 15pn 16wt 17śr 18cz 19pt 20so 21nd 22pn 23wt 24śr 25cz 26pt 27so 28nd 29pn 30wt
krwawienie średnie krwawienie średnie krwawienie lekkie plamienie plamienie plamienie plamienie plamienie plamienie plamienie plamienie wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wodnisty rozciągliwy pozytywny pozytywny negatywny pozytywny //otwarta pozytywny (krew) pozytywny (krew) Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Wrażliwe piersi Wrażliwe piersi Wrażliwe piersi Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Kwas foliowy Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Luteina Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Magnez Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina C Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Witamina D Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Omega3 Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Pregna Chora Chora Test owu 16.00  pozytywny dwie kreski Krew i plamienia brązowe <br />
Co to ???<br />
Test owu 20.30 negatywny Test owu 9.30 grube krechy<br />
13.15 Wizyta u lekarza: mała kropka na usg- wyglada na wczesna ciąże z poprzedniego cyklu. Widoczna również torbiel. <br />
Niepokojące plamienia i krew od 11 dc. <br />
Powtarzamy betę.<br />
Beta negatywna Luteina przez 10 dni 2x1 Torbiel i ciagłe plamienia.<br />
Luteina ma pomóc,<br />
Zobaczymy. Plamienie dużo mniejsze Plamienie koloru jasnego <br />
Jest lepiej Czysto po nocy :) Czyściutko bez plamien ;) Do dZisiaj luteina Gdzieś tu pojawi się @<br />
Wstałam o 6 i spadek już temp Mocny Bol lewej piersi beta 4664 ❤️ Beta 11841 ❤️<br />
 Zaczynam 5 tydzień <br />
Progesteron 28,20 Wizyta w klinice <br />
Widoczny zarodek w macicy ❤️
zoom
  • Temperatura
  • 37.22°
  • 36.91°
  • 36.61°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • Ciężkie piersi
  • Wrażliwe piersi
  • Wrażliwe sutki
  • Kwas foliowy
  • Luteina
  • Magnez
  • Witamina C
  • Witamina D
  • Omega3
  • Pregna
  • Notatki
Komentarze
MagdRy 25 lipca, 18:30

Pięknie 😍 no to juz jestes mamusia 🙂 ja jeszcze ciut musze poczekac ale powoli stresik lapie 😊

Rubii 25 lipca, 08:12

Gratulacje kochana <3 jak synek ma na imie? Wazne ze juz jest z Wami a te zle chwile porodu szybko odejda w niepamięć. Tez sie bardzo obawiam porodu. Moj synek na dodatek chyba sie urodzi wiekszy bo ostatnio na wizycie w 24 tyg mial juz 720g i czuje ze bedzie spory przy porodzie. Wizyte mam za tydzien także zobaczymy jak urosl. Obecnie 26+1 tc.

MagdRy 15 lipca, 18:01

Gratuluje kochana 😊😘 Jej i jaki duzy maly sie urodzil 🙂? Jak te pierwsze dni w domu? Ja w środę idę na pierwsze zajęcia w szkole rodzenia haha 😀

kinga27.30 13 lipca, 00:03

Najważniejsze, że syn jest już z Tobą... nic więcej się nie liczy :) tyle na niego czekałaś, teraz jest Wasz czas, cieszcie się sobą.

Biedna, się namęczyłaś... A Jak się teraz czujesz?

My się cały czas siebie uczymy. Moja mała, niestety jest dzieckiem kolkowym, serce mi rozrywa, jak ona tak płacze a ja nie mogę jej pomóc. Jest trochę lepiej, ale nie jest to w 100%.

MagdRy 5 lipca, 13:30

Hej kochana juz po porodzie :)? Czekam na wiesci :)

kinga27.30 3 lipca, 19:08

Tak, miałam naturalny :) u mnie zaczęło się od odejścia wód wiec nie było wątpliwości ;)

Mam nadzieję, że u Ciebie już po wszystkim i się tulicie <3

kinga27.30 30 czerwca, 13:41

Kochana, to ja Tobie życzę szybkiego i bezproblemowego rozwiązania <3 nasza córcia od 19.06 jest juz z nami <3 od tygodnia docieramy się w domu :*

Jest cudowna, taka malutka, kochana... ostrzegę Cię, po powrocie do domu, przygotuj się na psychiczny zjazd hormonalny przez kilka dni. Nie mam ani nie miałam baby bluesa, ale zdarzało mi się rozpłakać, jak ktoś spytał, np jak się czuję. Najważniejsze to być razem <3

Rubii 25 czerwca, 06:48

Kochana juz coraz blizej i zaraz bedziesz sie cieszyla swoim synkiem. Te ostatnie tygodnie sa najgorsze ale za to za chwilę ile bedziesz miala radości. A jakie imie wybraliscie dla synka? Juz niedlugo i dostane tu dobre wiesci od Ciebie. Jak ten czas szybko uciekl :-)

kinga27.30 18 czerwca, 18:54

Wiesz, teraz już czekamy rozwiązania :) do TP zostało 17 dni, mam nadzieję, że córcia nie pozwoli dlugo na siebie czekać <3

A u Was, jak?

Rubii 18 czerwca, 07:31

Hej kochana u nas juz potwierdzone info i napewno bedzie synek i to bardzo ruchliwy bo nie chcial dac sie zmierzyc ale wkoncu sie udalo i wszystko jest dobrze. Z usg termin mi wypada na 25.10 a z @ na 30.10 ale synek jest duzy a lekarz mowi ze duze dzieci rodza się później bo jest im za dobrze w środku :-)

A ja tu czekam na info kiedy Twoje malenstwo juz bedzie z Toba. Mam nadzieje ze odpoczywasz juz przed porodem :-)

Rubii 29 maja, 07:13

Kochana jak tam u Was? Juz pewnie nerwy przed porodem sie zaczynaja bo to coraz blizej. Jak sie czujesz? Wybrsliscie juz imie dla synka?

My wczoraj mielismy wizyte i z dziewczynki zrobil sie chlopiec czyli tak jak czulam od poczatku :-) maly ladnie rosnie i jest trochę wiekszy niz wychodzi z daty @ i termin porodu jak narazie przyspieszyl nam sie o 4 dni ale zobaczymy jak to bedzie. Poza tym nadal musze lezec bo tym razem mam skurcze macicy i nie moge sie przemeczac i mam duzo odpoczywac. Cos czuje ze chyba cala ciaze spędzę w lozku jak nie krwiak to skurcze. Ale wazne ze z dzieckiem wszystko dobrze. A ja tu juz niedlugo bede oczekiwac dobrych wiesci od Ciebie ze malutki juz jest z Wami.

kinga27.30 19 maja, 13:32

Heej Kochana :* u nas skończony 33tc. Mam +11 kg ;) hymm w przyszłym tygodniu kończymy z M remont w mieszkaniu, więc za dwa tyg wszystko będzie gotowe ;)

A jaj Ty się czujesz?

MagdRy 17 maja, 07:54

No tak wyprawka pelna para 😄😍 ryle jest teraz poelnych rzeczy ze fortune kozna wydac 😄 u nas wszystko dobrze jak na ten moment i na 100% bd miala synka 💙😍 siusiak jak ta lala na usg hahaha

Rubii 16 maja, 07:25

U Ciebie juz 32 tc jak to szybko leci ten czas. Oby synek grzecznie poczekal na swoja odpowiednia chwile a nie juz sie tam przekreca.
U nas dzisiaj jest 16+1 tc. Mdlosci i inme przykre dolegliwosci juz powoli znikaja. Wiec jest lepiej niz na poczatku.
Wyprawke dla dziecka macie już prawie cala gotowa a my to pewnie na ostatnia chwile będziemy wszystko obic bo teraz to jeszcze jakos za wczesnie.
Daj znac jak maly przyjdzie na swiat. Ale niech tam jeszcze posiedzi sobie z mamusia trochę :-)

Rubii 14 maja, 17:02

U nas wszystko dobrze . Dzidzia jest zdrowa i ladnie rosnie. Co do plci to narazie caly czas jest dziewczynka. Zobaczymy czy pozniej sie to zmieni. Badania polowkowe mam 15.06.
A co u Ciebie? Jak sie czujesz? Co slychac?

AnitaK 12 kwietnia, 21:27

Do mnie to jeszcze nie dociera <3 chyba uwierzę, jak usłyszę serduszko <3 o pierwszą ciążę staraliśmy się rok więc to, że teraz tak szybko nam się udało to jakiś cud <3

AnitaK 10 kwietnia, 20:51

Dziękuję kochana <3 jak samopoczucie? :)

Rubii 12 marca, 06:24

Kochana wczoraj mialam wizyte i widzialam bijwce serduszko! Piękny widok! Ale ciaza jest mlodsza bo pozno mialam owu kolo 19-20dc (to byl 9 czy 10 luty) ale wszystko jest dobrze poza tym ze mam malego krwiaczka i stad moje plamienia ktore mam ale i tak sa juz mniejsze niz byly na poczatku. Teraz mam 4 dni pracy potem tydzien urlopu i po urlopie Pani doktor już nie chce zebym wracala do pracy. Kolejna wizyta 22 marca. Tak sie ciesze ze wszystko jest dobrze.

A co u Ciebie? Jak sie czujesz? Czujecie?

MagdRy 27 lutego, 14:27

Ok to nie moge sie juz doczekac!!! :) a powiedz mi bolal Cie krzyz na poczatku?

MagdRy 27 lutego, 06:50

Bede dbac :) chocisz ciagle do mnie nie dociera :)! Kiedy widzialas i slyszalas serce kropka :)?

Rubii 27 lutego, 06:26

Jakis wysyp dobrych nowin teraz jest :-) ja mam pierwsza wizyte w sobote i siw stresuje.

Jak ten czas szybko leci kochana. Bedziesz miala coreczke czy synka? Na kiedy termin masz?

MagdRy 26 lutego, 22:09

Jest kropek 3mm :) tzn ja nic zbytnio nie widze na tym usg bo to bardzo wczesna ciaza ale jest :p 7 marca kolejne usg moze bd juz cos wiecej widac :)

Rubii 26 lutego, 15:16

Wiec u mnie kochana to bylo tak. W poprzednim cyklu mialam duza torbiel ale oby się bez operacji. W tym cyklu lekarz nie kazal brac nic na stymulacje. W 13 dc poszlam na monit i byl pecherzyk 14 mm. Mialam ppjsc w 16 dc na wizyte bo dostalan recepte na zastrzyk ale sie okazalo zw usg jest zepsute. Jak pech to pech. Pojechałam do laboratorium na estradiol i wyszedl 155 to znak ze cos tam uroslo. Po dlugich dyskusjach z mezem poprosilam go zeby zrobio mi jednak ten zastrzyk bo nie chcialam miec znow torbieli bo mi same pecherzyki nie pekaja. No i siwle udalo. Sama w to nie wierze jeszcze :-) w sobote mam pierwsza wizyte. Bardzo sie nia stresuje.

A co tam u Was kochana? Jak siw czujesz?

diversik89 26 lutego, 13:18

Gratulacje ❤️

JennyXS 26 lutego, 13:05

Heh. Co słychać? Jak się czujesz ?

karolinams 26 lutego, 06:50

Gratuluje

MagdRy 25 lutego, 19:57

Oby tak właśnie bylo licze na to,ze jutro bedzie juz cos widac :)!! Szok ogromny! Mam tylko nadzieje,ze fasolka jest w dobrym miejscu i,ze wszystko bedzie dobrze :)!!!

MagdRy 25 lutego, 19:29

Ja sama nie wkem co sie dzieje! Dzis druga beta 1186 a w spbote mialam 370 wiec chyba super przyrasta! Ogolnie nic sie nie spodziewalam od wtorku chodzilam z podpaska bo bylam pewna ze @ za rogiem bo ciagle brzuch mnie bolal! Nie wiem koedy byla owu nie pamietam kiedy byly ❤️ Bo to totalnie olalam :p wykupilam wakacje jeszcse 2 tyg temu :D nie no serio nie dociera do mnie. Teraz tylko sie zastanawiam czy dostane zwolnienie nie chce chodzic do pracy bo mam beznadziejnie stresujaca. Do gin ide do tej co robila nam IUI. Jak myslisz moze sie nie zgodzic? Ogolnie odczuwam zmeczenie i mam takie rozwolnienie jakby cale poranki do talety latam po 6 razy

Rubii 24 lutego, 16:03

Witaj kochana dawno mnie u Was nie bylo. Jak sie czujecie? Co slychac?

Musze Ci powiedzieć że ten cykl byl dla mnie szczesliwy. Moja dzisiejsza beta to 179.5 przyrost od poprzedniej o 211 % :-)

MagdRy 24 lutego, 08:15

Kochana u nas chyba cud!!!!!

Nadziejaa❤ 24 lutego, 06:36

Mam taka nadzieję . Wczoraj beta 89,7 jutro powtarzam A serce mam w gardle :((((

AnitaArtur 10 lutego, 12:52

<3 <3 <3

MagdRy 10 lutego, 08:04

Oooo jak cudnie :)! Kiedy masz termin porodu :)? Jak sie ogolnie czujesz :)? Trzymaj trzymaj kciuki :)!

MagdRy 9 lutego, 09:57

Hej :)! Wszystko dobrze :) zyje teraz wakacjami bo w czerwcu wreszcie wyjezdzamy :)! Przez budowe nie bylo kompletnie koedy jak itp. Staramy sie sami do konca wakacji jak nic nie wyjdzie to podejdziemy do in vitro bo nic innego nam nie pozostanie. A Ty jak :)? Co tam w srodku siedzi :)?

AnitaK 4 lutego, 10:07

Gratulacje:-)

Nadziejaa❤ 31 stycznia, 18:10

Kochana a plamilas po hsg ?

Nadziejaa❤ 27 stycznia, 08:42

Ooo to dajesz mi nadzieję :) I z tego co pamiętam to w 3 cyklu po hsg Wam się udało ? Mogę się mylić .

Nadziejaa❤ 24 stycznia, 20:43

Tylko ,ze mój Ginek robi hsg klasyczne pod rtg dlatego się boję bo bez znieczulenia ;((

AnitaArtur 13 stycznia, 11:53

Super !
Odpukać ... :) :)

Dziękuje bardzo ! <3

AnitaArtur 10 stycznia, 15:30

Cudownie <3
Ja miałam torbie w poprzednim cyklu, w tym już jest czyściutko :)
Czekam na @ i zaczynam stymulacje Fostimonem :)

Jak się czujesz?

Nadzieja❤ 24 grudnia 2018, 09:23

Słoneczko życzę Ci Wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze oraz by Bóg wysłuchał twoich próśb i zesłał małe szczęście ❤❤❤

MagdRy 24 grudnia 2018, 09:21

Ja po zawsze leze okolo 30min ale potm musze isc siku bo bym nie wytrzymala :P staramy sie staramy ! teraz ❤️ byly 10,11,12,14 ale jakos nie licze na nic Eh... smutno mi ogolnie ale co moge powiedziec jakos to musi byc :)! Nie chce mi sie robic nawet testow owu.

MagdRy 23 grudnia 2018, 08:26

Mielismy 4IUI. Ja chyba mam teraz etap gdy jestem podlamana. Nie chce podchodzic do kolejnych IUI,szkoda mi juz kasy. Najgorsze jest to,ze nasienie sie tak poprawilo ze M mial teraz ruchu postepiwego 60%!! To wynik petarda i lekarz mowila ze idealne wyniki ale co z tego jak ciazy nie ma. Ja nie wiem juz co jest nie tak :(

MagdRy 22 grudnia 2018, 20:58

No to sie ciesze,ze wszystko super :)!! Rodzinka juz wie :)? U mnie nic mam gorsze dni i lepsze. Statamy sie sami do konca wakacji jak sie nie uda to podchodzimy do in vitro bo co innego zrobic.

Kiedy bd wiedziala co sie tam w brzuchu kryje :)?

Nadzieja❤ 22 grudnia 2018, 11:44

Tylko ,ze to było dwa cykle temu A w tamtym nie miałam owu :( no cóż zobaczymy czy teraz będzie pęcherzyk :(

Wesołych świąt Słońce :* ❤

MagdRy 22 grudnia 2018, 10:28

Wesołych Świąt :) jak sie czujesz?

Nadzieja❤ 21 grudnia 2018, 17:45

Walczę Ale już tchu :(
Strasznie mi już smutno . Zaczynam myśleć o rezygnacji .

Ciężko jest walczyć z myślą ,ze w cyklu w którym miałam piękna owu i proga 22 , beta 5,4 A od 5,7 zaczyna się 3 tydzień .. dwa dni później spadła A razem z wynikiem ja ;(

Nadzieja❤ 20 grudnia 2018, 17:38

Hej to ja Nusia A to moj nowy cykl :(

Nusia1 4 grudnia 2018, 09:19

A w sumie nic Słońce ciekawego . Codzienność :(

Ty jak mamusiu się czujesz ? ❤

Rubii 3 grudnia 2018, 06:23

To teraz pozostaje czekać na dobre wiesci w mikolajki :-) fajna data na wizyte. Napewno bedzie wszystko dobrze. Daj znac po wizycie :-)
Ja tak ciezko przeszlam zabieg bo moja szyjka sie chciala otworzyć. Musiał ja nadszczypnac zebybsie otworzylq i to bardzo bolalo. Dopiero 2 dni temu przestalam krwawic po zabiegu a zabieg byl tydzien temu. Teraz czekam nw nowy cykl i znow zaczynamy dzialac.

MagdRy 2 grudnia 2018, 16:15

Na bank wszystko bd u Ciebie ok :)! Ja caly czas zagladam :)!
Eh ja ogolnoe trace juz naszieje troche jestem tym zmeczona. Nie testuje czekam na @ do wtorku bo tak terminowo powinna przyjsc. Lutki nie biore juz od 3 dni i ani brzuch nie boli ani nic a z luteina to od 7dpo to bole jak na @ i plamienia strzasne to bylo :p

Rubii 28 listopada 2018, 05:12

Po badaniu okazalo sie ze wszystko mam drozne. Prawa strona miala jakis malutki problem ale po chwili wszystko ladnie przeszlo. Ale zabieg byl dla mnie bardzo ciezki. Bardzo mnie bolalo. Po zabiegu jeszcze zemdlalam i dochodziłam do siebie w klinice. Dobrze ze nie musze juz tego powtarzac. I ten cykl stracony bo nie bralam lekow na stymulacje i nic mi nie uroslo. Dzis 11 dc od 16 mam brwc luteine na wywolanie @.
A jak u Ciebie kochana jak sie czujesz?

MagdRy 27 listopada 2018, 20:53

Nie :( od dziś mam jakies plamienia a to dopiero 7dpo i nie wiem czemu :( do tego mam mega wodnisty sluz. Ogolnie mysle ze dupa z tego wyjdzie... ale dziwne bo myslalam ze po luteinie nie bd takiej sytuacji a tu jednak. Po dupku fakt dostawalam szybciej @ bo na mnie nie dzialal. Sama nie wiem :( brzuch boli jak na @ zalamac sie mozna...
Lepiej napisz jak Ty sie czujesz :)??

MagdRy 23 listopada 2018, 09:48

Hmmm czuje sie ok haha. Objawow zadnych nie mam :) biore luteine bo po dupku dostawalam za szybko @. No i jeden pecherzyk mimo brania clo woec bez szalu. Zawsze mam swoj jeden i nawet przy clo sie to nie zmienilo :D jaka lewa jestem na leki.

Napisz kochana lepiej jak u Ciebie :D jak Ty sie czujesz :)???

Rubii 20 listopada 2018, 05:09

Kochana nie zadreczaj sie na zapas bedzie dobrze. Teraz juz musi byc dobrze. Daj koniecznie znac po wizycie jakie wiesci. Ale ja i tak wiem ze beda same dobre. Trzymam kciuki za Was.
A ja mam droznosci w poniedzialek i w tym cyklu nie mam stymulacji? Czy Ty przy cyklu z droznoscia tez nic nie bralas na stymulacje?

Rubii 19 listopada 2018, 18:15

Kochana i jak u Ciebie? Jak sie czujesz?

MagdRy 18 listopada 2018, 09:07

Wszystko bedzie dobrze nie stresuj sie :)! Ja zbytnio na clo nie reaguje bylo duzo pecherzykow a suma sumarum mam teraz jeden na czele w lewym jajniku wiec tak jak przy normalnym cyklu. Moze jeszcze z pozostalych dwoch sie cos ruszy ale lekarz mowi ze raczej nie. We wtorek mam prawdopodobnie ostatnia 4 IUI i dajemy sobie spokoj. Ehh

MagdRy 17 listopada 2018, 12:57

Dziekuje za inf. A jak sie czujesz :)?

MagdRy 16 listopada 2018, 15:27

Hej jak u Ciebie? Kochana mam pytanko jak bralas clo to jak to U Ciebie bylo z pecherzykami? Bo bralam teraz poerwszy raz bylam w 9dc i lekarz powiedziala ze jest bardzo duzo pecherzykow ale jeszcze zaden dominujacy. Boje sie ze np wszystkie np 15 zacznie rosnac nie wiem sama :(

Rubii 14 listopada 2018, 05:17

Jak tam kochana u Ciebie? Jak sie czujesz?
U mnie kolejny cykl stracony. Czeka mnie hsg teraz.

Sylvka 12 listopada 2018, 09:03

Gratulacje!

JagnaaJankowskaa 12 listopada 2018, 08:54

Cudnie ❤

JagnaaJankowskaa 11 listopada 2018, 12:42

Gratuluję!!!!!!

Rubii 8 listopada 2018, 06:24

Super kochana juz napewno bedsie wszystko dobrze. Daj znac jak po wizycie.
A ja w poniedziałek testuje 13 dni po zastrzyku. Zobaczymy czy chociaz jedno jejeczko sie zwplodnilo. Bardzo na to licze ale niestety nic nie czuje. Zadnych objawow :-(

Sansivieria 7 listopada 2018, 20:40

Uwielbiam takie "naturalne Cuda"!!! Gratuluję z całego serca!!!

Iga66 7 listopada 2018, 17:49

Świetna wiadomość!!! To znaczy że ciąża z 3 iui ? O co chodzi z tą torbielą? Dużą miałaś i czy masz jeszcze widoczna ?

Eska 7 listopada 2018, 08:38

No to faktycznie piękny prezent na urodziny. Wszystkiego najlepszego. Teraz zdrówka przede wszystkim.

kinga27.30 6 listopada 2018, 20:29

Oj mam nadzieję, że juz będzie dobrze, bo już moje nerwy są na granicy wytrzymałości.

Kochana, wg kalkulatorów, Twoja beta przyrasta wg normy:
Średni dwudniowy przyrost to 8680 mlU/ml (86.1%) (w normie).

kinga27.30 6 listopada 2018, 16:30

Jak się Kochana czujesz? Jak wizyta?

Rubii 6 listopada 2018, 05:17

Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dostalas piekny prezent. Rosnijcie zdrowo <3 daj znac co lekarz powiedział po wizycie. Trzymam kciuki aby wszystko bylo dobrze <3

karolkowa 5 listopada 2018, 13:33

Takie niespodzianki są najlepsze! :D

karolkowa 5 listopada 2018, 09:27

Ja tu zaczynam Ci odpisywać i dopiero po czasie patrzę na wykres a tu... !!! :D :D :D Gratulacje!! :D Pięęękna beta :) :) <3

Pragnąca92 5 listopada 2018, 07:24

U mnie chyba późna owulacja i późne zagnieżdżenie, bo beta w piątek 112 dopiero, ale to trzecie badanie i wzrastała prawidłowo, dlatego na razie dałam sobie spokój ze sprawdzaniem, żeby nie zwariować. Idę dziś do lekarza sprawdzić co i jak, bo miałam cykl stymulowany pierwszy raz, chcę się dowiedzieć jak przyjmować dalej leki :) Ty raz robiłas betę?

Rubii 5 listopada 2018, 05:59

I jak tam kochana u Ciebie? Jak sie czujesz? Kiedy masz wizytę u lekarza?

kinga27.30 4 listopada 2018, 22:14

<3

Pragnąca92 4 listopada 2018, 21:39

I ja też gratuluję w takim razie :*

Anik-a10 4 listopada 2018, 19:45

Bedzie pieknie,w koncu musi byc:).Ucieszylam sie jak zobaczylam Twoj wykres.A ja bede podchodzic w kolejnym cyklu do 3 IUI tym razem moze na cyklu stymulowanym.Narazie oczekuje @

Anik-a10 4 listopada 2018, 10:09

Maja Gratulacje,to prawdziwy cud,az sie lezka w oku kreci.Swietna beta!

Eska 4 listopada 2018, 09:55

Piękna beta. Gratulacje. Może bliźniaki? Jeszcze raz zdrówka.

malinovapat 4 listopada 2018, 09:41

Gratulacje!! Rosnijcie zdrowo ❤️ ❤️ ❤️

Patrycja28 4 listopada 2018, 09:35

Dziękuję <3 tak się bałam zrobić test a krechy wyszły od razu :)

Niesia91 4 listopada 2018, 09:26

Gratulacje :)

Rubii 4 listopada 2018, 07:41

Super wiesci gratulacje kochana <3 ale w tym cyklu mialas plamienia? Oby wszystko bylo dobrze tylko. Bede sie modlic za Ciebie <3 zdawaj mi relacje co tam u Ciebie kochana.

zaklinaczarownica 4 listopada 2018, 07:17

Gratulacje

cludii 3 listopada 2018, 22:34

Gratulacje

kinga27.30 3 listopada 2018, 20:10

U mnie ciąża zagnieździła się w jajowodzie :( tracę drugie Maleństwo, jutro przyjmują mnie na oddział.

Muszę przejść jeszcze jedną konsultację i ponowić badania dla pewności.

Nuśkaa 3 listopada 2018, 19:45

I jaka piękna beta ! ::

K..a..s..i..a 3 listopada 2018, 19:04

Gratulacje!!!!! Bardzo się cieszę!!!!

kinga27.30 3 listopada 2018, 18:54

Gratuluję Kochana z całego serca :* należy Ci się ta ciąża <3 rośnijcie w zdrowiu :*

JennyXS 3 listopada 2018, 17:30

Nooo jaki wynik :) piękna beta :) jeszcze raz ogromne gratulacje :) rosnijcie zdrowo :) i wirusy na przyszłość prosze :)

MagdRy 3 listopada 2018, 16:50

Kochama teraz chyba Ty musisz trzymac kciuki za mnie bo powoli ja trace nadzieje. Ciesze sie razem z Toba! Piekna beta

MagdRy 3 listopada 2018, 16:37

Jeju jeju jaka betaaaa aaaaaa

Rubii 3 listopada 2018, 15:23

Kochana co ja widze? Dwie kreseczki? Co za wiesci. Robisz bete? Ja wcziraj mialam monitoring mam dwa cialka zolte od dzis duohaston i za 10 dni test

Bibiluś 3 listopada 2018, 15:11

gratulacje :)

JennyXS 3 listopada 2018, 13:58

Ale wieści :) ogromne gratulacje :) czekam na wynik bety. Prosze o informacje :)

Nuśkaa 3 listopada 2018, 12:26

O jejku !!!!!!! Aż mnie ciarki przeszły . Słoneczko ogromneeee GRATULACJE !

A ja dziś ostatni dzień dupek i czekam na @ ,która pewnie przyjdzie bo żadnych konkretnych objawów nie mam :(

MagdRy 3 listopada 2018, 12:12

O ktorej wynik bety :D?? Jaja jak berety! Nic nie czulas innego?

MagdRy 3 listopada 2018, 11:34

Cuda się zdarzają!!! Domyślałaś sie coś!!!? Jezi jak ja lubie takie zakończenia ❤️❤️❤️❤️

MagdRy 3 listopada 2018, 11:32

Jezu jezu jednak się udało!!!!??

iness00 3 listopada 2018, 11:21

Gratulacje :) :) :)

KaśkaKwa 3 listopada 2018, 11:15

Dziwny ten cykl u Ciebie, ale teraz musisz cierpliwie czekać co się wydarzy bo nikt nie jest w stanie to przewidzieć.
Wiele ciąż z torbielą znam i jest wszystko oki.

Najważniejsze, że nie masz plamienia, trzymam kciuki daj znać jak beta ;-)

Ann.. 3 listopada 2018, 10:50

Gratuluję :)

kkaczuszka 3 listopada 2018, 10:43

Super gratulacje :)

Patrycja28 3 listopada 2018, 10:33

Gratulacje! :* ja już miałam testować ale poczekam do jutra. Lekko okresowo się czuje choć dziś temperatura cały czas wysoka więc duża nadzieja jest ale też jakich strach jak znów się nie uda...

maua7maua 3 listopada 2018, 10:19

Gratulacje ;)

KaśkaKwa 3 listopada 2018, 09:56

Kochana 15 lat nie zabezpieczałam się z moim mężem, po ślubie ponad 9 lat temu zaczęłam ostre starania i jeżdżenie po lekarzach bez skutku. Jedyne co stwierdzili to IO oraz PCOS. Jajowody drożne.
Mieliśmy też 3 inseminacje i dopiero podczas tych IUI lekarz powiedział mi, że na moim miejscu zgłosiłby się na IVF ponieważ nie jesteśmy młodzi i szkoda naszego czasu jak 3x IUI się nie udało.
Podczas przygotowań do IVF miałam jeszcze histeroskopie, gdzie wycieli mi polipa w szyjce macicy oraz mięśniaka.
2 lata zajęło nam zajście w ciąże przez IVF, 3 procedury, 3 transfery, 2 ciąże, 1 poronienie.

O matko ja się rozpisuje a TU takie wieści !!!!!!!!!
Gratuluje kochana !!!!

Eska 3 listopada 2018, 09:28

Znaczy jak w górze? Na świece czy co?

Eska 3 listopada 2018, 09:13

No nie wierzę. A właściwie wierzę. Cud! Miałaś w tym cyklu IUI? Czy naturalnie? Stymulowany był czymś? Gratulacje. Trzeba tylko zbadać bete i rośnijcie zdrowo.

Eska 2 listopada 2018, 23:36

No i co tam? Nie testujesz? Trzymam kciuki za ciebie.

karolkowa 2 listopada 2018, 21:02

Wcześniej myślałam że in vitro to pewniak, ale im więcej czytam dziewczyn na forum to wiem że to wcale nie równa się ciąża. Niestety. Więc bierzemy pod uwagę że od razu może się nie udać. Ale mamy nadzieję że W KOŃCU się uda ;)

karolkowa 2 listopada 2018, 20:35

Tak, o ile wszystko pójdzie z planem :) A też się nad tym zastanawiacie czy jak?

MagdRy 2 listopada 2018, 19:25

Szczerze? To normalnie. Zero zmian zero objawow. Jedynie sluz raz kremowy raz wodnisty ale po dupku zawsze tak mam. Nie nastawiam sie,ze cos z tego bd :( a Ty jak?

Patrycja28 2 listopada 2018, 14:39

Mam nadzieję że ta temp mi się tak utrzyma :* Czekanie jest najgorsze, nie mam cierpliwości i już bym chciała wiedzieć co i jak...

JennyXS 2 listopada 2018, 14:26

To ja jutro lub w niedziele :) a testowalaś ?

JennyXS 2 listopada 2018, 12:38

Czekam na @ :) juz mam wszystkie objawy. U ciebie ladnie wysoko dalej :)

Patrycja28 2 listopada 2018, 11:27

Dziękuję :* Póki co jeszcze boję się cieszyć, bo moja fl trwa 16 dni ,a coś mi się wydaje że owu mi się przesunęła, i najpóźniej do niedzieli powinnam mieć okres... którego mam nadzieję że nie dostanę...
Trzymam kciuki żeby u Ciebie się udało, oby tak było :*

Eska 1 listopada 2018, 00:30

No to czekam z Tobą. A może jednak nie przyjdzie. Oby. Buziaki

Rubii 30 października 2018, 18:07

Kochana odebralam dzis moje wyniki amh i mam 9.71 a norma to od 1.83 do 7.53 czyli mam zbyt wysokie amh co moze swiadczyc o tym ze nie dojrzewaja i nie pękają mi pecherzyki. Jutro wizyta w klinice i licze na jakies konkretne rozwiazania. Mam tez za duza prolaktyne i za malo wit d3. Jutro powtarzam tez badanie estradiolu i od jutra wizyta co w dni. A jak u Ciebie. Jakies oznaki @ albo malego babelka?

Eska 29 października 2018, 17:46

Jak tam.? Termin @ blisko. Jakieś oznaki?

MagdRy 28 października 2018, 17:33

To dawaj znać co i jak! Ja ogolem drugiej IUI nie wliczam bo byla za pozno wiec licze ta jako druga. No musi musi sie udac ale czy sie uda czy nie tego nie wie nikt :)

MagdRy 28 października 2018, 15:31

Hej ja już po III IUI. A jak i Ciebie sytuacja?

Eska 28 października 2018, 10:36

Narazie widzę bardzo ładnie. Ale @ ma jeszcze czas. Powodzenia

Eska 25 października 2018, 22:34

No i co tam u ciebie? Jakaś nadzieja w tym cyklu?

MagdRy 25 października 2018, 18:51

Hej kochana jak się czujesz?? Ja w sobotę mam prawdopodobnie kolejną IUI więc licze, że tym razem się uda no musi kurcze :)

kinga27.30 25 października 2018, 15:59

CD:
"Ja alkohol odstawiłam całkowicie w lipcu, jak zaczęłam przyjmować steryd (Encorton). Od tego czasu nie wypiłam nawet lampki wina.
Łykałam też codziennie 30mg koenzymu Q10 na poprawę jajeczek, kompleks vit B itp. Jak chcesz, jak wrócę z pracy, zrobię listę wszystkich suplementów przeze mnie przyjmowanych i Ci rozpiszę na priv?"

kinga27.30 25 października 2018, 15:58

To zrobiłam brzydkie: kopiuj - wklej poniżej:

Generalnie dr nie dał żadnych specjalnych zaleceń - żyć normalnie, nie uprawiać sportów ekstremalnych.
Ale ja oczywiście przeszperałam internet w poszukiwaniu cudownych metod ułatwiających ewentualne zagnieżdżenie:
- ciepłe posiłki (rozgrzewanie organizmu od środka) / ciepłe herbaty,
- dużo błonnika,
- ananas świezy razem z tym twardym środkiem! (ponoć zawiera jakiś składnik, ułatwiający) - jadłam 3 plastry dziennie - jem nadal,
- dużo leżałam, odpoczywałam, nie przemęczałam się, spacerowałam.
- odkwaszałam organizm, codziennie lub co drugi dzień piłam wodę z cytryną / dziewczyny też czasami zalecają łyżke octu jabłkowego na szklankę wody 1x dziennie.

No i włączyłam sobie nospę (max do 2x dz) bo miałam bóle "miesiączkowe" i skurcze macicy.

kinga27.30 25 października 2018, 15:23

Kochana, napisałam u Ciekawskiej Babeczki na tablicy - zerknij tak, jak możesz :*

Rubii 25 października 2018, 06:22

Najważniejsze ze masz juz czysto kochana <3 oby juz dobrze bylo i zeby kokejny cykl przyniosl same dobre wiesci <3

Mikoshi 25 października 2018, 00:20

W takim razie powodzenia w następnym cyklu :)

Nati91Nati 24 października 2018, 22:39

Powodzenia!

Rubii 24 października 2018, 17:48

Kochana letrozol to jest to samo co clo tylko ze on nie wpływa na endometrium a clo niestety je niszczy. Po clo nie udalo mi sie zajsc w ciaze to dostałam inny lek na stymulacje. Dzis mialam badania rano prolaktyna troche za wysoka i mam niedobor wit d3 w organizmie. A jak u Ciebiw kochana?

Mikoshi 24 października 2018, 13:45

No tak. A u ciebie jak? Będziesz testować w tym cyklu? Czy skazalas go już na porażkę?

Mikoshi 24 października 2018, 00:28

Prywatnie. Zapisałam się na 16.11. Pewnie będzie za późno by cokolwiek stwierdzić. Ale napisałam do mojego lekarza i kazał przyjść na wizytę.

Rubii 23 października 2018, 19:15

Kochana widze ze plamienie mniejsze wiec mam nadzieje ze juz ok jest.
A u mnie plan na nastepny cykl: jutro z rana mam badania. I od jutra biore letrozol 2x1. W 10dc mam monitoring w klinice. Kolenne wizyty co 2 dni az pęknie pecherzyk a jak nie to zastrzyk. Ten cykl mam miec jeszcze ze stymukacja jak nie wyjdzie to potem bedziemy myslec co dalej.
A Ty kochana jak sie czujesz?

kinga27.30 23 października 2018, 18:40

:*

kinga27.30 23 października 2018, 18:14

Mąż? Wilgotne oczy, z ramion nie chciał mnie wypuścić! Strasznie się boi, ja też się boję, ale wszyscy mamy zbyt duży bagaż doświadczeń, żeby się nie bać!
Teraz oby do czwartku...

kinga27.30 23 października 2018, 17:45

Taak, wcześniej brałam 3-7 dc. Ale wychodziły mi mogie owulacje w zestawieniu ze sterydami. Miewałam po 2-3 pęcherzyki.

Później dr zmienił stymulację na 7-9dc. I miałam po 1 - 2 pecherzyki. Przy czym w tym cyklu też się pojawiły 3 i zdecydowaliśmy się podejść.

kinga27.30 23 października 2018, 17:40

Maju, tak się cieszę i tak się boję zarazem! Dwie sprzeczne emocje! W czwartek powtarzam betę + wszystkie dodatkowe badania. Jej! Ostatni raz w ciąży byłam 3 lata temu!

Maja29 23 października 2018, 09:17

To nie był 14 dc i nie chodZilo o ten cykl a poprzedni. Czyli był to 4 tydzień.
W 14dc nic nie widać

anka1987 23 października 2018, 09:09

Powodzenia :)
Nie wiedziałam, że w 14 dc na usg już widać jakąś "kropkę" i lekarz może stwierdzić wczesną ciąże :)

kinga27.30 23 października 2018, 09:06

A Ty kiedy masz wizytę sprawdzającą Twoją torbielkę?

kinga27.30 23 października 2018, 09:05

<3 Jakoś po oddaniu krwi do badania, stres mi przeszedł :) Chyba sama świadomość, że teraz co ma być to będzie mnie uspokoiła :P

kinga27.30 22 października 2018, 21:23

Ja się już zastanawiam, czy nie pójść już jutro... jak będzie negatywna, to przynajmniej spokojnie będę czekała na @, a tak niepotrzebnie sie stresuję... jutro bedzie 12 dzień po IUI, a 13 dzień po ovitrelle...
Co sądzisz? Nie za szybko?

kinga27.30 22 października 2018, 20:58

Jeeeju booooję się tej bety.

Rubii 22 października 2018, 19:02

Jak tam kochana sytuacja u Ciebie? U mnie dzis 1 dc wiec zaczynam walke od nowa.

Mikoshi 22 października 2018, 15:56

Chcialam się zapisać. Ale nie wiem czy jest sens. Najbliższy możliwy termin drugi tydzień listopada.... Pozostawie to bez komentarza.

Mikoshi 22 października 2018, 13:08

Nie nie byłam. Mam PCO i u mnie różne dziwne rzeczy się zdarzają, ale takich cudów jak w tym cyklu to jeszcze nie było. Ogólne poje plamienie jest dosyć skape. Rano więcej wieczorem wogole. Sama nie wiem co myśleć. Może faktycznie pójdę do lekarza.

Mikoshi 22 października 2018, 11:33

Co to za plamienia? Pytam bo u mnie jest tak samo. I nie wiem o co chodzi...

MagdRy 22 października 2018, 10:59

A Ty kochana jaki jesteś rocznik? Ile się już łącznie staracie o dziecko?

MagdRy 21 października 2018, 21:55

Eh wiem o co chodzi. Pomysl sobie,ze praktycznie wszyscy nasi najbliżsi znajomi zaczynaja sie starac o drugie dziecko lub sa w drugiej ciazy ... tez nie jest to dla mnie latwe bo kazde spotkanie to temat dzieci ciaz itp... ale co zrobic. Miejmy nadzieje,ze i na nas przyjdzie pora!!

Eska 21 października 2018, 21:13

U mnie jeszcze nie ma nowego cyklu ale pewnie lada Dzień bo jakieś plamienia mam Już.

MagdRy 21 października 2018, 19:47

Kochana a wiesz skąd ta torbiel? Często się podobno pojawia właśnie od stymulacji. Mam nadzieję, że wszystko bedzie ok i szybko wrócisz do starań!! U mnie jakoś leci. w Czwartek jadę na monitoring i mam nadzieję, że podejdę do 3 IUI w sobotę lub poniedziałek. ale zobaczymy co i jak w czwartek :)

A ty jak się czujesz??

Eska 20 października 2018, 22:45

Kurde ale masz mętlik. A to kropka na usg i nadzieja a później beta negatywna. Od czego ta torbiel? Dostałas coś na nią? Powodzenia

kinga27.30 20 października 2018, 17:11

Jeeju a u Ciebie torbiel się zrobiła? Eeeh... :(

Nuśkaa 19 października 2018, 19:42

I to będzie ostatnie tym razem szczęśliwe podejście . Ciężko jest myśleć z miesiąca na miesiąc ,kiedy Wkoncu będziemy w ciąży Ale musimy być silne ! Bóg nas wysłucha .

Nuśkaa 19 października 2018, 13:02

Aha no widzisz niezbyt się znam na torbielach :( kiedyś u staraczki po całym cyklu "oczyszczajacym" w terminie dostała @ i torbieli praktycznie nie było . Tego życzę i tobie. A Ginek ma już jakiś plan na kolejny cykl czy czekacie ?

Nuśkaa 19 października 2018, 08:45

Wywołuje Ci miesiaczke ?

MagdRy 18 października 2018, 22:16

Kochana co tu się dzieje u Ciebie !!

Iga66 18 października 2018, 15:42

Nie dziękuję;)
A u Ciebie widzę że podobnie jak u mnie 3 dpo :) powodzenia !

Rubii 17 października 2018, 19:54

Skoro beta negatywna to co to za kropka? Niemozliwe :o a tak sie cieszylam kochana :-( tak mi przykro. Trzymaj sie kochana jestem z Toba <3

Nuśkaa 17 października 2018, 19:48

No widziesz więc to jest jakiś znak ! Napewno przy kolejnym podejściu do iui się uda Słonce❤❤

Nuśkaa 17 października 2018, 19:44

Ale widać ,ze było jednak zagniezdzenie więc to już postęp . Bo po pierwszym iui chyba tak nie miałaś tylko Od razu bete negat?

Nuśkaa 17 października 2018, 19:36

Akurat tyle co napisałam. Będziesz dzwonić do gina z wynikami czy masz przyjść na wizyte ?

Nuśkaa 17 października 2018, 19:35

Nie możemy cały czas przytaczac złych myśli . Wiem ,ze to trudne Ale musimy być optymistkami bo inaczej tylko wpadamy w dołek . Wierzę ,ze na nas tez przyjdzie czas w najbliższych miesiącach !
Czekam na wieści ❤

Rubii 17 października 2018, 19:08

I dziekuje bardzo serdecznie za zyczenia kochana <3

Rubii 17 października 2018, 19:04

Kochana a moze to dzidzia? Ale bylo by super! Licze na to bardzo mocno <3 kiedy wyniki beda? MusA byc pozytywne! <3 mocno zaciskam kciuki i nie zasne jak mi dzis nie podasz wynikow. Musi byc dovrze wierze w to. Ale super niespodzianka <3

Wiki1 17 października 2018, 18:03

Ale niespodzianka. Trzymam kciuki

Nuśkaa 17 października 2018, 17:55

A kiedy wyniki bety ?? Kurczę A może jesteś w ciąży :)

Rubii 17 października 2018, 06:18

Dzis zrobilam test jak nie ma @ zawsze sie tli jakas nadzieja tym bardziej ze dzis z mezem mamy 3 rocznice slubu i myslalam ze fajny prezent bedzie. Ale niestety test negatywny. Daj znac jak po wizycie bedziesz <3

Nuśkaa 16 października 2018, 19:00

Daj znać co tam na wizycie :)

Rubii 16 października 2018, 17:33

U mnie ten cykl kochana byl bezowulacyjny. Dwoch lekarzy potwierdzilo. Skoro owu nie bylo to nie wiem kiedy bedzie @ :-(

megiiiii 16 października 2018, 17:26

11 cykl i sie udało a odpusciłam sobie :) nie miałam pojecia ze sie udało https://zapodaj.net/ac7fa6dd633f9.jpg.html mniejszy test zrobiony w 14 drugi w 18 dpo do lekarza ide 30 pazdzirenika to bedzie 7 tydzień i wtedy juz bedzie wszystko widac :)

Rubii 16 października 2018, 11:19

U mnie dzis kochana 35 dc i brak @. Czekam nadal kiedy przyjdzie i juz sie niepokoje. A co u Ciebie kochana? W tym cyklu naturalne starania?

kinga27.30 15 października 2018, 10:18

:* Dziękuję. Teraz pozostaje czekać... A co to za plamienia u Ciebie? Okołoowulacyjne?
Ja dzisiaj wizyta u immunologa, a w czwartek idę na proga.

kinga27.30 13 października 2018, 14:43

Trzymasz się Maju?

Nuśkaa 13 października 2018, 07:43

Odszkodowanie już nam przyznali Ale oczekiwanie na wypłacanie to paranoja ..

Dziękuję Słoneczko za miłe słowa. I dokładnie NIECH NAM SIE WKONCU UDA !! :):)

Nuśkaa 12 października 2018, 20:57

To wracaj ze zdwojoną siłą :) !

Kochana moja ❤ w tamtą środę zalało mi całe mieszkanie A mieszkam na ostatnim piętrze w bloku 4piętrowym . Zalałam sąsiadkę z 3 i trochę z 2 piętra . Na szczęście nie z mojej winy bo spółdzielnia źle założyła w wakacje odpowietrznik i go rozsadzilo :/ byłam zzałamana . Podłogi musimy zrywać bo wszystkie panele popuchly. Odszkodowanie do 30 dni A my już potrzebujemy tej kasy na remont .. sąsiadka z 3 piętra drze się i wyzywa mnie od najgorszych do męża A do mnie nie przyjdzie i nic nie powie . Dobrze ,ze w mojej klatce ona ma zła opinie i każdy wierzy mnie . Dlatego też tak rzadko tu wpadam :(

Życzę owocnego cyklu ❤

Eska 11 października 2018, 12:11

I ciebie dopadł wirus? Ja już miesiąc się męczę. Jak jest lepiej to zaraz spowrotem gorzej.

Nuśkaa 10 października 2018, 21:33

Hej tu Nusia :) trochę mnie nie było bo dużo się działo :(

Widzę ,ze Ciebie też rozłożyło :( Zielonosci Słońce mimo choroby

MagdRy 10 października 2018, 17:30

No i to najwazniejsze :)! Gdy sie czegos bardzo chce to nigdy sie nie udaje a gdy myslimy ze sie juz nigdy nie uda to BANG niespodzianka :)! Rob kochana co czujesz a bedzie dobrze :) ja zawsze trzymam za nas wszystkie kciuki :)! Wiem jakie to ciezkie i beznadziejne bo sama mam za soba ponad 20 cykli nieudanych. Po niwktorych ryczal jak bobr po innych bylo mi wszystko obojetne a teraz jakos taka spokoja jestem :) bede robic co moge i tyle :)

MagdRy 9 października 2018, 20:18

Podchodz do 4 potem do 5 z przerwami na naturalne starania. Ja chce podejsc do 6 mozliwe ze z przerwamk na naturalne. Nasienie naszych M tez zawsze jest inne. Czasem lepsze czasem gorsze. Lekarz nie moze Ci powiedziec NIE :) to Ty musisz czuc czego chcesz :)!

MagdRy 9 października 2018, 17:48

Nie załamuj się kochana! Moim zdaniem te gadanie, że max 3IUI to bzdura. To tak jakby ktoś Ci powiedział staj się naturalnie max 5 razy jak nie wyjdzie to ciąży nie będzie. Każdy cykl jest inny, ciężko tak naprawdę podczas IUI wbić się w tej idealny moment bo ciało to zagadka. Ja mam za sobą dwie nieudane IUI ostatnią robiłam w Lipcu ( ta była totalnie za późno, nie robił mi jej lekarz prowadzący i mam wrażenie, że mnie naciągnął).... teraz w Październiku podejdę do kolejnej. W Listopadzie też i tak aż do Marca :D jak nie wyjdzie to wtedy będziemy podchodzić do in vitro :) Nawet ostatnio przestałam się tym tak bardzo przejmować, myśleć. Zajęłam się urządzaniem domu :) Trzeba być pozytywnej myśli!

kinga27.30 9 października 2018, 08:40

Może odpocznij sobie... może potrzebujesz czasu? Zrób coś dla siebie... Ja też żyję w coraz większym przekonaniu, że to się nie uda. Tyle lat. Co prawda przed nami jutro dopiero 2gie podejście, ale podchodzę już do tego z rezerwą. DUŻĄ...
Zresztą, z M powoli się nastawiamy na IVF w przyszłym roku. IUI robimy tylko po to, żeby nie zarzucić sobie później, że tego też nie spróbowaliśmy.

A szczerze Ci powiem, ostatnio staram się mocno zająć głowę. Zaczęłam trochę inaczej gotować, uczę się szyć na maszynie, trochę haftuję, chodzę z psem na długie spacery, trochę wekuję (dzisiaj idę zrywać pigwę). Oczywiście wszystko po pracy, żeby jak najmniej siedzieć bezczynnie i myśleć. Czas jakoś leci... Wiem, że od tego się nie ucieknie, ciągłe przyjmowanie leków, pilnowanie godziny... I ten strach z tyłu głowy, że już pozostaniemy tylko sami dla siebie...

kinga27.30 8 października 2018, 08:27

Eh Kochana, trzymasz się?

Rubii 8 października 2018, 06:39

Kochana jednak @ Cie nawiedzila :-( tak mi przykro. Ile Ty juz mialas iui kochana? Jaki plan na ten cykl? Jak dslej walczycie? Bardzo Ci kibicuje i chce zeby Wam sie udalo. Dalej niezmiennie trzymam kciuki <3

MagdRy 5 października 2018, 07:18

Nie poddawaj sie kochana! Wiem,że jest Ci ciężko :(

Iga66 4 października 2018, 21:27

U Ciebie widzę że kolejny miesiąc walki ...
Co planujesz w tym cyklu?

Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)