X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Żywienie w trakcie ciąży
Odpowiedz

Żywienie w trakcie ciąży

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2016, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny !

    Jestem studentką dietetyki i chciała bym was prosić o wypełnienie ankiety o odżywianiu się w czasie ciąży. Jest ona w pełni anonimowa a dane zebrane posłużą mi jedynie jako dane do pracy magisterskiej.

    http://interankiety.pl/interankieta/b71da99c8824957e5ba6280cbf436569

    Z góry dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego :)

  • marl202 Przyjaciółka
    Postów: 119 101

    Wysłany: 25 kwietnia 2016, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wysłałam, pozd.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy na męską płodność - które najważniejsze?

Powszechnie wiadomo, że witaminy są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Jaką jednak rolę odgrywają witaminy na męską płodność? Po jakie produkty sięgać, by dostarczać witamin, które mogą poprawić jakość nasienia i zwiększyć szanse na zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.