X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

Pomocy!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Paulatruskiii Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 28 czerwca 2017, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. Jestem tu pierwszy raz i niewiem gdzie kierować moja dyskusje odnośnie markerow nowotworowych jajnika. Może wy się gdzie natknelyscie na ten temat lub wiecie gdzie znajdę pomoc.

    Paulatruskiii
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2017, 20:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, nie szukałam tutaj takiego tematu, ale może gdzieś jest. Co konkretnie Cię martwi? Miałaś robione ca125? Jeśli tak to jaki wynik?
    Myślę że nie ma co szukać pomocy w internecie tylko iść poprostu do ginekologa

  • Paulatruskiii Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 28 czerwca 2017, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy w tym dziale mogę stworzyć wątek odnośnie tego?? Powiem szczerze ze jestem zalana tymi lekarzami...ehh nawet nie chce mi się wypowiadać na ich temat. Pytam bo.może są tutaj jakieś osobki które miały podobny problem...

    Paulatruskiii
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2017, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy to jest forum o nowotworze jajnika, teraz juz stworzylas watek to moze tu poczekaj az ktos odpisze

  • Paulatruskiii Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 28 czerwca 2017, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok.

    Paulatruskiii
  • Paulatruskiii Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 29 czerwca 2017, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ca125 wynik jest w normie ale He4 podwyzszony I to mnie bardzo martwi...

    Paulatruskiii
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży