X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne W wieku 38 lat staranie o dziecko
Odpowiedz

W wieku 38 lat staranie o dziecko

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Nemesis Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 7 grudnia 2023, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam 38 lat, wraz z partnerem (42l.) staramy się o dziecko, od jakiegoś pół roku. Nie wiem czy to długo czy nie.

    Proszę powiedzcie mi gdzie powinnam się udać i jakie badania zrobić, by dowiedzieć się czy jeszcze uda mi się zajść w ciążę.

    Jestem bladozielona w tym temacie. ☹️

    Pełna nadziei.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2023, 17:06

  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 7163 7244

    Wysłany: 7 grudnia 2023, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AMH, pełna morfologia, żelazo, ferrytyna, kwas foliowy, wit B12, wit D, krzywa cukrowa i insulinowa, homocysteina, tsh, ft3, ft4, przeciwciała anty tpo, anty tg
    Między 3 a 5 dniem cyklu: prolaktyna, LH, FSH, estradiol, testosteron
    7 dni po owulacji: progesteron, estradiol.
    Partner badanie nasienia. Najlepiej w klinice leczenia niepłodności. Minimum 2 dni abstynencji. To zależy od kliniki. Trzeba się umawiać na badanie.

    Ogólnie jezeli po 6 miesiącach starań nie ma ciąży, to już warto się zgłosić do ginekologa.

    Przyjmujesz jakieś witaminy już?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2023, 17:36

    Starania od 2017r.
    03.2023 💔 8tc

    👩🏼
    Hashimoto, IO, PCOS, MTHFR, PAI-1 4G homo
    🤵‍♂️
    Wszystko ok ✔️

    🍀05-08.24 starania na naturalnych cyklach
    💊 acard 75 💉neoparin 0,4
    09.24 🔜 ivf
  • farfalla92 Ekspertka
    Postów: 186 415

    Wysłany: 7 grudnia 2023, 23:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robisz testy owulacyjne, byłaś na monitoringu owulacji?

    08.2021 <3
    07.2023 <3

    Starania o 3 dzieciątko <3

    12.2023 - 1cs

    06.1.2024 - II kreski!
    08.1.2024 - Beta HCG: 481 U/l