Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne W wieku 38 lat staranie o dziecko
Odpowiedz

W wieku 38 lat staranie o dziecko

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Nemesis Nowa

Wysłany: 7 grudnia 2023, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam 38 lat, wraz z partnerem (42l.) staramy się o dziecko, od jakiegoś pół roku. Nie wiem czy to długo czy nie.

Proszę powiedzcie mi gdzie powinnam się udać i jakie badania zrobić, by dowiedzieć się czy jeszcze uda mi się zajść w ciążę.

Jestem bladozielona w tym temacie. ☹️

Pełna nadziei.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2023, 17:06

• Butterfly23 Autorytet

Wysłany: 7 grudnia 2023, 17:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    AMH, pełna morfologia, żelazo, ferrytyna, kwas foliowy, wit B12, wit D, krzywa cukrowa i insulinowa, homocysteina, tsh, ft3, ft4, przeciwciała anty tpo, anty tg
    Między 3 a 5 dniem cyklu: prolaktyna, LH, FSH, estradiol, testosteron
    7 dni po owulacji: progesteron, estradiol.
    Partner badanie nasienia. Najlepiej w klinice leczenia niepłodności. Minimum 2 dni abstynencji. To zależy od kliniki. Trzeba się umawiać na badanie.

Ogólnie jezeli po 6 miesiącach starań nie ma ciąży, to już warto się zgłosić do ginekologa.

Przyjmujesz jakieś witaminy już?

Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2023, 17:36

03.2023💔 6tc ciąża naturalna
    03.2025 💔 7tc (ET 5.1.2)
    07.2025 💔 7tc (FET 3.1.1) 👧🏼
    10.2025 💔 8tc (FET 3.1.2)
    03.2026 💔 8tc ciąża naturalna
  • farfalla92 Ekspertka

Wysłany: 7 grudnia 2023, 23:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robisz testy owulacyjne, byłaś na monitoringu owulacji?

08.2021 <3
    07.2023 <3
    09.2024 <3

4 szczęście...starać się czy nie? Rozeznaje ❤️
  • Elza1234 Autorytet