X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Jak samodzielnie prowadzić wykres temperatur?
Odpowiedz

Jak samodzielnie prowadzić wykres temperatur?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • truskavvkowa Przyjaciółka

Wysłany: 15 października 2014, 21:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój ginekolog głośno i stanowczo powiedział, że sama mam obliczać owulację, a nie na jakimś forum bo tam to jest komputerowo i źle. Okej. Tylko nie powiedział jak to obliczać. Czy ktoś może mi to krok po kroku wyjaśnić? Bo czytałam dużo stron dziś, ale nadal jestem zielona. Aż wstyd :D

• Ani Debiutantka

Wysłany: 16 października 2014, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Baza wiedzy---> artykuły---> metody jak obliczyć dni płodne...wszystko jest tylko trzeba poczytać :)

• Młoda Przyjaciółka

Wysłany: 16 października 2014, 17:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    najlepiej poczytać zasady NPR

Młoda
    glxfp0ykf5qmdvkk.png

uch5hdgeomm520qo.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 17 października 2014, 11:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    truskavvkowa wrote:
    Mój ginekolog głośno i stanowczo powiedział, że sama mam obliczać owulację, a nie na jakimś forum bo tam to jest komputerowo i źle. Okej. Tylko nie powiedział jak to obliczać. Czy ktoś może mi to krok po kroku wyjaśnić? Bo czytałam dużo stron dziś, ale nadal jestem zielona. Aż wstyd :D

Coś w tym jest mi program zaznaczył owulację 14 dnia cyklu a wg. monitoringu była 16 dnia cyklu. Więc jakbym się sugerowała tym co program zaznacza to raczej nic z tego by nie było:(

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!