Pamiętniki Jak dlugo jeszcze ?a na dodatek Hasimoto
Dodaj do ulubionych
WSTĘP
Jak dlugo jeszcze ?a na dodatek Hasimoto
O mnie: Mam 26 lat i staramy się z mężem o dziecko od 14 miesięcy. Jestesmy 3 lata po ślubie
Czas starania się o dziecko: 14 miesięcy
Moja historia: Od 14 miesięcy staramy się o dziecko. W tym czasie w mojej rodzinie i wśród znajomych urodziło się dużo dzieci. Nie wiem ale czasem mam wrażenie ze mi na złość. Dzięki ovufrend zaczęłam bardziej przykładać się do monitorowania swojej płodności. ALE i to nic nie dało. CHodziłam do ginekologa ktora mnie tak prowadziła ze szkoda gadać. ZMIENILAM kobietę i zrobiła mi badania a tam hasimoto załamałam się kompletnie leczę się od 4 miesięcy tsh wcale nie za ciekawe 0.27 mam wrażenie ze za niskie.
Moje emocje:

22 lipca 2014, 19:29

Usg porządku cytologia tez w tym miesiacu maz idzie na badanie nasienia i zobaczę co dalej

23 lipca 2014, 08:29

Dziewczyny czy ktoras z was ma stwierdzone Hasimoto ? Jak to u was wyglada? Macie moze jakiegoś ginekologa godnego polecenia w warszawie. Mam juz dość dziwia się ze juz chce mieć dziecko nie robią żadnych badań tylko trzeba probowac a ją mam dość żadnych konkretow żadnych badań. A moze sama przesadzam ale juz nie moge przestać o tym myśleć. ŚNI mi się nawet ze jestem w ciazy ze rodze malenstwo chyba odzaleje jeszcze 2 tyg do urlopu

24 lipca 2014, 07:54

Dzis 17 dzien cyklu temperatura podskoczyła 36.77 czekam kiedy ovu wyznaczy owulacje ale martwią mnie fazy lutealne 9 -10 dni czy to nie za krotko

25 lipca 2014, 07:11

36.83 owulacja wyznaczona przez ovu ciekawe czy się nie zmieni jakos w tym miesiącu szybko bo w 15 dniu cyklu dziwne jak na mnie ale zobaczymy co z tego będzie ? I znów czekanie i nadzieja

27 lipca 2014, 08:31

Wczoraj temperatura spadła 36.65 ale dzis znów podskoczyła do 36.85 mam nadzieje ze będzie rosła. Dziewczyny czy wam temperatura poszukuje do 37 i powyżej ?

29 lipca 2014, 06:44

Wczoraj i dzis 36.77 nie rosnie nie spada jeszcze 5 dni do miesiaczki ale nie czuje się wcale inaczej wiec napewno się znów pojawi eh jeszcze 3 dni do urlopu :)

30 lipca 2014, 06:45

Znów nowa nadzieja temperatura w gore 36.86 :) jeszcze 2-3dni i wszystko bedzie wiadomo .

5 sierpnia 2014, 13:27

Eh i po 4 dniach plamienia jest i okres :( znów wszystko od nowa

3 listopada 2014, 14:35

Ciąża rozpoczęta 27 września 2014
Przejdź do pamiętnika ciążowego i czytaj kontynuację mojej historii
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego