Pamiętniki Pragnienie trzeciego dzidziusia :)
Dodaj do ulubionych
WSTĘP
Pragnienie trzeciego dzidziusia :)
O mnie: Mam 33 lata a obiecałam sobie, że do 35 roku życia urodzę wszystkie Bąbelki :) Mam dwójkę wspaniałych dzieci :) córeczkę 6 letnią oraz synka 2 letniego :)
Czas starania się o dziecko: 4 miesiące
Moja historia:
Moje emocje:

14 sierpnia 2017, 11:40

dzisiaj siedzę sama w biurze i z nudów czytam pamiętniki na ovu.
Tak sobie myślę, że jest tyle kobiet i tyle problemów ale też pozytywnych zakończeń.
ja mam wielkie szczęście posiadając dwójkę Bąbelków ale pragnę 3 tak jakby to miało być moje pierwsze dziecko.
Już sobie planuje, że na 6 wrzesnia (mamy wtedy rocznicę slubu) dam zapakowany test - oczywiscie pozytywny- Miśkowi w prezencie. Ale czy tak się stanie? Serce milczy ale ja od zawsze byłam optymistką więc na razie myśli są pozytywne.

Jak staraliśmy się o naszego pierwszego Maluszka to po 9 mesiącach staran byłam przekonana, że już nie będziemy mieć dzidzi. Ale znalaazłam OVu poczytałam o wiesoiłki i o castagnusie - zażyłam a Mąż odstawił alkohol ( nie to ze pije dużo, tylko akurat wychodziło, że jak mam dni płodne to mielismy gdzies impreze i wtedy pił hehe) i się udało.

Jak się staraliśmy o drugiego Okruszka to byłam przekonana, że znowu to potrwa dłuuuugo wiec wzielam od razu wiesiolek, castagnus, maz na imprezach nie pil i pierwszy cykl - udało sie :)

a teraz? Teraz jest wiesiolek, castagnus a juz tyle nie imprezujemy hehe tylko na spokojnie spedzamy czas ze znajomymi wiec.... czekamy :)

szkoda tylko, ze czas tak despacito leci po owulacji :)

16 sierpnia 2017, 09:34

Normalnie niech mnie ktos do pionu postawi.
Dzisiaj rano wstałam i miałam ochotę zrobic test - a to przecież 5dpo.!!!!

Czasem zachowuje się irracjonalnie :)

18 sierpnia 2017, 15:08

Ja normalnie powinnam zostać odcięta od wszelkich testów!! zrobiłam dwa i dwa miały cień cienia w 7dpo.
Czy ja jestem jakas dziwna??????????? bo chyba :D TAK!!

Wezcie mnie ogarnijcie bo ja osiwieje do tego dnia małpiszona!

21 sierpnia 2017, 11:28

Wewnętrznie czuje ze to nie nasz cykl i czekam na kolejny :) już 5 cs będzie.
Szczerze to było mi smutno wcześniej a teraz juz z nadzieją na kolejny cykl czekam.
Szkoda tylko, że Męzowo nie zrobię niespodzianki na rocznice :) ale wszystko rpzed nami.

Ale co najfajniejsze w naszą rocznice bede miala dni plodne i wyjezdzamy na 3 dni wiec szaleć można :D


a więc rozpoczyna sie delikatne plamienie wiec jutro sie rozkreci. Juz mialam 25 dniowe cykle , raz na 3-4 miesiace. Wiec starania rozpoczynamy od nowa :)
nie załamuje sie... na razie :D

Wiadomość wyedytowana przez autora 21 sierpnia 2017, 12:07

22 sierpnia 2017, 15:08

2 cs z ovu :)


No i jest :)

w tym cyklu obiecuje sobie, ze nie bede testowac tak czesto :) dam rade bez testowania :D

poza tym nastawiam sie pozytywnie i energie mam dobra :)

kurcze... czekamy na tego 3 kropka :)

Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego