Cykl rozpoczęty 11 grudnia 2020

Autor: Niereanimuj
zoom
  • Temperatura
  • 37.20°
  • 36.90°
  • 36.60°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • Bezsenność
  • Ból brzucha
  • Ból jajników
  • Ból krzyża
  • Ból miesiączkowy
  • Ból owulacyjny
  • Ból piersi
  • Ból prawego jajnika
  • Ból sutków
  • Ciężkie piersi
  • Częstomocz
  • Dreszcze
  • Mdłości
  • Metaliczny smak
  • Picie alkoholu
  • Senność
  • Spadek apetytu
  • Spadek libido
  • Uczucie zimna
  • Wrażliwe sutki
  • Wzdęcie
  • Wzrost apetytu
  • Zaburzenia snu
  • Zgaga
  • Zmęczenie
  • Aspiryna
  • Duphaston
  • Wit. prenatalne
  • Notatki
Grudzień 2021 Styczeń 2021
11pt 12so 13nd 14pn 15wt 16śr 17cz 18pt 19so 20nd 21pn 22wt 23śr 24cz 25pt 26so 27nd 28pn 29wt 30śr 31cz 01pt 02so 03nd 04pn 05wt 06śr 07cz 08pt 09so 10nd 11pn 12wt 13śr 14cz 15pt 16so 17nd 18pn 19wt 20śr 21cz 22pt
krwawienie lekkie krwawienie lekkie plamienie plamienie plamienie wieczorem rano rano i wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem rano rano wieczorem wieczorem rano rano i wieczorem rano rano i wieczorem wieczorem wieczorem rano i wieczorem rano i wieczorem rano i wieczorem rano i wieczorem wieczorem wieczorem rano i wieczorem wieczorem rano wieczorem wieczorem wieczorem rano rano i wieczorem wieczorem rano kremowy kremowy kremowy kremowy rozciągliwy wodnisty rozciągliwy wodnisty rozciągliwy wodnisty rozciągliwy wodnisty rozciągliwy rozciągliwy rozciągliwy wodnisty rozciągliwy wodnisty wodnisty rozciągliwy rozciągliwy wodnisty kremowy kremowy rozciągliwy kremowy rozciągliwy rozciągliwy wodnisty wodnisty rozciągliwy nisko/twarda/ średnio/miękka/ średnio/twarda/ wysoko/średnia/ średnio/twarda/ średnio/twarda/ nisko/twarda/ wysoko/twarda/ wysoko/twarda/ wysoko/twarda/ wysoko/twarda/ negatywny negatywny negatywny negatywny pozytywny pozytywny pozytywny pozytywny pozytywny pozytywny pozytywny pozytywny Bezsenność Bezsenność Bezsenność Ból brzucha Ból brzucha Ból jajników Ból jajników Ból jajników Ból krzyża Ból miesiączkowy Ból owulacyjny Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból prawego jajnika Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ból sutków Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Ciężkie piersi Częstomocz Częstomocz Częstomocz Częstomocz Częstomocz Częstomocz Częstomocz Dreszcze Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Mdłości Metaliczny smak Picie alkoholu Picie alkoholu Picie alkoholu Picie alkoholu Senność Senność Senność Senność Senność Senność Spadek apetytu Spadek libido Spadek libido Spadek libido Uczucie zimna Uczucie zimna Uczucie zimna Uczucie zimna Uczucie zimna Uczucie zimna Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wrażliwe sutki Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzrost apetytu Wzrost apetytu Zaburzenia snu Zaburzenia snu Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zgaga Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Zmęczenie Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Aspiryna Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Duphaston Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne Witaminy prenatalne 20 msc starań<br />
Mija rok od zobaczenia pierwszego pozytywnego testu 😞 (poronienie w lutym) <br />
<br />
W tym cyklu mierze temperature, cos cykle mi sie rozjezdzaja😕<br />
<br />
W styczniu ide na wizyte do ginekologa i licze, ze cos sie ruszy. <br />
Skape miesiaczki przez niskie BMI (18,08)?<br />
<br />
Wieczorem sluz z brunata krwia Bardzo duzo sluzu, ciagle uczucie mokrosci Prawie pozytwyny test owulacyjny https://naforum.zapodaj.net/c04c606e1057.jpg.html Testuje bo akurat mam testy 😅<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/35bbf17b2c7d.jpg.html<br />
<br />
Po wyschnięciu:<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/f5891200ec88.jpg.html<br />
<br />
Co by nie bylo przyjmę to na klatę, mialam nie robic testow zeby nie wychwycac biochemów. Ale z drugiej storny i tak to nic nie zmieni 🤷🏻‍♀️ <br />
<br />
Sytacja sie troche skomplikowala i czekam na mozliwy powrot do Polski i ruszenie z badaniami. W lutym zamowie test z dna po poronieniach (zwlekalam z tym niepotrzebnie). <br />
<br />
Mam od dwoch dni okropna zgage 😭 Nie miewam normalnie zgagi😭 Test ciemnieje, zobaczymy co z tego bedzie 🤷🏻‍♀️<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/203c28e4027c.jpg.html<br />
<br />
Od gory: test z dzisiaj, dwa kolejne z wczoraj i ostatni z 8dpo<br />
<br />
Delikatnie różowy sluz bardzo rozciągliwy (jednorazowa akcja) Odrobinę ścieminiał, ciekwe co bedzie potem<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/ddd223292ac2.jpg.html<br />
<br />
(Od gory: 11dc, 10dc, 9dc, 8dc)<br />
<br />
Na gratulacje to zdecydowanie za wcześnie bo jak szybko sie zaczelo tak szybko moze sie skonczyc 😞😢 Ale dziekuje!🤗<br />
<br />
Kwas foliowy metylowany w Norwegii jest na recepte 😭<br />
<br />
Jezeli nie dostane okresu to pojde do mojego rodzinnego lekarza i zrobie bete, prog i inne badania. Poszlam spac ok 3 nad ranem, takze temperatura zaburzona <br />
<br />
Test bardzo ściemniał ✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻🥺 <br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/0b82115e95c9.jpg.html<br />
<br />
Niech tym razem bedzie dobrze i bede mogla cieszyc sie ciązą juz do konca, w tamtym roku mialam tyle strat😞 Ale jest nowy rok, nowe nadzieje i szanse! Aby ten rok przyniosl mi i kazdej z Was same pozytwy i zdrowe ciaze!💚💚 Okres 🐒<br />
<br />
Myslę aby przestac mierzyc temperature i nie robic sobie dodtakowych stresow 🙂 <br />
<br />
Cos czuje, ze tym razem kropek nigdzie sie nie wybiera 🥺✊🏻 <br />
<br />
Jeszcze do mnie nie dociera, ze sie udalo🥴 Po tylu stratach ciezko zaczac sie cieszyc, ale tym razem jest inaczej, czuje to!🥰<br />
<br />
Caly czas jestem senna a jak klade sie do lozka to nie moge zasnac 🤯🤯<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/307151ed8f25.jpg.html Nie mierze temperatury, stresuje mnie a chce ograniczyc stres jak tylko moge 🤗<br />
<br />
Chwilowy przestoj z 🐝, boje sie, ze moge zaczac plamic po stosunku. Daje kilka dni i potem sprobujmy 🙃<br />
P.S jednak nie wyszlo 🤣🤣<br />
<br />
Bardzo duzo sluzu, kremowego albo rozciagliwego Coraz bardziej wierze w to, ze bedzie dobrze✊🏻🤗🤰🏻 Dziekuje Wam!❤️❤️🥰🥰🥰<br />
<br />
Z kazdym dniem jest zdecydowanie lepiej i juz odpuszcza mnie stres. Wiadomo, ze zostanie ze mna do pierwszego USG, ale jakos czuje wewnętrzny spokoj i mysle, ze tym razem bedzie dobrze❤️ 🤰🏻🤰🏻<br />
<br />
https://naforum.zapodaj.net/35e41a395f09.jpg.html 5 0tc 🤰🏻<br />
<br />
8,5km Zaczynam odczuwać delikatne ciągnięcia w brzuchu, ale sporadycznie. Nie jest to ból, tylko takie rozciąganie 7,2km 5km (dystans w ciagu dnia) 5 6tc 🤰🏻 Brązowa nitka w śluzie przy podcieraniu 😭😭😭 Mam nadzieje, ze to nie to co mysle....<br />
<br />
W poniedzialek (25.01) mam wizyte u ginekologa takze juz niedlugo ✊🏻<br />
<br />
W nocy okropna zgaga i mdlosci 6 0 tc skończony, zaczynamy 7tc 🙏🏻🤰🏻 <br />
<br />
Podswiadomie czuję, że jest dobrze mimo wczorajszej akcji, byc moze przesadzilismy z seksem 🤷🏻‍♀️ Delikatna panika, ale co sie dziwic💆🏻‍♀️
zoom
  • Temperatura
  • 37.20°
  • 36.90°
  • 36.60°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • Bezsenność
  • Ból brzucha
  • Ból jajników
  • Ból krzyża
  • Ból miesiączkowy
  • Ból owulacyjny
  • Ból piersi
  • Ból prawego jajnika
  • Ból sutków
  • Ciężkie piersi
  • Częstomocz
  • Dreszcze
  • Mdłości
  • Metaliczny smak
  • Picie alkoholu
  • Senność
  • Spadek apetytu
  • Spadek libido
  • Uczucie zimna
  • Wrażliwe sutki
  • Wzdęcie
  • Wzrost apetytu
  • Zaburzenia snu
  • Zgaga
  • Zmęczenie
  • Aspiryna
  • Duphaston
  • Wit. prenatalne
  • Notatki
Komentarze
madziulix3 21 stycznia, 23:44

♥️

Sumireguska 21 stycznia, 18:57

Ja miałam plamienia przez tydzień :/
Nie martw sie to naprawde nie musi niczego oznaczać.
Jeżeli nie masz skurczy to spokojnie :)
U mnie przy poronieniu najpierw były skurcze a potem plamienie. W ciąży zdrowej miałam dużo plamień bez bólu brzucha, a później zupełnie ustały :) kropek się wgryza :*

Mikusia 21 stycznia, 18:21

Trzymam kciuki, żeby to nie było to!!! We wczesnej ciąży plamienia są częste i oby to Twoje tez okazało się totalnie niegroźne!!!! 💪🏻✊🏻❤️

Myszka91 21 stycznia, 15:20

Dziekuje kochana, będę walczyć dalej! Ciesze się, że Tobie w koncu dopisuje szczęście 😍

Myszka91 21 stycznia, 14:36

Niestety u mnie beta 3,57 a progesteron 0,58 wiec juz nic z tego nie będzie. Pierwszy pozytyw miałam 2 dni temu wiec beta juz spada widocznie.

Myszka91 21 stycznia, 11:17

Kochana, dzis zrobiłam 3 test i tez bardzo blady, temperatura leci dalej w dół. Zrobilam bete i proga, wynik pod wieczór. Biore cały czas duphaston 3 dzien juz

Mama8latka 21 stycznia, 09:02

Zapomnialam oznaczyć że sikalam dzisiaj i bialo .... tempka zaburzona bo w sypialni mialam jak w piecu.... dziś lub jutro rozpocznie nowy cykl....

Syyylwia 21 stycznia, 08:10

Trzymam za Was kciuki ✊✊
Dużo zdrówka! ❤

Lalinka 20 stycznia, 20:48

Jesteśmy na podobnym etapie. Trzymam kciuki za fasolkę. Rośnijcie zdrowo 😊

Myszka91 20 stycznia, 20:28

Dziekuje, ale temperatura mi spada i testy nadal bardzo blade, wiec nie wiadomo czego się spodziewać🤔

soniuska 19 stycznia, 21:18

❤️❤️

BezchmurneNiebo 19 stycznia, 20:38

gratulacje

Koniczynka 19 stycznia, 20:36

Pięknie tu 💚 gratulacje 💚💚

BezchmurneNiebo 19 stycznia, 20:34

I rak nic z tego nie będzie.
Ale serduszek wow

Nadziejka-30 19 stycznia, 12:27

Super wieści gratulacje❤✊🍀

Miłosc 19 stycznia, 07:14

Hej, ja nie mam zadnych objawow jak Ty opaisalas. jestem tylko ciagle zmaczona i bym spala ale jak mam okazję się położy w ciagu dnia to nie zasne . Pobolewa mnie często brzuch i trochę się martwię. Pierwsza wizytę mam dopiero 4 lutego 🙄

Miłosc 18 stycznia, 21:18

Hej, jak się czujesz, wszystko dobrze u Was?

Mag91 18 stycznia, 21:13

Gratulacje🥰💚

Blanka1988 18 stycznia, 11:40

Takich intensywnych seksów na wykresie to jeszcze nie widziałam. 😍
Gratuluję! Zdrówka życzę

Otter 18 stycznia, 11:35

Zatestuje jutro jak małpa 🐒 nie przyjdzie

Gratuluje kreseczek 😁 spokojnej i nudnej ciąży 😊

SylwiaG 18 stycznia, 11:29

Trzymam kciuki za Ciebie 🍀💚💚 daj znać co po wizycie. A stary powinien wybaczyć. W końcu nosisz pod serduszkiem jego dziecko 😉
Ja po cichu liczę że coś się u mnie wykluje. W końcu tak było z moją mamą, mysleli że już jest w ciąży i nie zabezpieczali się a tu się okazało że ona miała owu miesiąc później. I ja przyszłam na świat miesiac później niż wychodziło z obliczeń. 😁

Niezapominajka 🍀 18 stycznia, 11:04

Nie, nie robię sobie nadziei. Mierzę żeby wiedzieć czy już spada na 🐵 chyba, że najbliższe kilka dni będzie nadal wysoko i okres nie przyjdzie, ale już w to nie wierzę w tym miesiącu 🙄

Demonikas 18 stycznia, 10:56

Serdeczne gratulacje! 🤗

madziulix3 17 stycznia, 12:39

Mam nadzieje ze to się Anastazja albo Nikodem zagnieżdża 😁😁✊🏻
Czułaś coś przed zrobieniem testu? 😘

SylwiaG 17 stycznia, 12:35

Mam nadzieję że będzie. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.💚 Jak się czujesz?

ADRIANNA 17 stycznia, 12:20

Tylko ja nie zachodzę w ciążę...wcale, nigdy, ani razu 😔 może znajdę jakiegoś lekarza- który mnie poprowadzi. Ciężko mi kogoś wybrać.

Akinom 59 17 stycznia, 11:29

😘

Niezapominajka 🍀 17 stycznia, 02:03

Śnieżna biel, jak co cykl 🙄

Mama.Ktosia 16 stycznia, 22:31

Cieszę się ogromnie, że u Was wszystko dobrze 💚

madziulix3 16 stycznia, 21:16

Zarażaj mnie! 💚💚

Mama8latka 16 stycznia, 13:52

Zobaczysz że do 15dpo będzie jeszcze się trzymała wysoko A nic z tego nie wyniknie.... czuje to 😑

Annn90 15 stycznia, 21:55

Cudowne kreseczki 😍😍😍❤️

Mama8latka 15 stycznia, 09:21

No NIBY to wieeem 😉 ale wiesz jak jest 😉 jak już 12dpo nie ma ani cienia to na za wiele nie ma co liczyc tylko że u mnie 16dni FL to nie wiem czy tak samo się to ma do ogolu....
Ostatnio 10dpo miałam już pozytywny bete...
Ale każdy cykl swoim torem jak zwykle 😋 czekam no bo co mi pozostaje 😋

Miłosc 15 stycznia, 09:11

Piekne mocne krechy, super jest DOBRZE 👍👍

Mama8latka 15 stycznia, 07:59

No niestety Ani Cienia cienia.... 🤷‍♀️..
Ty już na tym etapie miałaś pozytyw...
Ja czuje że to nie ten cykl... jeszcze czekam bo do malpy mam parę dni ale wiadomo że jak do 12dpo noc się nie pokaże to nie ma na co liczyc...
Za to ten Twój ostatni test to marzenie 🥰

Olla95 15 stycznia, 06:38

Niereanimuj gratulacje!!! Nie raz zastanawiałam się co u Ciebie się dzieje 😍 ❤❤ cieplutko pozdrawiam

SylwiaG 14 stycznia, 21:46

Dziękuję ❤️ jesteś kochana. Postanowiłam że w tym czasie zadbam o siebie. O swój organizm i psychikę trochę też. Wróciłam do czytania książek, na co ostatnio nie miałam czasu. Zaczynam też dietę żeby zrzucić parę kilo (oczywiście z głową nie za szybko) i wróciłam do zumby 😁
Postanowiłam że w tym roku ustalimy też w końcu termin ślubu i wybierzmy salę. Może jak zajmę czymś głowę to się uda i będzie cud 🍀 ślicznr masz te krechy ❤️💚🍀

Niereanimuj 14 stycznia, 15:53

nadzieja_86 Dziekuje!❤️❤️❣️ Chcialam odpisac pod Twoim wykresem, ale nie moge💁🏻‍♀️ Czuje dobrze, mam mdlosci, zgage, wzdęcia i okropny bol cycochów 🤪🤪 Ciesze sie, ze mam obajwy bo wtedy czuję, ze jest dobrze 🤞🏻 Lęk przed strata powoli mija, pewnie ukatywni sie przed wizyta u lekarza 😅 Ale podsumowjac jestem najczesliwsza na swiecie🤗❣️ A co u Ciebie???😗

Sumireguska 14 stycznia, 14:55

Bedzie dobrze :)

Natka95 14 stycznia, 12:18

Ale krechy już piękne 🤩
Będzie dobrze 🥰

SylwiaG 14 stycznia, 11:47

To już będzie z półtora roku. Były plany na stymulację nawet zrobiłam wszystkie badania jednak żaden lekarz nie chce mi zrobić stymulacji bez wyników nasienia, a Stary jest oporny na lekarzy i badania. Miałam jednego lekarza, który wydawał się OK i wyglądało na to że mi zrobi stymulację bez nasienia, ale po obejrzeniu wyników z krwii zalecił zrobić konsultacje w klinice leczenia niepłodności a u mnie chyba wszystkie kliniki na pierwszą wizytę zapraszają razem. A ten mój jest jeszcze na etapie "co będzie to będzie, po co się pchać do lekarzy i klinik" strasznie oporny. Znam go na tyle dobrze, że nie chce naciskać bo jeszcze bardziej będzie przeciw, a to straszny uparciuch. Pozostało mi czekać aż dojrzeje 🙂

Selena 14 stycznia, 11:43

Mega krechy ❤️❤️❤️🤩🤩🤩gratuluję kochana 😘😘😘mam nadzieję że i ja jeszcze kiedyś takie ujrze... 😊

ADRIANNA 14 stycznia, 11:23

Ale tłuste krechy 💚 gratulacje 😘💚 żeby się człowiek musiał sam zdiagnozować 🤷‍♀️😉

nadzieja_86 14 stycznia, 10:00

Grarulacje!!!! Piękne krechy😍
Jak sie czujesz?

Evelle28 14 stycznia, 09:37

Dzidziuś się zadomowił na dobre ❤️❤️

Akinom 59 14 stycznia, 09:35

Piekny test

madziulix3 14 stycznia, 07:38

Ale piękne grube, tluste krechy! ♥️

Niereanimuj 14 stycznia, 06:51

Mialam ostatni test wiec zrobilam❤️🤗
947b0c1dc3e6.jpg

SylwiaG 13 stycznia, 15:28

Cały czas zaglądam i trzymam kciuki. Wszystko będzie dobrze 💚🍀

Niezapominajka 🍀 13 stycznia, 11:14

Kochana dajesz nadzieję na to, że z niskich temperatur może wyjść ciąża. Pamiętam jeszcze z lipcowego wątku, niech 2021 przyniesie Ci szczęście 🍀

zakręcona93 13 stycznia, 11:03

Marzenie ❤️✊🏻

Miłosc 13 stycznia, 08:21

Gratki 🙂 Maluszku bądź 💪 i trzymaj się many 💞

Mama8latka 13 stycznia, 06:27

U mnie ta szyjka se wędruje jak chce 😋 więc chyba już nawet jej za objaw nie biorę.... dziś biel na tescie.

ADRIANNA 12 stycznia, 22:21

Widzę że wszystko dobrze się układa 💚😊

Mama8latka 12 stycznia, 20:43

Trzymaj kciuki i prześlij mi trochę zielonych wirusów 😁😁😁🤪🤪

Słoneczko123 12 stycznia, 19:57

Gratulacje

Mikusia 12 stycznia, 17:28

3mam kciuki :)

Mama.Ktosia 11 stycznia, 13:44

Rośnij Kropku malutki i zostań tym razem na 9 miesięcy ❤🥰

Zuza5 11 stycznia, 13:20

Pieknie trzymam mocno kciuki 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Myszka91 11 stycznia, 11:34

Gratulacje 💚

luthienn 11 stycznia, 11:33

Łał co ja tu widzę! Gratulacje!

Sumireguska 11 stycznia, 09:50

Wspaniale, to teraz sie oszczędzaj, nie stresuj i pij dużo wody :)
I czekamy do USG :)

Clausix 10 stycznia, 23:51

Jak pięknie :D Gratulacje! :D 🍀💚

Natka95 10 stycznia, 23:45

Mega gratulacje!!! 🥰

Samanta72 10 stycznia, 23:30

Gratulacje!!!

anka 10 stycznia, 23:09

Gratulacje!

Annn90 10 stycznia, 21:55

Piękne kreseczki 😍

Niezapominajka 🍀 10 stycznia, 21:36

Zasługujesz na szczęście 💚

Niereanimuj 10 stycznia, 21:08

Bardzo Wam dziekuje!!!❤️🥺🥺🥺 Niech te wszytskie mile slowa zmotywują kropka do zostania ✊🏻✊🏻 I Wam rowniez zycze tłustych kresek na testach!💚

soniuska 10 stycznia, 20:24

❤️❤️❤️

StarającaSię 10 stycznia, 19:31

Gratulacje.👶👣💝

Evelle28 10 stycznia, 16:12

Czuje że kropek się zadomowił :) gratuluje ❤️

madziulix3 10 stycznia, 12:43

A zmieniłaś coś w tym cyklu ze się udało? ☺️

Sumireguska 10 stycznia, 12:27

Bedziesz robila bete czy odpuszczasz? :D

malif 10 stycznia, 11:18

Mega się cieszę 😍😍 kropeczku proszę się trzymać mocno mamusi 💙💚💛🧡❤️

Niereanimuj 10 stycznia, 10:29

Wlasnie zrobilam 🥰🥰

3d71c978e76b.jpg

malif 10 stycznia, 10:11

Robiłaś dzisiaj jakiś teścik 😁😘🤰

nataliapol 9 stycznia, 22:57

Gratuluje! 🤰

Paula245 9 stycznia, 20:58

Gratulacje 😊 Trzymam kciuki by było wszystko dobrze ✊

Ana82 9 stycznia, 18:33

Gratulacje 🍀

Mama8latka 9 stycznia, 18:18

Będzie dobrze ❤ z taka ładna krecha inaczej być nie może, sciemniala mpcno więc beta dobrze rośnie 💪

madziulix3 9 stycznia, 15:39

Jest super kochana! Kciuki!

Mama8latka 9 stycznia, 15:21

Piękna krecha się zrobiła!!! 🥰❤ gratulacje 🥰 gdzie kupiłaś te testy ???

Sumireguska 9 stycznia, 15:06

Łał co tu sie dzieje! Nie było mnie kilka dni a tu taka niespodzianka!! Mega trzymam kciuki, tym razem bedzie dobrze, myśl pozytywnie! :)

aliciaaa 9 stycznia, 14:59

Gratulacje ❤✊

soniuska 9 stycznia, 12:26

Gratuluję ❤️❤️❤️

malif 9 stycznia, 11:51

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Niereanimuj 9 stycznia, 11:41

b9517e723538.jpg

malif 8 stycznia, 21:44

Czy w Norwegii jest coś takiego jak badania HCG i progesteronu?

*KasiaS* 8 stycznia, 20:04

Po cichu gratuluję i trzymam mocno kciuki! 💚🤞

Akinom 59 8 stycznia, 20:04

Kochana tezymam mocno ✊✊✊

SylwiaG 8 stycznia, 19:50

Po cichu gratuluję i trzymam kciuki. Oby wszystko było dobrze 🍀💚💚💚

ADRIANNA 8 stycznia, 18:38

Nawet nie wiesz jak Ci kibicuję 💚✊ jestem tutaj chyba prawie od początku Twoich starań także przeżywam jak swoje 🤗 A u mnie zielona kropka to narazie nie spełnione marzenie także było by pięknie 🥰 czekam na rozwój sytaucji 😊❤💚

Jola88 8 stycznia, 14:54

✊✊✊✊✊

AgaPraga 8 stycznia, 12:54

Miało być "dobrej myśli"! 😄

AgaPraga 8 stycznia, 12:54

Bądź do tej myśli 💚 trzymam mocno kciuki 🥰

Magdalena 😀 8 stycznia, 10:28

Gratulacje 🥰❤️

hannah_92 8 stycznia, 08:38

Gratulacje😊🍀💚 niech wszystko będzie dobrze😘

aliciaaa 8 stycznia, 05:45

Trzymam kciuki ❤✊

ADRIANNA 7 stycznia, 22:21

Raz dziennie po posiłku. Jeśli w Twojej Aspirynie będzie np. 500 mg kwasu acetylosalicylowego to powinnaś połamać tabletkę na 6-7 cząsteczek :) obrze by było żeby jakiś lekarz doradził Ci w sprawie dawki. Dziewczyny zwykle biorą 1 tabletkę acardu dziennie. Aspirynę chyba należy przed połknkęciem dopuszczać w wodzie i później popić.

Niereanimuj 7 stycznia, 21:50

Laski! W domu mam duphaston i luteine. Mysle, zeby wykupic e-konsultacje z jakims lekarzem z Polski i zapytac się czy mam brac progesteron. Myslicie, ze to dobre rozwiazanie?? Dziekuje Wam🙏🏻❤️❤️

ADRIANNA 7 stycznia, 21:08

Haaaa wiedziałam, że znajdę. Macie w Norwegii Aspirynę. Tam jest kwas acetylosalicylowy. Musiała byś tylko łamać tabletkę na kilka części żeby zmniejszyć dawkę. Acard ma 75 mg więc odpowiednio trzeba to przeliczyć 😊

ADRIANNA 7 stycznia, 20:55

Kochana tak jak pisałam szukaj lekiem z kwasem acetylosalicylowym-to będzie taki "wasz" acard.

madziulix3 7 stycznia, 18:42

Tak czy siak trzymam kciuki :D ✊🏻 Próbuj te testy dna tak jak pisałaś i myśle ze acard da radę 😁 ja od dziś zaczynam z nim przygodę ✊🏻

madziulix3 7 stycznia, 17:21

Sikałaś? 😁

malif 7 stycznia, 15:43

Dziwię się Norwegom, że tacy zacofani. Są kobiety, które bez leków podtrzymujących ciążę nie są w stanie utrzymać ciąży do 12 tygodnia. Do 12 tygodnia to ja już miałam 4 wizyty i badania prenatalne. Tu się może wszystko wydarzyć nawet zdrowej kobiecie. Bardzo bym chciała, żebyś jakoś ten acard zdobyła i duphaston chociaż. Tak bym chciała żeby kropeczek został z Tobą........

malif 7 stycznia, 15:20

Kurcze, a jakby Ci ktoś z Polski wysłał?? W sumie to już dawno powinnaś mieć włączony acard, ja od pozytywnego testu codziennie zastrzyk heparyny plus acard, miałam tylko jedna biochemiczna ciążę. Powiedz mi robiłaś badania na trombofilie?

malif 7 stycznia, 14:20

Zacznij acard brać profilaktycznie od teraz. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomoże.

Mama.Ktosia 7 stycznia, 11:07

Niech ciemnieją 🍀🍀🍀

Alisek93 7 stycznia, 10:52

Trzymam kciuki żeby testy ciemniały nadal :D!

Mama8latka 7 stycznia, 09:29

No mówiłaś że nic Wam ta ilość serduszek nie przynosi A ja tu widzę co innego 🤩😍

kuki123 7 stycznia, 08:33

Trzymam kciuki aby kropek został z Toba

ADRIANNA 6 stycznia, 18:34

Kurcze a moze by tak jakiś kwas salicylowy pocisnąć...jakiś acard czy coś do czego masz dostęp. Może kropek by się utrzymał🙈

Ala_d 6 stycznia, 16:32

✊🍀

Jola88 6 stycznia, 16:25

Pracuje na zmiany, inaczej się nie da, mierze zawsze po przebudzeniu wiec to nie jest bez sensu 😊

Mama8latka 5 stycznia, 16:43

Noooooo i to się nazywa serduszkowac 😁😁😁😁😁🤩🤩🤩🤩🤩

madziulix3 5 stycznia, 10:38

Trzymam kciuki ✊🏻✌🏻😘

Niezapominajka 🍀 5 stycznia, 10:19

✊🏻🍀

Clausix 4 stycznia, 10:48

Zapomniałam już jakie masz morza serduszek :D ✊🍀💚

ADRIANNA 3 stycznia, 22:22

Przepiękny owulak. Trzymam kciuki 💚😊

madziulix3 2 stycznia, 19:29

Trzymam kciuki ✊🏻🙏🏼

Blanka1988 31 grudnia 2020, 05:34

Trzymam kciuki za Ciebie! Powodzenia!💚🍀

Mama.Ktosia 28 grudnia 2020, 21:15

Powodzenia 🍀❤

malif 27 grudnia 2020, 07:53

Powodzenia w tym cyklu 💚💚💚

SylwiaG 18 grudnia 2020, 13:43

No tak, za niskie BMI tak samo jak za wysokie może powodować problemy z hormonami i z @. Podzielę się z tobą moimi kilogramami i obie będziemy miały prawidłowe BMI 😁

SylwiaG 17 grudnia 2020, 16:37

Jesteś pewna że to była @? Bardzo skąpa i krótka.

Mama8latka 16 grudnia 2020, 20:33

✊✊✊✊

Magdalena 😀 13 grudnia 2020, 17:56

✊✊✊🍀🍀🍀💚💚💚💚❤️

madziulix3 11 grudnia 2020, 21:19

Powodzenia ✊🏻😘

SylwiaG 11 grudnia 2020, 21:10

Powodzenia 💚🍀 oby grudzień okazał się dla nas szczęśliwy 🙂

ADRIANNA 11 grudnia 2020, 18:57

Oby ten nowy rok był dla Ciebie bardziej łaskawy 😘💚

Sumireguska 11 grudnia 2020, 10:57

:*
Za grudzień!!

Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego