Cykl rozpoczęty 29 marca 2019

Autor: paulinabf2
zoom
  • Temperatura
  • 37.20°
  • 36.90°
  • 36.60°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • normalnie
  • Ból miesiączkowy
  • Ból piersi
  • Uderzenia gorąca
  • Wzdęcie
  • Wzrost apetytu
  • Zaparcia
  • Witamina B6
  • Notatki
Marzec 2019 Kwiecień 2019 Maj 2019
29pt 30so 31nd 01pn 02wt 03śr 04cz 05pt 06so 07nd 08pn 09wt 10śr 11cz 12pt 13so 14nd 15pn 16wt 17śr 18cz 19pt 20so 21nd 22pn 23wt 24śr 25cz 26pt 27so 28nd 29pn 30wt 01śr 02cz 03pt
krwawienie mocne krwawienie średnie krwawienie średnie plamienie plamienie wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem wieczorem rano wieczorem wieczorem suchy suchy suchy lepki wodnisty rozciągliwy wodnisty lepki wodnisty wodnisty lepki lepki lepki lepki lepki lepki lepki lepki lepki pozytywny pozytywny negatywny negatywny wysoko/miękka/ wysoko/miękka/ wysoko// wysoko// wysoko// wysoko/miękka/ nisko// pozytywny pozytywny pozytywny normalnie Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból miesiączkowy Ból piersi Ból piersi Ból piersi Ból piersi Uderzenia gorąca Uderzenia gorąca Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzdęcie Wzrost apetytu Wzrost apetytu Zaparcia Witamina B6 Brązowe plamienie Brak palmienie jedynie przy podcieraniu lekkie slady brązowe<br />
<br />
WIZYTA U GIN:<br />
wedle USD wszystko w porządku lewy jajnik mniej aktywny (mniejszy) ale bez wiekszych problemów wyglada wszystko OK<br />
<br />
*PRZEPISANY DUPHOSTAN na brązowe plamienia bez badania krwi na podstawie wywiadu od paru cykli plamie na brazowo miesiaczka coraz bardziej skąpa jeszcze trochę brązowego plamienia<br />
<br />
**badania <br />
TSH<br />
FT4<br />
PROLANTYNA <br />
ATPO wynik prolatyny 1092 UL/L przy normie 600 UL/L<br />
ENDO zalecił 1/4 tabl raz na tydzień DOSTINEX po 1mies powtórzyć badania Jak na moje tu zaczęła się owulacja Dziwny skok temp ... zazwczyczaj na ovu boli mnie brzuch chociaż cos sie zbliza bo wysypało pryszczami jak zawsze<br />
ból piersi taki inny niz przed @<br />
z moim M <3 serduszkowaliśmy w nocy z pon na wt Dzisiaj test owu słaba druga II temp w gorze wiec owu była mega szybko w tym cyklu i dopiero dzisiaj pobolewa mnie brzuch ale lekko ćmi za to piersi nadal bolą tak inaczej...Ciekawe czy qgl owu była takiego cyklu nigdy noie miałam może po dostinexie sie rozlegulowałam Dostinex (2dawka) i winko wieczorem z mężem 😍🥰 Znowu przesunięcie owu ale wg mnie nie miałam owu w piątek jak już w środę wedle testów w tym cyklu żadnych boli specjalnych od wczoraj ból jak na@ - jakby rozciąganie/skurcze <br />
piersi nie bolą tak jak zawsze tylko w środku ból jest promieniujący i nie cały czas tylko są to bóle jakimś momencie Słabo spałam 😒 nie wiem jak w pracy wytrzymam - dzsiaj coraz silniejsze bóle jak na @ więc zbliża się duzymi krokami PROGESTERON 79,8 nmol/l przy normach FAZA LUTEALNA 3.8-50,6 <br />
CIĄŻA 8.9-468.4 <br />
<br />
NIE WIEM CO MYSLEC ??? Aż boje się w to uwierzyć pierwszy raz wyszla mi druga kreska ale słabiutka https://zapodaj.net/4f382abfaf8d4.jpg.html Dzisiaj słabiutka kreska ale test innej firmy (wczoraj Rossman już był zamknięty) niby czułość ta sama ale kreska słabo widoczna https://zapodaj.net/55ad8ebbc86dc.jpg.html cała noc ledwo spałam z nadmiaru wrażeń Po czasie trochę ściemniało <br />
https://zapodaj.net/30052cdca830f.jpg.html mam nadzieje ze to nie sen ❤️🥰😍 wesołych świat 💐 planowana @ /// idę na bete planowana @ wg FLU <br />
<br />
Beta powtorka Wizyta gin 11:30 wizyta u ENDO
zoom
  • Temperatura
  • 37.20°
  • 36.90°
  • 36.60°
  • 36.30°
  • 36.00°
  • Dzień cyklu
  • Śluz
  • Miesiączka
  • Szyjka macicy
  • Współżycie
  • Test owulacyjny
  • Monitor owulacji
  • Test ciążowy
  • normalnie
  • Ból miesiączkowy
  • Ból piersi
  • Uderzenia gorąca
  • Wzdęcie
  • Wzrost apetytu
  • Zaparcia
  • Witamina B6
  • Notatki
Komentarze
MilusińskaMilena Dzisiaj, 20:34

Gratulacje Kochana, przepiękny prezent na święta ❤️

bilibili Dzisiaj, 15:29

Bedzie dobrze ❤️
Nie moze byc inaczej ❤️

Samanta72 Dzisiaj, 11:26

Gratulacje kochana,ale piękne dwie kreseczki😘😘😘

bilibili Dzisiaj, 10:17

Kochana to Twoja 1 ciaza ??
Spokojnie prede wszystkim! Masz naprawde mocne kreski juz od 9dpo
Piersi w ciazy raz bola raz nie ja tez tak mam - kazdy Ci to powie - sa dni ok - a sa jakbys balony nosila
Ja mialam bol od owulacji jajnikow przez cale czas i w okresie @ rowniez
Tyle sie dzieje w organizmie - tyle zmian - ze musisz przeciez to jakos odczuwac :)
Bedzie dobrze na spokojnie ❤️❤️
Sama zobaczysz - jutro bedzie piekne beta ❤️

Kokosowa Babka Dzisiaj, 08:00

Dziekuje bardzo wymarzony prezent urodzinowy,😁😁😁😘😘❤

Wiesz co boli mnie brzuch w nocy duzo bardziej no i mam wrażenie ze piersi sa nabrzniałe bola co jakis czas :) jutro beta zeby bylo wszystko dobrze 🙈🙈🙈

Kokosowa Babka Dzisiaj, 06:48

https://zapodaj.net/dcaaa9f874ff1.jpg.html

Dorota777 21 kwietnia, 20:24

No ciąża jak bum cyk cyk 😉 superancko, cieszę się bardzo, również wesołych świąt 🐣🐇🌱i na spokojnie, każda z nas na pewno zajdzie w ciąże, każda z nas ma swój czas, mi się nie spieszy, dla mnie najważniejsze żeby było zdrowe a czy teraz czy za rok to już nie ważne❤️

Kataleya 21 kwietnia, 19:40

dziekuje kochana :* to masz szczesliwe Swieta Wielkanocne pelne wrazen :D to juz nie sen :) a mezu twoj ale mial dzis niespodzianke :D to dobrze wiedziec nigdy nie jest sie pewnym do konca a takie niespodzianki to moga byc :D zycze teraz duzo zdrowka :*

katerinka88 21 kwietnia, 19:14

Piekna, druga kreska <3 jak reakcja meza? :)

Havana3 21 kwietnia, 19:06

😍😍😍💖💖💖😍😍😍

Kokosowa Babka 21 kwietnia, 18:55

Jutro zatestuje i mam nadzieje ze ten wczorajszy test to nie był sen

Na pewno bedzie dobrze! Musi byc ❤🤰

bilibili 21 kwietnia, 15:20

Kochana cudnie ❤️
Gratulacje

Kokosowa Babka 21 kwietnia, 12:50

❤❤❤❤❤🤰🤰🤰🤰 jest pięknie ♡♡♡ jak reakcja męża??

marrna9013 21 kwietnia, 12:34

Piękny prezent.. długo się staraliście?

Jeżyk 21 kwietnia, 11:45

Pięknie! ❤

AnitaK 21 kwietnia, 10:45

Aby Wielkanoc w tym właśnie roku,
nadeszła z dużym sukcesem u Twego boku,
aby życie układało Wam się zdrowo,
zarówno prywatnie jak i zawodowo.
Jak najwięcej chwil radosnych,
i przepięknej wiosny!

Dorciax 21 kwietnia, 09:19

Cudowne kreseczki <3 mąż bedzie mial super prezent!

AnitaK 21 kwietnia, 08:30

Piękna druga kreska kochana <3

Klaudiakry 21 kwietnia, 08:28

Idealne krchy 😍😍
Teraz już bez łez , no chyba że łzy szczęścia 😉 ciesze się że Ci się udało, idealny prezent na święta 😉 a co u mnie zobaczymy za kilka dni 😘

Zzoorraa 21 kwietnia, 08:08

Także teraz zero stresu, na spokojnie :)
Zdrowych i radosnych świąt :)

Marzycielka❤️ 21 kwietnia, 07:25

Super! Gratulacje! 😃❤️

karolinams 21 kwietnia, 07:24

To sa piekne kreski grube w tak szybkim dpo szok u mnie ledwo bylo cokolwiek widac w 11 dpo

karolinams 21 kwietnia, 07:22

Dziekuję i wzajemnie :)

Zzoorraa 21 kwietnia, 06:58

No to coś jest na rzeczy :) :D

paulinabf2 21 kwietnia, 06:27

https://zapodaj.net/83204ebb16e95.jpg.html Po czasie zrobił się wyrazniejszy

paulinabf2 21 kwietnia, 06:23

Nowy test https://zapodaj.net/55ad8ebbc86dc.jpg.html słabo widoczna ale widoczna innym testem

karolinams 20 kwietnia, 23:28

Testy owu maja potwierdzać owu nie ciąże wiec test ciążowy jest najważniejszy . Gratki kochana 🥰🥰🥰🥰

karolinams 20 kwietnia, 23:24

Gratuluje 👏🏻👏🏻👏🏻❤️❤️❤️❤️❤️❤️

gosia17 20 kwietnia, 22:58

Pięknie :) Gratulacje :)

Babka 20 kwietnia, 21:03

To się nazywają wesołe święta... :-)

Klaudiakry 20 kwietnia, 18:46

Może okażą się wesołe 🍀
Wesołych Świąt kochana 😘

bilibili 20 kwietnia, 18:36

Kochana no cudownie po prostu
Przeducownie ❤️❤️❤️❤️
Ale prezent na Swieta Skarbie ❤️

Kataleya 20 kwietnia, 17:10

ale sie ciesze gratulacje :*

marrna9013 20 kwietnia, 17:04

Krecha jak się patrzy! Gratulacje ❤️❤️❤️

Klaudiakry 20 kwietnia, 17:01

Bardzo możliwe że implantacyjne ale nie nastawiam się na noc bo znów się przelicze 😘

Sylvka 20 kwietnia, 16:41

Gratuluję! :)

Ania:) 20 kwietnia, 15:45

Jaka słaba? 2 WYRAŹNE KRECHY!!!! Uwierz bo to spełnienie marzeń każdej z nas a teraz przytrafiło się Tobie :) WESOŁYCH ŚWIAT:)

bilibili 20 kwietnia, 15:45

I geneanie padlam 😂
Slabiutka kreska 😂😂😂
Toc to krecha jest !!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

bilibili 20 kwietnia, 15:42

Kochana ❤️❤️❤️❤️

Dorciax 20 kwietnia, 15:30

No cos ty :) nawet owulacyjnych nie rob. Ostatnio czytalam jak dziewczyny rozmawialy ze przy ciazy im tez owulaki nie wyszly. Wiec nie ma sensu :)

Zzoorraa 20 kwietnia, 15:29

nooo pięknie! :) super, uwierz, uwierz, bo tam jest ta druga kreseczka :)
powtórz test za dwa dni, ale idź na betę :)

Dorota777 20 kwietnia, 14:48

☺️👌 ja już to wczoraj wiedziałam 🤩
Na tyle razy co ja robiłam progesteron 21 dnia nigdy nie miałam takiego wysokiego a też miałam zawsze w górnej granicy. I mi zawsze mówiła dr że mam ładny progesteron że nie każda kobieta tak ma. A ty miałaś o 30 więcej 💪🏻
Kurde to w sumie dobrze że poszłaś na to badanie 👌
Dlatego tez mnie to zdziwiło że lekarz zapytał czy miesiączkujesz bo znam to z własnego doświadczenia. Żeby nie było okresu to musi być strasznie wysoka prolaktyna...
no co mogę jeszcze napisać ☺️ O prolaktynie zapomnij hehe na pewno będziesz miała pokarm bo jak tak fajnie ci rośnie prolaktyna podczas stresu to z karmieniem tez nie będzie problemu ☺️💪🏻 Bardzo się cieszę i wszystkiego dobrego dla Was 😙
Będę zaglądała ☺️ Ściskam 😃

Nadziejaaa❤️ 20 kwietnia, 14:37

No nie co ja widzę 😍😍😍😍

Nadziejaaa❤️ 20 kwietnia, 14:37

W te piękne święta, gdy Pan zmartwychwstanie życzę Ci smacznych jajek na śniadanie, żółtego kurczaka, białego zająca i oby te święta trwały w radości i miłości a życzenia się spełniły i Zajączek przyniósł piękne fasolki ❤️ 😀🐥🐥🐥

Jeżyk 20 kwietnia, 14:13

A ta kreska na pewno nie jest słabiutka, jak na 9dpo. Jest mega mocna! 😊

Jeżyk 20 kwietnia, 14:12

O jaaaaaaa!!!! Dołączyłaś! ❤

Marzena1988 20 kwietnia, 13:50

Jaki cudowny prezent :-*

farmaceutka77 20 kwietnia, 13:27

Oo tu byl zajaczek:D

AnitaK 20 kwietnia, 13:21

Kochana wszystko będzie dobrze :-) pamiętaj, że stres szkodzi maleństwu <3 mi dzisiaj tak mdłości dokuczaja że masakra :/

Havana3 20 kwietnia, 12:48

ha ha hormony ciążowe zaczynają szaleć😁 będzie dobrze wiadomo teraz jest euforia i szalone myśli w każdą stronę. odpoczywaj nie szalej z zakupami nie dźwigaj i się raduj 😁 o zarażaj nas!!!!!aaaaa mocno!!!!

AnitaK 20 kwietnia, 12:42

Kochana jak sama nazwa wskazuje owulacyjny jest do owulacji a ciazowy od ciąży :) owszem niby owulacyjny też wychodzi , ale tym się nie sugeruj :) ciesz się ciąża i tyle :) będziesz szła na betę?

Burza 20 kwietnia, 12:35

Absolutnie się tym nie przejmuj, wykrywanie ciąży testami owu to bzdura. Test owu reaguje na wzrost poziomu hormonu LH odpowiadającego za pękanie pęcherzyków. Niektórym kobietom wychodzi pozytywny też pod koniec cyklu, niektóre z nich są w ciąży, inne nie. Wartość diagnostyczna testu owulacyjnego w wykrywaniu ciąży jest porównywalna z rzutem monetą ;-)

Niczym się nie przejmuj i nie denerwuj, wszystko będzie w porządku! :-)

Havana3 20 kwietnia, 12:26

poczytaj 😁

http://www.towsrodku.pl/czy-test-lh-moze-wykryc-ciaze/

katerinka88 20 kwietnia, 12:22

Będzie dobrze! Badz dobrej mysli :)

Havana3 20 kwietnia, 12:18

czytalam o owulakach to nie tak do końca hormony maja podjednostki alfa i beta i z tymi testami owu jest różnie mi tez wyszedl owulak a w ciaży nie jestem.
testy hcg sa ważne i to ma wyjść hihi nie martwcie sie dziewczyny na zapas 😉 💖💖💖💖

Shas91 20 kwietnia, 12:17

O jeny, super! Moje gratulacje! Teraz tylko dużo wypoczywaj , dbaj o siebie i maleństwo :)

Kokosowa Babka 20 kwietnia, 12:13

Wiesz co tez czytalam o tych testach owulacyjnych ze niby powinny wyjsc dodatnie w ciazy ale rozmawialam o tym z lekarzem i wybił mi to myślenie z głowy. Wyszły Ci piękne 2 kreski ! Teraz pozostaje czekać do wtorku i zobaczymy jak beta. Ja powtórzę test w poniedziałek i mam nadzieje ze dostane najpiekniejszy prezent urodzinowy !

Wszystkiego dobrego na te świeta! Spełnienia marzeń i przede wszystkim zdrówka ♡♡🐣🐣🐣

Kokosowa Babka 20 kwietnia, 12:03

Wczoraj widzialam jakis cień ale na pewno słabszy jejku a może jednak sie udało ...

katerinka88 20 kwietnia, 11:59

Piekna kreska, gratuluję <3

Ann.. 20 kwietnia, 11:19

Gratuluję :) z takim pięknym progesteronem to może będą bliźniaki :)

Klaudiakry 20 kwietnia, 10:35

Super 😍
Gratulacje 😘

Annn90 20 kwietnia, 10:10

Będę zaglądać 🥰

Miszczynka 20 kwietnia, 10:00

Fantastyczny prezent Świąteczny🐇gratuluję 😉

Whoosie 20 kwietnia, 09:51

No ciężko.... niektórzy się starają o drugie, trzecie a ja chciałabym choc jedno :(
Ale mocno trzymam kciuki za betę!!!! Na pewno będzie wysoka ;)

Havana3 20 kwietnia, 09:45

brawooo zielony ogonek na wykresie😁😁😁
będzie dobrze proga masz pięknego ciałko żółte ladnie pracuje dzidzia zagnieżdżona 😁😁😁
cudnie 💖💖💖💖

Burza 20 kwietnia, 09:41

Jestem pewna, że wszystko będzie dobrze! 🤗

Kokosowa Babka 20 kwietnia, 09:36

Gratulacje! Po świętach zmykaj na bete ♡♡♡

AnitaK 20 kwietnia, 09:12

Jupiiiiiii <3 gratulacje kochana <3 teraz po świętach mykaj na betę <3

Dorciax 20 kwietnia, 09:05

To jest wyraznaaaaa krecha ! Jejku cudowny wielkanocny prezent macie <3:) po cichu gratuluję! Teraz tylko beta!

Annn90 20 kwietnia, 09:00

🍀🍀🍀
Chyba już wypada zazielenić wykresik 🤗

Burza 20 kwietnia, 08:46

Owu chyba była jednak u ciebie ok.11-12 dnia i stąd tak szybko taki wyraźny teścik ;-) No chyba że bliźniaki :-P Teraz czekamy na betę i serduszko ;-)

Whoosie 20 kwietnia, 08:46

To nie jest słabiutka kreska! Gratuluje :) zazdroszczę, tymczasem u mnie owulacji raczej brak;(

Burza 20 kwietnia, 08:42

Ale jaka niby delikatna?! Krecha jak byk!! :-P Suuuper!! Gratuluję z całego serca! Jak długo się starałaś?

Havana3 20 kwietnia, 08:41

cudowny prezent na święta Kochanie 😍😍😍 po świętach beta 😁😁😁😁

Havana3 20 kwietnia, 08:38

Kochanie ale to przepiękna wyraźna kreska!!!!😄😄😄😄
ja już gratuluję!!!! ciąża jak ta lala!!!!💥💕💖😁😁😁💥💕😍😍😍😍🤰💞💞💞🤰🤰🤰💞💞💞

Bibiluś 20 kwietnia, 08:37

jaki cień??? Ja tam cienia nie widzę tylko porządna kreskę :D <3
haha mówiłam ze nam 2 kreski pokażesz <3 <3 <3

ANIMAJKA2 20 kwietnia, 08:32

Cudownie! Zrobisz dziś betę dla potwierdzenia? ❤

Mama-Ali 20 kwietnia, 08:20

Trzymam kciuki aby to było TO :). Progesteron najlepiej przeliczać na jednostki ng/mL, bo w takich np. u mnie ginekolog zawsze podawał/sprawdzał. U Ciebie to jest wtedy 25 ng,/mL więc ładnie :). Generalnie przyjmuje się, że powyżej 15-20 ng/mL potwierdza to, że owulacja była.

Bibiluś 20 kwietnia, 08:08

niedługo dwie kreseczki nam pokażesz się rozumie :D

Burza 20 kwietnia, 07:52

Och tu trzeba zatestować :-P Pięknie! Trzymam mocno kciuki!

Whoosie 20 kwietnia, 07:15

Trzymam kciuki ;) z takim progiem to coś tam się może dziać ;)

Dorota777 19 kwietnia, 22:42

Wiesz co, ja tez miałam kiedyś prolaktyne 80 przy normie 24 i tez właśnie miałam dużo stresu. Miałam tez gruczolaka ale nieczynnego hormonalnie wiec on nie wpływał na wytwarzanie hormonów.
Dzisiaj tez odebrałam wyniki,
zrobiłam sobie na wszelki wypadek- 21 przy normie 24 , także tez w górnej granicy ale ja mam tak zawsze.
Tez bym nie brała tego dostinexu na twoim miejscu. Zrób test jutro koniecznie. Wysoki masz ten progesteron, może być coś na rzeczy😃 może już jest 10 dniowe bobo 🥰
Trzymam kciuki i będę zaglądała 😉

Zzoorraa 19 kwietnia, 22:10

Dziękuję Ci bardzo :) ale chyba się nie nastawiam, chyba ;)
U Ciebie bardzo ładnie :) ✊✊

Havana3 19 kwietnia, 20:35

Ty tu zieleniej i mnie zarażaj 😉😙😙😙😍😍😍

Havana3 19 kwietnia, 18:26

pięknie i wyniki super trzymam ✊✊✊😍😍💕💕💕🤰🤰🤰

Dorciax 19 kwietnia, 16:16

Wow !!! Ale prog ! :) trzymam mocno kciuki !

Nadziejaaa❤️ 19 kwietnia, 15:51

❤️

Dorota777 19 kwietnia, 15:34

Ej ☺️😆 to Ty chyba w ciąży jesteś 😮hehe rób test, bo nawet jakbyś miała gruczolaka to on może dawać nieprawidłowe wyniki, prolaktyny, TSH albo ACTH lub hormonu wzrostu. Ty masz wysoką prolaktyne wiec nawet jeśli byłby to gruczolak to u ciebie prolaktynowy aaaa zaraz zaraz , a kiedy robiłaś prolaktyne? W tym cyklu? Bo ciąża tez daje wyższa prolaktyne na 100% tylko nie jestem pewna na którym etapie ciąży już wzrasta prolaktyna....
ja ogólnie się nie znam ale jest to bardzo możliwe 👌❤️💪🏻

Ania:) 19 kwietnia, 15:18

Czekam na wynik twojego testu jutro :)

Shas91 19 kwietnia, 13:19

O, u Ciebie też ładnie wysoko :) trzymam mocno kciuki :)

AnitaK 19 kwietnia, 12:57

Wow ! Piękny prog <3 no to czekamy na zielonego kropka <3

Natalia DRP 19 kwietnia, 12:31

Dziękuję Paulinko! Twoj wykres wyglada pięknie, trzymam mocno kciuki za zielony ogonek :) powodzenia!!!

bilibili 19 kwietnia, 12:11

Kochana tak więc jest szansa :)
nie wiem jak tam z <3 u Ciebie bo masz nieudostępnione ale trzymam kciuki <3

LaBellePerle 19 kwietnia, 12:08

dziękuję i również mam taką OGROMNĄ nadzieję! <3
za Ciebie trzymam kciuki równie mocno <3

Babka 19 kwietnia, 11:57

Niestety myślę, że to może być cykl bezowulacyjny mimo, że był skok tempki.. Bardzo późno byłaby ta owulacja.. Wygląda to co najmniej dziwnie.. / By the way.. U Ciebie wzorowo ;-) Piękny skok temperatury, spadek na zagieżdżenie.. Super! Życzę powodzenia! :-)

gosia17 19 kwietnia, 11:43

Trzymam kciuki :)

anka1987 19 kwietnia, 11:23

Powodzenia, u mnie temperatura idzie w dół 😐

bilibili 19 kwietnia, 09:09

<3

Eska 19 kwietnia, 08:48

Dzięki i wzajemnie

MamaChlopcow 19 kwietnia, 08:48

Powodzenia!

Kokosowa Babka 19 kwietnia, 07:49

Wiesz co robili mi wszystkie badania hormonalne nie mam tego teraz ze soba zeby Ci wypisać, lekarz powiedział ze bedzie trzeba stymulować owulacje,
Mimo wszystko jakaś nadzieja pozostała ze moze jednak udalo sie w tym cyklu, nie mialam usg ale wszystko wskazywalo na to ze do owulacji doszlo wiec sama nie wiem co myslec :(

bilibili 18 kwietnia, 16:45

Kochana mnie tak jakby caly czas rozpieralo plus jak czasem zaklulo to usiasc musialam

MagdRy 18 kwietnia, 15:25

Dziękuje :)

Kokosowa Babka 18 kwietnia, 14:16

Nie nastawiam sie bo zauwazylam brazowe plamienie :(

Agunika 18 kwietnia, 13:52

Teraz to 11 cs, w ostatnim cyklu robilam tsh, prolaktyne, LM, FSH, estradiol i AMH....na usg nie bylo pecherzyka dominujacego i wogole jakie takie marne....wyniki raczej ok to gin przepisal clo....zobaczymy co z tego bedzie😊

AnitaArtur 18 kwietnia, 13:24

<3 <3 <3

katerinka88 18 kwietnia, 11:57

Dziekuje bardzo :) jutro mam wizyte, nie moge sie doczekac <3

BezchmurneNiebo 18 kwietnia, 10:28

Wzajemnie życzę Ci zielonego kropka

[email protected] 18 kwietnia, 10:24

przyszłam sprawdzić co słychać... a tu być może szansa na zieloności... niedługo :P
kciuki zaciśnęte ;)

MilusińskaMilena 18 kwietnia, 10:21

Pewnie że zbadaj 🙂 a może jednak okaże się że to szczęśliwy cykl 🙂

Prawdę powiedziawszy to ten cykl odpuscilam. Mąż miał wczoraj badanie nasienia i był nietykalny a teraz się praktycznie mijamy. W ogóle to chyba już po owulacji bo mimo że test dziś pozytywny to śluz się już zmienił na taki lepko-kremowy (?), szyjka poszybowala już w górę i tempka wzrosła.

bilibili 18 kwietnia, 09:03

<3

Agunika 18 kwietnia, 08:39

Dzieki😙Jestem pelna nadziei, bo to moj pierwszy cykl z clo😊 Trzymam kciuki za Ciebie❤

MilusińskaMilena 18 kwietnia, 08:15

Jak tam Gwiazdeczko? 😘

beatka_c 18 kwietnia, 07:37

Dziękuję i życzę powodzenia w tym cyklu

Kokosowa Babka 17 kwietnia, 22:33

No poszlo do góry ale zobaczymy co jutro sie zadzieje bo nie jestem przekonana ze sie udało...

U Ciebie temperaturka ładna :) ♡♡♡♡

Bibiluś 17 kwietnia, 20:10

Ehhhh no niestety chyba @ się już u mnie zaczyna 😭

ANIMAJKA2 17 kwietnia, 17:27

Kiedy chcesz testować? Ja mam do jutra dupka..i teraz tak myślę, czy zrobić jutro test, albo bete...
Gin kazał czekać aż 7 dni ma testowanie, no ale jeśli owu sie przesunęła...?
Dziś dopadł mnie okropny ból pleców...naprzemiennie czuję jajniki, jestem nie do życia.

BitterSweetSymphony 17 kwietnia, 10:20

To od luteiny ;)
Za co u Ciebie bardzo ładnie! Trzymam kciuki!

sylvvi 17 kwietnia, 09:29

ale rośnie :)

Anka1986 17 kwietnia, 09:22

u mnie temp szaleje i chyba juz nie bede brala Ovarin bo cos mi sie wydaje ze wydluzyl moj cykl... ja zaczynam juz nowy, @ przyszla :) u Ciebie juz w tym cyklu Skarbie ❤️❤️ trzymam
kciuki mocno za Ciebie ✊🏼✊🏼 buziaki milego dnia 💋

Mishigami00 17 kwietnia, 09:22

Trzymam kciuki <3

bilibili 17 kwietnia, 09:18

Slonko no powiem Ci,ze pieknie rosnie u Ciebie od 3 dpo :D wiec kto wie jak to sie dla Ciebie skonczy ❤️

LaBellePerle 17 kwietnia, 08:54

Wątpię. Ja ciążówkę dodatnią zobaczyłam ostastnio już 8 dpo ;) także skreśliłam już ten cykl i czekam na okres

Madziula100 17 kwietnia, 08:54

Zobaczę jeszcze jaka jutro będzie temperatura. Na badania idę i tak, więc po prostu przy okazji chyba zrobię ta betę. ;-) Oj niecierpliwa jestem, dłuży mi się ten cykl po prostu okropnie, więc i cierpliwości brak. U Ciebie temperaturka pnie się i pnie. :)

Bibiluś 17 kwietnia, 08:50

temp pewnie odbiła żeby miała z czego jutro spaść :P

zabcia 41 17 kwietnia, 08:42

Dziękuję i powodzenia życzę

Annn90 17 kwietnia, 08:40

Zieloności! 🍀

Havana3 17 kwietnia, 07:57

czekam na @ ☹

Bibiluś 17 kwietnia, 07:53

pięknie <3

Dorciax 17 kwietnia, 07:42

Pięknie pnie się temperatura! Trzymam kciuki <3

muuz 17 kwietnia, 06:22

Jak tu ładnie u Ciebie .

Miłego dzionka kochata 💓

Madziula100 17 kwietnia, 06:21

Dziękuję. Jestem tym wszystkim już skołowana. Zastanawiam się czy nie pójść jutro rano na betę.. chyba coś już powinno wyjść..?? To czekanie mnie wykańcza..

njut 16 kwietnia, 21:36

Fajnie by było gdyby to był TEN cykl :)
U Ciebie już po ale wykres obiecujący ;)

Bibiluś 16 kwietnia, 16:56

mocno kciuki trzymam <3

Kokosowa Babka 16 kwietnia, 14:31

Oby oby ale mam zle przeczucia niestety:(

A jak u Ciebie ? Widze wykresik ładny ❤❤

new begin 16 kwietnia, 13:34

Dzia. Tu tez fajnie :) zieloności

bilibili 16 kwietnia, 12:47

Kochana dzieki ❤️ U nas wszystko ok :) czekam na wizyte u lekarza ❤️

Monika18071 16 kwietnia, 11:03

Dziękuję, ale nie mam siły. To wszystko mnie coraz bardziej dołuje. Tobie powodzenia.

Anka1986 16 kwietnia, 10:21

generalnie wszystko oprocz testow owu wskazuje ze owu byla w 25 dc ale wiadomo wszystko jest mozliwe.... poczekam
i zobacze co bedzie dalej.... dzisiaj zakrecilo mi sie troche w glowie takie uczucie cofniecia, i oprocz bolu sutkow nic mnie nie boli. Wczoraj czulam taka kluche w gardle jakbym sie przejadla czyms ( duzo nie jadlam) i mdlilo mnie delikatnie wieczorem. U Ciebie temp pieknie rosnie oby tak dalej Kochana ✊🏼✊🏼❤️

AnitaK 16 kwietnia, 10:05

Teraz czekamy na zielony finał <3

bilibili 16 kwietnia, 09:42

<3

Whoosie 15 kwietnia, 21:36

Trzymam kciuki!

muuz 15 kwietnia, 17:43

💓

ANIMAJKA2 15 kwietnia, 16:19

Mnie z kolei robią w bambuko testy owu xD bo już sama zgłupiałam kiedy był pozytyw, wczoraj czy kilka dni temu 🙄

Trzymam kciukasy!✊ bzykoserducha były? :)

ManciaD 15 kwietnia, 16:01

Mi już zostało czekanie na @...
Ale za ciebie trzymam kciuki mocno :)

Klaudiakry 15 kwietnia, 11:47

I oby nie spadała 😁
Dziękuje i 3mam kciuki za Ciebie 😘

Samanta72 15 kwietnia, 11:25

Kochana u mnie tez przesunęło ale moje temperatury nie są ciążowe więc się nie nastawiam,dzis spadła na 36.67 to ledwie nad kreską,moje temperatury się obniżyła w ogole,kiedys po skoku miałam 36.9 a kreska była na 36.7 więc nie są to dobre objawy niestety 🙁 a za ciebie trzymanie mocno kciuki!!!

Nadziejaaa❤️ 15 kwietnia, 11:20

❤️

Monika18071 15 kwietnia, 09:55

Chyba mi będzie lepiej jak się poddam. Leczenie tego gnoja trwa, z tego co się zorientowałam nawet kilka lat A szanse są minimalne... Poza tym źle u mnie w pracy, myślę o zmianie. Jestem w wielkiej rozscypce na samym dnie. Żyć się odechciewa.

Pragnąca92 15 kwietnia, 09:46

Kochana, ja za Ciebie też trzymam kciuki ♥ musimy być silne w tych staraniach!

diversik89 15 kwietnia, 09:31

Hej, właśnie leżę w szpitalu i czekam na histeroskopie, jutro będę miała robioną. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok...a co u Ciebie ?

bilibili 15 kwietnia, 09:30

Słońce spójrz sobie na mój wykres …
tez mi tak stopniowa rosla tempka ale mi zupełnie inaczej niż Tobie wyznaczyło ovuuu…
jakby patrzeć u mnie a u Ciebie to powinnas mieć ovu 12 lub 13 cd...

bilibili 15 kwietnia, 09:28

a Kochana dzięki u Nas <3 wszystk ok :)
wizyta 29 i mam nadzieje,ze uslysze piękne <3

Anka1986 15 kwietnia, 09:21

Wydaje mi sie ze w 14-15 dc byla owulka chociaz wszystko moze sie zmienic tak jak piszesz ze Of zmienia co chwile. Ja nie czuje sie jak na @ dziwne... zobacze jak dzisiaj sie sytuacja rozwinie.... buziaki milego dnia i dzialajcie dalej 💋❤️😍❤️❤️

bilibili 15 kwietnia, 09:16

jak na moje to Ci pomotało z ta ovu :/
<3

Dorota777 15 kwietnia, 09:11

Progesteron jest zależny od owulacji, od dojrzewania pęcherzyka a potem od pęknięcia ado tego znów potrzebny jest odpowiedni pik LH i prawidłowy estradiol. Prolaktyna jest zależna - to zależy, albo od permanentnego stresu albo od gruczolaka przysadki.
Jeżeli masz gruczolaka przysadki to przy bardzo wysokiej prolaktynie zablokuje owulacje ( miesiączkę ) jeżeli jest to na poziomie górnej granicy tak jak u mnie to ja nie miałam objawów ani braku owulacji ani braku @ także progesteron miałam wysoki 21dc. Sprawdź sobie ogólnie jeden cykl, zobacz jak funkcjonujesz przy wysokiej prolaktynie i potem jak już ją zbijesz.
Śmiało idź 10dc i potem 21dc.
Tak wiec moja górna granica prolaktyny , czasami trochę ponad normę nie miała wpływu na owulacje czyli progesteron miałam wysoki (15)

Słoneczko123 15 kwietnia, 09:07

Jejku, ale dziwnie Ci przesuwa tą owu.. A masz jakieś objawy owulacji, jakieś bóle? Domowe lab są raczej ok, więc myślę, że dobrze Ci wyznaczyly pik. Temperatura rośnie, więc owu była :-)

Słoneczko123 14 kwietnia, 21:49

Może Ci się coś wyjaśni :-) A jakie robisz testy owu? Mi ostatnio wychodziły pozytywne przez 3 dni te z allegro. Teraz nie robię, bo chodzę na monitoring :-)

Słoneczko123 14 kwietnia, 20:42

Miałam podobnie w poprzednim cyklu. Ovu zmieniał mo co chwilę. Jedynie apka Flo mi dobrze wyznaczyła i trzymałam się jej. Jeszcze kilka dni i ovu też Ci dobrze wyznaczy :-)

AnitaArtur 14 kwietnia, 20:38

Jutro temperatura prawdę powie :D

Kate0802 14 kwietnia, 19:44

no faktycznie ;| irytujące... najważniejsze ze był śluz płodny i skoczyła tepmka, oby lada chwila wykres się zazielenił ;)

Dorota777 14 kwietnia, 19:20

A u mnie znów w tym miesiącu delikatne plamienia ... także miositogyn gt chyba jednak nie miał wpływu na poprzedni cykl w którym nie miałam plamień 😏
Ogólnie też muszę iść na prolaktyne i tak się wybieram i wybieram i boje się chyba iść 😆 ale w środę raczej już na 100% pójdę 💪🏻

Dorota777 14 kwietnia, 19:16

Progesteron 21 dnia cyklu [+- 1 dzień ] przy cyklach mniej więcej 28 dniowych. Jak mi robili badania w celu sprawdzenia czy wystąpiła owulacja to zawsze robiłam 10 dnia cyklu [+- 1 dzień ] estradiol, FSH i LH a potem właśnie 21 dnia cyklu progesteron i prolaktyne.

Havana3 14 kwietnia, 17:59

no właśnie program komputerowy ☹ i bądź tu mądra i pisz wiersze program głupieje a serducha były? to najważniejsze 😁😁😙😙😙❤❤❤

Dorota777 14 kwietnia, 17:42

Ja w tym cyklu miałam zmianę dwa razy i też kreskowaną linie. W ogóle w usg owulacja wyszła mi albo 18 albo 19 dzień a ovu zaznaczyło mi 16 dzień. Miałam nie przedłużać kalendarza a właśnie ze względu na ten monitoring usg chciałam zobaczyć czy się pokryje z ovu ... a jak po dostinexie , wszystko okej?

AnitaK 14 kwietnia, 17:05

Pewnie jutrzejszy dzień rozstrzygnie sprawę :) A czujesz, że kiedy była owu ?

Bibiluś 14 kwietnia, 16:27

zapewne przez te testy owulacyjne i śluz płodny

Słoneczko123 13 kwietnia, 22:10

Kciuki! 😘

Kate0802 13 kwietnia, 19:49

powodzenia!! :)

Samanta72 13 kwietnia, 19:11

Wow ale temperatury😁😁😁 supertrzymam kciuki!!!

Besta5 13 kwietnia, 17:06

✊🍀

Zzoorraa 13 kwietnia, 16:54

No pięknie rośnie :) trzymam kciuki <3

Anka1986 13 kwietnia, 15:31

ja to w goracej wodzie jestem kompana hahah.... zrobie test w poniedzialek, powinien juz wyjsc 😍🤩

Bibiluś 13 kwietnia, 09:39

co ty jadłaś na śniadanie, że tak ci idzie rymowanie :D

Bibiluś 13 kwietnia, 08:57

zaglądam <3

Burza 13 kwietnia, 07:57

Powodzenia! :-)

cookieshead 12 kwietnia, 23:54

Oo, dziękuję za odwiedziny 😊
Jajniki okazały się powiększone i jest podejrzenie o policystyczne. Mam skierowanie do szpitala i będziemy robili komplet badań hormonalnych.
Owulacja nieregularna, więc codziennie na testach Ovu 😄
U Ciebie widzę ładnie tempka podskoczyła, więc trzymam mocno kciuki ❤️

Monika18071 12 kwietnia, 19:30

Ok dziekuję :*

anka1987 12 kwietnia, 18:47

ładnie szybuje w górę :)

Anna30 12 kwietnia, 18:19

Oby to był ten optymistyczny dołek na wykresie. Powodzenia

Monika18071 12 kwietnia, 17:20

Wiesz co, ciągle po owulacji mnie rozkłada, na gardle mam takie jakby ropnie. Też jako 15-16 latka byłam leczona z powodu gronkowca, wzięłam łącznie kilkanaście antybiotyków, w tym antybiotyki trzeciej generacji które miały zniszczyć wszystko, pół roku w szpitalu, usuwanie migdałów na gorąco i kuźwa nadal żyje. Przed staraniami jakoś nie zwracałam uwagi że bolało gardło, wykańczałam go pikantnymi soczkami pomidorowymi i jakoś usypiał. Teraz chciałam się po prostu upewnić czy to on czy jakieś inne dziadostwo. Konsultowałaś ten problem z ginem?

ManciaD 12 kwietnia, 16:14

Właśnie dlatego nie robię sobie większej nadziei :)

ManciaD 12 kwietnia, 14:53

Jestem chora i pomyliłam test owu z ciążowym :)
No i czytałam gdzieś tam, że test owu też może wykryć ciążę, ale nie wiem ile w tym prawdy.
Poczekam teraz z testem do niedzieli albo do poniedziałku, jeżeli temperatura mi nie spadnie.

Monika18071 12 kwietnia, 14:15

Kurcze właśnie dzisiaj odebrałam wynik wymazu z gardła :/ gronkowiec złocisty. Słyszałaś coś może o tym? Jak nie urok to sraczka.

Anka1986 12 kwietnia, 12:41

dzieki Kochana💋💋 przydadza sie kciuki Skarbie😘 teraz czekam na rozwoj wydarzen 😉😍

Sendi324 12 kwietnia, 12:27

Nie testuje @ się rozkręca 😔

Havana3 12 kwietnia, 07:59

no jestem ciekawa czy coś z tego będzie póki co cisza 😉
a u Ciebie pięknie wyglada leki zaczęły działać widać nawet po wykresie 😊😊😊
✊✊✊❤❤❤❤✊✊✊

Bibiluś 11 kwietnia, 22:58

to oczekiwanie od owu do @ jest najgorsze :/
Trzymam kciuki za ciebie <3

BitterSweetSymphony 11 kwietnia, 13:18

Dziękuję, ale szczerze w to wątpię.

Powodzenia u Ciebie!

bilibili 11 kwietnia, 08:15

Kochana trzymam kciuki i śle wiruski <3
< ^%# <3;}^&%*>
u mnie przyrost 140 %

AnitaK 11 kwietnia, 07:57

Dziękuję <3 to był nasz 3 cykl starań! nadal jestem w szoku bo o pierwszą ciążę staraliśmy się rok :/

AnitaK 10 kwietnia, 23:17

117,33 <3 Przyrost 178%

Karolcia86 10 kwietnia, 22:42

Wydaje mi się, że jest pozytywny i tak bym zaznaczyła, ale dla pewności zrobiłabym jeszcze jutro i porównała z dzisiejszym :)

njut 10 kwietnia, 22:06

U mnie nie ma co ściskać w tym cyklu ;)
Za to u Ciebie robi się ładnie :)

MilusińskaMilena 10 kwietnia, 21:59

Kochana spokojnie bierzesz leki więc organizm może reagować inaczej. Spróbuj jeszcze jutro zrobić test i zobaczysz jaka będzie różnica 🙂 trzymam mocno kciuki 🤞 ❤️

moonik 10 kwietnia, 21:53

Dziękuję, też mam nadzieję że wyczerpałam limit łez, teraz już tylko szczęścia. Powodzenia w dążeniu do Twojego celu.

Kataleya 10 kwietnia, 21:44

ja widze dwie piekne kreseczki :) mysle ze bardziej do pozytywnego :) mozna zaliczyc niz negatywnego

Whoosie 10 kwietnia, 20:36

Moim zdaniem pozytywny ;)

Marzycielka❤️ 10 kwietnia, 20:08

O ładny wyszedł. Mi chyba raz tak wyszedł. Przestałam robić te testy, bo mi psują samopoczucie.

MilusińskaMilena 10 kwietnia, 19:38

Faktycznie jest ciut jasniejsza ale naprawdę nieznacznie. A nie robiłaś może testu wczoraj bądź przedwczoraj? Może owulke miałaś już dzisiaj bądź wczoraj właśnie i dziś już stężenie lh jest ciut mniejsze?

Kate0802 10 kwietnia, 18:28

dzięki, trzyma kciuki!! szczęścia i zielonej wiosny :)

Karolcia86 10 kwietnia, 15:52

Dziękuję Tobie również. Jakie plany w tym cyklu?

MilusińskaMilena 10 kwietnia, 15:48

Hej Kochana jak samopoczucie? 😘

Marzycielka❤️ 10 kwietnia, 15:17

Tak badałam i w normie.
Generalnie lekarz powiedział, że nie może mi w 100% powiedzieć co mi jest. Bo mam kilka chorob w niewielkim stopniu rozwiniętych (?!!?)
No i do tego mam insulinoporność, ale niewielką i dostałam też encorton (w sumie to nie wiem czemu) mam brać po pół tabletki 3 razy dziennie do 20 dnia cylku. Chyba byłoby lepiej mieć jedną przyczynę i ja wyeliminować, a u mnie mam wrażenie trochę w ciemno idziemy....
Dopiero 3 m na lekach jestem mam nadzieję że się wszystko unormuje... 🙂

Kataleya 10 kwietnia, 13:53

dziękuję :* tez mam prolaktyne za wysoka jak badałam to miałam 46 raz 50 i lekarz mi zapisal bromergon ale strasznie się po nim czułam jak zmieniłam lekarza to mi zapisała taki fajny lek dostinex tyle ze jest droższy ale naprawdę skuteczny w miesiąc mi zbil prolaktyne do poziomu 7, teraz pewnie będę miała wyższa znów bo miesiąc przerwy tyle czekania do lekarza niestety i pewnie od nowa wszystko będę zbijac a masz problemy z tarczyca ? bo od tego wiem ze tez prolaktyna jest wyższa będę zaglądac bo trzymam kciuki :)

Marzycielka❤️ 10 kwietnia, 13:50

Hej ja też mam hiperprolaktynemia czynnościową, od 3 m biorę dostinex raz w tygodniu.
Skrociły mi się cykle teraz wydaja się "normalne" po 28 dni a nie po 33. Nawet mi pękł pęcherzyk, lekarz powiedział, że być może to moja pierwsza owolacja była 🤦‍♀️ ale straszny ból miałam aż mnie złożyło w pół i nie mogłam chodzić normalnie.
Trzymam za nas kciuki, oby nam się udało!🤞🤞🤞🍀 Może nie taki diabeł straszny.🙂 Powodzenia!

Whoosie 10 kwietnia, 13:29

I jak udało
Się znaleźć tabelkę? Bo jeśli nie to mogę ci przesłać ;)

Ania:) 10 kwietnia, 12:47

U mnie raczej. Nie ma szans na II kreski ale Tobie życzę powodzenia :)

trillian 10 kwietnia, 12:27

Dziękuję :) Trzymam kciuki za Twój cykl!

ANIMAJKA2 10 kwietnia, 09:35

Whoosie 10 kwietnia, 08:19

No nigdy nie wiesz kiedy będzie spadek, ja zaczynam na oko ale generalnie w internecie są takie tabelki w jakim dniu zacząć i zależy to od długości w cyklu

Whoosie 9 kwietnia, 17:53

Kochana trzymam kciuki, ja też miałam problemy z porlaktyną, a teraz nie biorę już leków, a wyniki w normie także głowa do góry :)

MilusińskaMilena 9 kwietnia, 14:25

Kochana najważniejsze że już wiesz co Wam przeszkadza. Zbijesz prolaktyne i już niedługo będziesz się chwalić ciążowym usg maluszka 😘 trzymam mocno kciuki 😘
Załamania ma każda z nas, dla mnie to też jest ciężki miesiąc bo gdyby moja ciąża nie okazała się biochemiczną już za 2-3 tygodnie bylibyśmy we trójkę.. Ale mimo wszystko trzeba żyć, skupić się na sobie, swoich marzeniach.. I trzeba wierzyć, na pewno się uda ❤️

Dorota777 9 kwietnia, 12:50

Niechcący odpisałam na poprzednim wykresie 😆
Lekarz na pewno ma racje, ja się nie znam, wiem tylko tyle że miałam zawsze w górnej granicy a czasami nieznacznie przekroczone( badania robiłam w ,, diagnostyka,, a normy tam są takie 5,18-26,53 ng/ml)
Dodatkowo miałam mikrogruczolaka( po 2,5 roku okazało się że jest nieczynny hormonalnie)
Na początku brałam norprolac który średnio zbijał prolaktyne, potem bromergon który zbił prolaktyne do 1ng/ml
Potem przez przypadek poszłam do innego endokrynologa( taka luźna rozmowa z sąsiadem psychiatra z zawodu który polecił mi dobrego endokrynologa)
U ciebie na pewno przyda się lek bo masz dwa razy taka prolaktyne niż norma wskazuje i na pewno ci pomoże 💪🏻

Dorciax 9 kwietnia, 11:59

A mam tabsy na nadczynnosc i lek na serce, zeby mi tak nie walilo :) i zoabczymy... usg dalo obraz choroby autoimmunolgicznej...wiec podejrzenie gravesa basedova

Dorota777 9 kwietnia, 11:01

Wstrzymana raczej nie, dlaczego? Chyba masz regularnie cykl i normalnie @

Dorota777 9 kwietnia, 10:57

U mnie tez zawsze w usg wszystko jest okej, a miałam robione nawet w gamecie zanim jeszcze się zaczęliśmy starać o dziecko.
Wiesz prolaktyna często jest podwyższona jak ma się dużo stresu, ja np w tamtym czasie miałam sporo na głowie. Dodatkowo sama w sobie jestem taka że lubię wszystko na czas, po kolei, pod linijkę itd hehe taki charakter. Wszystko sama i po swojemu😆

Dorciax 9 kwietnia, 10:55

O widzisz. Prolaktyne to ja tez zbijam alr bromergonem :) cwiartke tabletki. Trzymam kciuki !

Dorota777 9 kwietnia, 10:05

Ja też jakbym miała teraz brać z jakiś powodów lek na obniżenie prolaktyny to wzięłabym dostinex hehe , nawet nie chce myśleć że miałabym znowu brać bromergon 😏

Dorota777 9 kwietnia, 08:10

☺️ ja się też wtedy naczytałam... my o pierwszego bobaska 🙂

Kokosowa Babka 9 kwietnia, 07:11

Tobie również owocnego cyklu ! :)
Pozdrawiam !

karolinams 9 kwietnia, 06:40

No trochę sięzadziało , trzymam kciuki za Twoj cykl

Dorota777 8 kwietnia, 22:30

Ja miałam mierzoną w innych jednostkach ale u mnie norma była do 24- przeważnie miałam 26-30. Jednego razu 82. Dodatkowo wyszedł mikrogruczolak przysadki. Brałam bromergon 2,5 roku i nic nie pomagało a po Bromku było strasznie...
zmieniłam endokrynologa, z wywiadu na dzień dobry powiedział mi ze mój mikrogruczolak jest nieczynny hormonalnie i że mam odstawić bromergon...
pomyślałam sobie , wariat- jak nieczynny jak rezonans wykazał i dodatkowo napisane ,,prolaktinoma,,
Skierował mnie na badanie z metoklopramodem- przysadka zareagowała odpowiednio, lek odstawiłam , zrobiłam badanie po roku od poprzedniego badaniea,gruczolak się wchłonął samoistnie a przez 2,5 roku niepotrzebnie męczyłam się na bromergonie, przytyłam z 58kg na 65.
Jeśli chodzi o dostinex jego się bierze raz na tydzień , mój doktor ten który dobrze mnie zdiagnozował powiedział że zdarza się tak że pod koniec tygodnia już tak dobrze nie działa dostinex i że lepiej brać jednak bromergon.
Jeśli chodzi o samo badanie na prolaktyne to tez dopiero ten drugi doktor mi powiedział jak ważne jest przygotowanie się do badania, sexu przez conajmniej dwa dni nie wolno, okolic brodawek nie wolno drażnić , dotykać i nie wolno zażywać leków na żołądek. Taka moja przygoda. Teraz zobaczę jak plamienia bo przez ostatnie 6 lat miałam zawsze przed okresem a ostatnio dr powiedziała mi żebym brała sobie miositogyn gt i o dziwo plamien nie było . A ogólnie to właśnie zaczęło się wszystko od plamień i zaczęłam szukać przyczyny, i doszło do prolaktyny i gruczolaka który czasami daje właśnie takie plamienia i skraca cykle i są skąpe miesiączki. Także 😏 hehe a wyszło jak wyszło .

Sendi324 8 kwietnia, 17:52

Powodzenia życzę

bilibili 8 kwietnia, 17:28

245 :) <3<3<3

Dorota777 8 kwietnia, 16:10

I oczywiście też kibicuje za udany cykl, w końcu wiosna jest hehe chyba w te stronę to już tylko może być lepiej.

Dorota777 8 kwietnia, 16:09

Dzięki☺️ Czytam w postach że robiłaś prolaktyne , wysoką masz bardzo? Ja miałam zawsze w górnej granicy a czasami trochę więcej .

MilusińskaMilena 8 kwietnia, 15:52

Dziękuję, wyczekuje tej wizyty bardzo i jednocześnie się nią stresuje ale wierzę że tam wszystko się wyjaśni i niebawem się uda 🙂
A co u Ciebie Kochana? 😘

Samanta72 8 kwietnia, 15:35

Słonko więc i ja trzymam mocno za ciebie😘😘😘

ANIMAJKA2 8 kwietnia, 15:24

Powodzenia! 😘😘😘

ManciaD 8 kwietnia, 14:15

Już mnie piersi bolą jak na @ :(

katerinka88 8 kwietnia, 14:05

Udalo sieeeee aaaaaaaa <3

Kikunette 8 kwietnia, 13:27

Powodzenia rowniez,dziekuje

muuz 8 kwietnia, 12:32

Ok. w tym miesiącu zabieram Cię na fioletową stronę mocy! 😆

maua7maua 8 kwietnia, 11:08

Ja się nie staram o dziecko (opis cyklu ;) ), więc nie ma za co kciuków trzymać :D

Havana3 8 kwietnia, 10:57

hej hej super że wróciłaś😁 bardzo dobrze że zrobiłas badania i przynajmiej wiadomo co stoi na przeszkodzie. wysoka prolaktyna a kiedy rezonans? ja mam bromergon a czytałam że dziewczyny bardzo dobrze reagują na dostinex i mniej efektów ubocznych 😁 zbijesz prolaktynę i zaciążysz zobaczysz😁❤❤❤

iness00 8 kwietnia, 10:47

Dziękuję :) i dla Ciebie powodzonka życzę i owocnej owulacji <3

Anka1986 8 kwietnia, 10:35

hej Kochana ci u Ciebie?? mam
nadzieje ze tak juz bedzie sie trzymala 😊 pieknej owulki Ci zycze Slonko ✊🏼✊🏼💋❤️

Maarti 8 kwietnia, 10:27

Dziękuję :) Trzymam kciuki za Ciebie <3

AnitaK 8 kwietnia, 10:26

Dziękuję kochana <3 trzymam kciuki za Ciebie <3

Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)