Odpowiedz

III faza temperatur

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • LuckyMe Koleżanka
    Postów: 34 7

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy wiecie co to takiego?

    Aniołek 9/2014 [*]

    3jgxe6hhf4nd2mmr.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 2 czerwca 2015, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To faza wyzszych tempratur nie spowodowane owulcja, czyli np jestes przez tydzie chora, masz pierwsza faze niskich temperatur potem ze wzgledu na goraczke, zle samopoczucie a czesem nawet stres masz np 4-7 tempratur wyzszch w owulacji nie ma (wiadomo przesuwa sie ze wzgledu na stres badz chorobe) a potem znow temperatura spada, dochodzi do owulacji i mamy ta wlasciwa 2 faze temperatur wyzszych spowodowanych owulacja.

    badajac szyjke mozesz stwierdzic czy to spowodowane choroba czy owulacja czy czyms innym rowniez obserwaacja i zapisywanie sluzu moze Ci pommoc okreslic czy to 2 czy tez 3 faza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 czerwca 2015, 15:49

    LuckyMe lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Scarletta Przyjaciółka
    Postów: 172 34

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    3 faze teperatur wyzszych obserwuje sie tez po zagniezdzeniu, wtedy spada jeden dzien temperatura a na drugi dzień rosnie wyzej niz w 2 fazie czyli tej poowulacyjnej. Niektore dziewczyny maja kazdy cykl 3fazowy i nie oznacza to u nich ciazy.

    4kniegz2joetipgv.png[/url95396ca32d2fd7a11e0411cc10f40860.png
  • zazu23l Ekspertka
    Postów: 175 64

    Wysłany: 14 lipca 2015, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie,powiedzcie mi Dziewczyny,czy faza poowulac.może sie przedłużyć z różnych wzgl.Bo wiadomo,że 1faza czesto przesuwa sie,ale czy ta przed @ tez moze?Jutro powinnam miec @,a od 2och dni temp skoczyla.Tydz temu mialam tomograf z kontrastem (jod dożylnie),zaczelam brac antybiotyk,wiec nie wiem?Ciaze raczej wykluczam.

    zazu23l
    ISKIERKA 05.12.2013 [*] 8tc
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego