X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Bliźniaki
Odpowiedz

Bliźniaki

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • edyta8609 Nowa

Wysłany: 30 sierpnia 2017, 13:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, chcialam zapytac czy ktoras z Was miala taka sytyacje.... w 5 tyg potwierdzenie ciazy u lekarza. 2 pecherzyki ok 7 mm, jednak za wczesnie bylo na zobaczenie serduszek. Teraz jestem w 7 tyg i ide do lekarza za 2 dni. Bardzo sie boje, czy oba pecherzyki rosna i czy w obu sa bijace serduszka. Dodam ze w rodzinie mojej strony sa 3 pary blizniakow, brzuch mam juz powiekszony ( w pierwszej ciazy widac go bylo dopiero w 3-4 miesiacu a teraz juz zaokraglony ). Pozdrawiam serdecznie

czarnulka86
  • edwarda20 Autorytet

Wysłany: 30 sierpnia 2017, 14:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na 1 usg byłam w 6t1d. Byly 2 pecherzyki, z czego w jednym piekne serduszko, a drugi pusty. Jakkolwiek to zabrzmi - mnie ulzylo. Pamietaj, ze ciaza blizniacza jest ciaza zagrozona i musisz zdawac sobie sprawe i myslec rozsadnie ze wszystko moze sie wydarzyc. Mysl optymistycznie, ale rozsadnie. To jest natura i nic na to nie poradzisz.

Trzymam kciuki zeby bylo dobrze!

edyta8609 lubi tę wiadomość

dqprqps6kaqxmc83.png
  • Lyanna Autorytet

Wysłany: 30 sierpnia 2017, 14:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie na USG robionym w szpitalu w 6tyg+3d widoczne były dwa pęcherzyki bez tętna. W 7tyg+5d u mojego ginekologa był już tylko jeden pęcherzyk z zarodkiem i bijącym serduszkiem oraz pozostałości drugiego pęcherzyka. Jeden po prostu się rozwinął. Cieszyliśmy się bardzo z mężem, że jeden okruszek dał radę.

Trzymam kciuki, żeby u Ciebie wszystko było dobrze i żebyś na wizycie zobaczyła serduszka!

edyta8609 lubi tę wiadomość

km5s8rib3rydlnmr.png
    iv099vvj9qnut7rh.png
    06.2016 [*] Aniołek 6 tc
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Pozytywny test ciążowy i co dalej?