X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Młodsza ciąża na usg, niższy przyrost betaHCG.
Odpowiedz

Młodsza ciąża na usg, niższy przyrost betaHCG.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Dziewiarka Debiutantka
    Postów: 10 4

    Wysłany: 8 marca, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! W środę byłam na wizycie- wg OM 6tc+2, pęcherzyk ciążowy mierzył 5tc+3. Wiem, że owulacja była dopiero 18 lub 19 dnia cyklu. Dla pewności, że ciąża rozwija się dobrze miałam zrobić betę z krwi. Wynik ze środy to 6327, a z dzisiaj 7977. Boję się, że to za niski przyrost. Czy to może być PJP? W pęcherzyku w dużym przybliżeniu coś było widać, ale za małe, by określić czy to zarodek. Następne usg 27.03. Co o tym sądzicie?

  • Marta.R. Autorytet
    Postów: 498 408

    Wysłany: 8 marca, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie jestem lekarzem, pewnie trzeba powtórzyć. Wrzuciłam Twój wynik do kalkulatora HCG, możesz to zrobić też sama. Wynik :
    Przyrost hormonu jest poniżej normy
    Twój wynik przyrostu hormonu beta HCG jest nieprawidłowy.
    Wynik poniżej normy może świadczyć o tym, że ciąża rozwija się nieprawidłowo.
    Zalecamy konsultację z lekarzem i powtórne badanie przyrostu hormonu betaHCG za dwa dni.
    Twój średni dwudniowy przyrost hormonu beta HCG to 7977 mlU/ml (26.1%).
    Beta HCG powinien zwiększać się mniej więcej o 66% co 48h.
    HCG podwaja się co 5 dni 23 godzin (144 godzin).

    🧑 1985 🧒 1980
    Czerwiec 2022 piękny chłopiec, 10 apgar
    Marzec 2023 🫄
    Kwiecień 2023 💔
    15.02 6.5mm dziecka 😍 bije serduszko
    21.02 8.2mm bije ❤️
    05.03 28.2mm bije ❤️ rusza głową i rączkami 😍
    26.03 badanie prenatalne, dzidzia zdrowa, 5.8cm, mamy chłopczyka 🙂 niskie ryzyka 💪
    17.04 poczułam pierwszy raz twoje ruchy ❤️
    preg.png
  • Dziewiarka Debiutantka
    Postów: 10 4

    Wysłany: 8 marca, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś