X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Test obciążenia glukoza
Odpowiedz

Test obciążenia glukoza

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylabrzeska67 Koleżanka
    Postów: 40 3

    Wysłany: 9 maja 2020, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, czy któraś z Was miała zlecony test obciążenia glukoza szybciej niż 24-28 tc? Jestem w 13 tc- lekarz zlecił mi to badanie na następna wizytę i się zastanawiam o co chodzi...?

  • yrury Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 12 maja 2020, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    miałam w 6tc i wyszła cukrzyca ciążowa. miałam robione tak szybko ponieważ raz że glukoza na czczo wyszła za duza, a dwa, że mam io

  • daria1 Przyjaciółka
    Postów: 160 32

    Wysłany: 19 maja 2020, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to sie pozniej cofa?

    ubranka dla niemowląt
  • IzaBella Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 12 lipca 2020, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też mam brać metformine do 12tygodnia odstawić i zrobić test obciążenia glukoza dlatego że ma IO i jestem bardziej narażona na cukrzycę ciążową.

  • Lavendowa Przyjaciółka
    Postów: 63 58

    Wysłany: 24 lipca 2020, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też teraz musiałam robić,ponieważ w pierwszej ciąży miałam cukrzycę ciążową. Sprawdź jaka wyszła Ci glukoza,pewnie podwyższony wynik i dlatego lekarz Cię skierował ;)

    Syn- wrzesień 2018
    Czekamy na Alę - luty 2021

    8p3ougpjzytfagv1.png


Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Wybór dawczyni komórki jajowej – o czym warto pamiętać?