X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr Ryzyko zespołu SIDS u noworodka
Odpowiedz

Ryzyko zespołu SIDS u noworodka

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Obserwator Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 2 lutego 2021, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Dzień dobry,
    Bardzo proszę Was o pomoc. Brakuje mi zaledwie kilku ankiet.
    Jestem studentką położnictwa i w ramach pracy magisterskiej prowadzę badanie. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej - anonimowej ankiety. Skierowana ona jest do kobiet ciężarnych oraz kobiet posiadających już dziecko. Zajmie ona zaledwie kilka minut. Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas 😉

    https://forms.gle/Hj4cWKudY7FpTHaR7

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność

To pierwszy artykuł z serii gadżetów elektronicznych dla kobiet. Dziś przyjrzymy się opaskom fitnessowym - w czym mogą nam pomóc, na co warto zwrócić uwagę wybierając opaskę i co ciekawe w jaki sposób opaski fitnessowe mogą dodatkowo wesprzeć naszą płodność i polepszyć analizę cykli miesiączkowych. Podpowiemy również dlaczego warto skonfigurować opaskę z aplikacją miesiączkową i czy zawsze jest to możliwe.

CZYTAJ WIĘCEJ

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności