X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy tacierzyńskie
Odpowiedz

tacierzyńskie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 10 października 2013, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny mam ogromny problem!
    Czytam i czytam i nic nie wyczarowałam jeszcze nic.
    Mam problem z naszym prawem i wszystkimi tymi ustawami, przywilejami itd. Może dlatego, że nigdy mnie to nie interesowało.

    A więc przechodzę do sedna sprawy.
    Ja nie pracuję od 5 lat, ponieważ nie było takiej potrzeby. Siedziałam więc z córką w domu.
    I teraz zastanawia mnie co przysługuje mojemu mężowi z racji tego, że ma w kwietniu urodzić się mu dziecko?

    Słyszałam, że tacierzyńskie przysługuje mimo tego, iż nie pracowałam.
    Także mówiono mi, że jeśli w szpitalu będę mówić, że źle się czuję i boli mnie wszystko to mąż może dostać na mnie dwa tygodnie L4, czy to prawda?

    e3db312905.png
    920555c751.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?