Forum Męskie sprawy tacierzyńskie
Odpowiedz

tacierzyńskie

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • alxa Autorytet

Wysłany: 10 października 2013, 19:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny mam ogromny problem!
    Czytam i czytam i nic nie wyczarowałam jeszcze nic.
    Mam problem z naszym prawem i wszystkimi tymi ustawami, przywilejami itd. Może dlatego, że nigdy mnie to nie interesowało.

A więc przechodzę do sedna sprawy.
    Ja nie pracuję od 5 lat, ponieważ nie było takiej potrzeby. Siedziałam więc z córką w domu.
    I teraz zastanawia mnie co przysługuje mojemu mężowi z racji tego, że ma w kwietniu urodzić się mu dziecko?

Słyszałam, że tacierzyńskie przysługuje mimo tego, iż nie pracowałam.
    Także mówiono mi, że jeśli w szpitalu będę mówić, że źle się czuję i boli mnie wszystko to mąż może dostać na mnie dwa tygodnie L4, czy to prawda?

e3db312905.png
    920555c751.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę