X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Plamienia we wczesnej ciąży
Odpowiedz

Plamienia we wczesnej ciąży

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mrs.Aleksandra Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 19 sierpnia 2020, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny! Odrazu zaznaczę,że jestem w szpitalu pod kontrolą 😉 Jestem na początku ciąży doslownie 5tc. Staram się o maluszka juz od kilku lat wiec wzybko wylapalam,że beta ruszyła 🙂 w 14 dniu po owulacji beta 217. Tego samego dnia, czyli w dniu w którym normalnie dostalabym okres dostalam brązowych plamien. Dość intensywnych. Polecialam do ginekologa, na usg nie qidac pęcherzyka ciążowego-wiadomo za wczesnie przy takiej becie, a w zatoce douglasa plyn okolo 10 ml. Do tego ból podbrzusza. Wieczorem tego samego dnia beta 250, nastepnego dnia 370. No więc ciaza się rozwija. Natomiast istnieje podejrzenie, że moze być to ciaza pozamaciczna. Pytam Was bo juz odchodze od zmysłów...przeplakalam cala noc na oddziale. Czy którejś z Was zdazaly sie plamienia na poczatku i okazalo się to zdrową ciążą? Pozdrawiam Was serdecznie, Ola 😉

  • Limonka34 Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 22 sierpnia 2020, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja bezowe plamienia mialam jakos w 6 tygodniu,w 7 tyg. Dostalam krwawienia jednodniowego ktore przeszlo w ciemnobrazowe plamienie. Dzis zaczelam 13 tydzien i nadal plamienia mi sie utrzymuja z tym ze mniej i jasnego koloru (dzis widzialam tez maly skrzep krwi-nie wiem co to bylo i od czego). Ciaza rozwija sie prawidlowo, badania NIPT ok, nie wiadomo jaka przyczyna plamien. Od 8 tyg. Biore progesteron 2x1, no i oczywiscie siedze w domu.

  • Limonka34 Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 22 sierpnia 2020, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daj znac co u Ciebie.

  • Mrs.Aleksandra Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 22 sierpnia 2020, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Dzięki za odpowiedź, dodałaś mi trochę nadziei :-) jestem już w domu i czekam na poniedziałkową wizytę. Beta u mnie dalej ładnie rośnie więc podejrzewam, że już na tej wizycie dowiem się czy to pozamaciczna bo beta bedzie koło 2 tys. Przestałam plamić, miałam te plamienia dokładnie wtedy kiedy przypadł mi okres... czekam zestresowana na wyrok ;-(

  • Limonka34 Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 23 sierpnia 2020, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki ! Nie stresuj sie za zaś, Daj znac po wizycie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 sierpnia 2020, 03:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie plamienia zaczęły się około 6 tc i skończyły po 17 TC. Nie było uchwytnej przyczyny.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 sierpnia 2020, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie również. I to w każdej ciąży do 8tc. Teraz było „najłagodniej”, bo tylko jednorazowo w 6tc. Taka moja uroda, bo przyczyny nie znaleziono.. choć teraz, po Luteinie dopochwowej było zdecydowanie lepiej. Przedtem brałam Duphaston.

    Na pocieszenie - mimo plamień, mam dwoje zdrowych dzieci i trzeci Cud w drodze ❤️

  • Mrs.Aleksandra Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 24 sierpnia 2020, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczymy! Dziękuję za Wasze odpowiedzi, było mi łatwiej znosić ten stres. Dziś beta 3683 i na usg widoczny piekny pecherzyk ciążowy:-) moja radość nie ma końca!!! Mam za to niegroźną torbiel na jajniku co tłumaczy płyn w zatoce Douglasa. !!! :-)

    Edyciak lubi tę wiadomość

  • Limonka34 Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 25 sierpnia 2020, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super wiadomosc!:) widzisz, nie ma co na zaś sie denerwowac. Dbaj o siebie:)

    Mrs.Aleksandra lubi tę wiadomość

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Test Panorama – jeszcze dokładniejszy dzięki sztucznej inteligencji!

Jeszcze do niedawna wykonywanie dokładnych badań prenatalnych, takich jak amniopunkcja, wiązało się z ryzykiem dla rozwijającego się maleństwa. Rozwój technologii i medycyny przyczynił się powstania nieinwazyjnych testów prenatalnych nowej generacji (NIPT). Jednym z nich jest test Panorama, który jako jedyny wykorzystuje sztuczną inteligencję. Jak wykonuje się test? Na czym polega jego skuteczność? Jakie choroby i schorzenia mogą zostać dzięki niemu wykryte? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Objawy ciąży i testy ciążowe – co powinnaś wiedzieć?

Czy to nietypowe zachcianki, czy zmiany nastroju zwiastują nowy etap w Twoim życiu? Poznaj kluczowe objawy ciąży oraz najpopularniejsze testy ciążowe, które rozwieją Twoje wątpliwości i pozwolą odkryć, czy naprawdę zostaniesz mamą. Podajemy ważne informacje! Sprawdź!

CZYTAJ WIĘCEJ

Karmienie piersią - wszystko o diecie, która zapewni zdrowie Twojemu dziecku

Podawanie mleka matki to najlepszy, naturalny sposób karmienia niemowląt. Zapewnia on dziecku prawidłowy rozwój, zdrowie i umacnia więź emocjonalną z matką. Należy także pamiętać, że znaczenie ma długość okresu karmienia piersią. Najlepiej, jeśli do ukończenia szóstego miesiąca życia dieta malca składa się wyłącznie z mleka mamy.

CZYTAJ WIĘCEJ