X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Badanie prenatalne- wykrycie wad
Odpowiedz

Badanie prenatalne- wykrycie wad

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Mama Asia Nowa

Wysłany: 5 czerwca, 17:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, to moja 3 ciąża. W poprzednich ciążach nie robiłam żadnych dodatkowych badań typu prenatalne itp.
    Będąc ostatnio na wizycie, mój ginekolog dał mi skierowanie na badanie prenatalne. Mam już umówiony termin.
    Moje pytanie czy na takich badaniach prenatalnych są wykrywane wady płodu? Albo określane jest ryzyko wady?
    Czy mam wykupić jakieś dodatkowe badania? Czy dopiero gdy prawdopodobieństwo wystąpienia wady będzie duże?
    Nie znam się, wcześniejsze ciążę były jakoś bez stresu. Teraz fakty boję się, że może jakaś wada wyjść.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

• Dotipik Ekspertka

Wysłany: 5 czerwca, 20:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama Asia wrote:
    Cześć, to moja 3 ciąża. W poprzednich ciążach nie robiłam żadnych dodatkowych badań typu prenatalne itp.
    Będąc ostatnio na wizycie, mój ginekolog dał mi skierowanie na badanie prenatalne. Mam już umówiony termin.
    Moje pytanie czy na takich badaniach prenatalnych są wykrywane wady płodu? Albo określane jest ryzyko wady?
    Czy mam wykupić jakieś dodatkowe badania? Czy dopiero gdy prawdopodobieństwo wystąpienia wady będzie duże?
    Nie znam się, wcześniejsze ciążę były jakoś bez stresu. Teraz fakty boję się, że może jakaś wada wyjść.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    A ten sam lekarz był przy tamtych ciążach? Niektórzy lekarze daja z automatu na tak zwany test podwójny (testy Pappa). Albo daja po 35 roku życia. Nic nie przejmuj się na ten moment. Zrob badania i z wynikiem idź do lekarza. Jak dał Ci na ten test to tylko się dowiedz czy On interpretuje czy masz sobie kupić test z interpretacja Jak z to musisz mieć opis ze zdjęcia USG. Wykonanie od 11 do 14 tyg najlepiej.