cukrzyca przed ciążą
-
nick nieaktualny
-
Może moja odpowiedź Cię nie usatysfakcjonuje bo przed ciążą nie chorowałam na cukrzyce więc nie mam doświadczenia w temacie ale miałam cukrzyce ciążową i urodziłam zdrową córeczkę. Co prawda urodziła sie przedwcześnie ale nie aż tak bardzo bo w połowie 37 tc ale poród wcześniejszy był spowodowany zupełnie innymi czynnikami nie mającymi nic wspólnego z cukrzycą. Wiadomo przy cukrzycy trzeba pilnować i monitorować poziom glukozy ale nie jest to jakies uciążliwe. Branie insuliny w ciąży jeżeli trzeba nie zaszkodzi w żadnym wypadku dziecku. Najlepiej skonsultuj sie z diabetologiem zajmującym sie ciężarnymi i on najlepiej bedzie wiedział jak Cie pokierować zeby było wszystko dobrze z Toba i Maleństwem
kornelka38 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyPewnie ze cukrzyca nie skresla tego zeby urodzic zdrowe dziecko i donosic ciaze. Mam cukrzyce i mam 2 dzieci a teraz jestem z 3 w ciazy. W poprzedniej ciazy dawki insuliny byly konskie 4 x dziennie, ale ogolnie swietnie sie czulam. Cesarka zrobiona w 37tc bo corcia od dluzszego czasu nie przybierala na wadze, wiec nie mozna juz bylo dluzej czekac. Miala urodzic sie ponad 4kg a nie miala nawet 3kg. Zdrowiutka i cukrzycy po mnie nie nabyla.
kornelka38 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyWiem, ale mój mąż nie zrobi badania plemników. Jest uparty. Wszystko oddaje Bogu a nie mam takiej wiary. Może już jakość jajeczek u mnie tak za dwa lata 40. Za bardzo nakręciłam się na to dziecko. Na dodatek moja przyjaciólka ma termin na sierpień. Zaszła od razu. Jestem wredna ale cierpię jak patrzę na jej rosnący brzuszek.
-
Cześć! Dziewczyny, mam taki dziwny słodki smak w ustach, od czasu do czasu (od ok. miesiąca). Może któraś z Was miała taki objaw? Może wiecie, co to znaczy?