Forum Starając się - ogólne Jesteście bardzo dzielne! Skąd bierzecie taką siłę?
Odpowiedz

Jesteście bardzo dzielne! Skąd bierzecie taką siłę?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • wu_wu Nowa
    Postów: 3 5

    Wysłany: 10 października 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kilka miesięcy staramy się o dziecko. Już podupadałam na siłach, kiedy dowiedziałam się o Ovufriend i wstąpiła we mnie nowa energia, nadzieja, że tym razem się uda. Nadzieję miałam do dziś- dostałam okres- parszywy nawet postanowił się spóźnić, żeby jeszcze bardziej mnie zdołować. Zaczynam od nowa- zrezygnowana, smutna...Zdradźcie proszę skąd bierzecie siłę na kolejny i kolejny raz od początku. Z wielomiesięcznych historii innych dziewczyn, które kończyły się happy endem? Z wiary w Kogoś tam wysoko? A może po prostu pragniecie tam mocno, że nadzieja nie gaśnie?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2014, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JA tu na ovu jestem już 2 lata :)

    A starałam się parę ładnych lat !!!
    Juz w 2008 miałam laparoskopie!!!

    Do 30 lat dawałm sobie luz :) Porobiłam tylko badania czy ok no i cierpiliwie czekałam :)
    Będzie to super nie będzie no to się uda na następny raz :)

    No i latka mijały 30 strzeliła no to troche zaczęłam panikować :/
    Lekarze jeden drugi trzeci itd. inseminacja rozczarowanie zmiana lekarza badania itd itd.
    32 strzeliło coraz większa obawa już w myślach podchodziłam do in vitro no i taraaa udało się :)
    A udało sie w cyklu gdzie odpóściłam całkiem bo mój M brał leki na poprawę nasienia :)

    Nadzieja mnie nie opószczała nigdy czasem miałam brak wiary :)

    Powodzenia kochana i pamiętaj nic na siłę :)
    JAk jesteście zdrowi to przyjdzie samo :)
    Cieszcie się sobą seksem i nadejdzie dzień gdzie wredna @ zgubi drogę do ciebie :)

    wu_wu, Ania_84 lubią tę wiadomość

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 października 2014, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siłę biorę stąd i od mojego narzeczonego :)
    Zostań z nami, postaramy się dać Ci maksimum wsparcia :)

    wu_wu, Ania_84, rah lubią tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 10 października 2014, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2015, 23:58

    wu_wu, Ania_84 lubią tę wiadomość

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 października 2014, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matleena dokładnie :) tak trzeba myśleć :)

    Ania_84, Matleena lubią tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 października 2014, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też tak mysłałam.. spoko luz.. niektorzy czekaja z dzieckiem inni maja problemy ..
    i mimo iz wiedzialam ze u mnei moga byc problemy bo moje @ sie rozregulowamy .. poslzismy od razu do poradni leczenia nieplodnosci dlaczego bo stwierdzialm ze tam najszybciej nas doprowadza do ciazy :P

    cieszylam sie bo zajeli sie i mna i mezem.. wiec wrzucilam na luz bo stwierdizlam ze trzeba podrasowac hormony wiec to potrwa.. niestety z miesiaca na miesiac coraz to bardziej czulam ze nic z tego @ lub I kreska powodowala placz.. ale za kazdym razem byl kolo mnie maz .. dwa razy lekarz nam dawal 90% ze to ciaza.. i dwa razy przezywałam szok ze jednak nie.. bylam sytyumulpwana do IUI... bo podobno nasienie meza nie bylo pierwszej jakosci ..ok.. nie podeszlismy bo mielismy jeszcze nadzieje ze uda sie tak bez niczego .. i tak przez 9 miesiecy ;/

    w styczniutego roku dowiedzielismy sie ze te 9 miesiecy byly jedna wielka kpina.. fałszem , zakłamaniem, grniem na naszych cuczuciach.. my oddalalismy sie od siebei ....ja ryczalam.. bo przeciez koncze 30 lat ..
    okazlo sie ze maz nie ma wogole plemnikow i wyszlojuz w badaniach sprzed 9 miesiecy ..lekarz zatail to przed nami ..od stycznia zmienilismy wszuytsko.. włacznie z podejsciem do checi bycia rodzicem..

    co daje nam siłe zeby walczyc dalej.. zeby szukac nowych rozwiazan na nasze wspolne dziecko.. miłosc, zrozumienie, to co przeszlismy .. to jak to wszytsko przez te miesiace sobie poukladalismy zalozylismy kilka planow.. i wiem z emamy ich kilka.. jak i kilka mozliwosci ...
    wiem ze jesli sie nie uda miec naszego dziecka genetycznego to bedziemy mieli nasze dziecko .. dzieki dawcy lub adopcji .. dojrzelismy przez te miesiace.. emocjonalnie do pewnych decyzji..do dawcy o dziwo bardziej dojrzal moj maz.. bo ja czuje ze musimy walczyc zebym miala 100% pewnosc ze zrobilismy wszytsko


    dla nowych staraczek.. wiadomo ze peirwsze cykle sa luzniejsze... chyba takim przelomowym jest 6 .. ale w moencie keidy zwatpicie pojdzci do meza/ partnera i przytulcie sie .. ugotujcie cos razem i docencie to co juz macie .. bojedno jest pewne i topowtarzam kazdej jesli jest sie zdrowym.. i jedno i drugie to kwestia czasu ..

    nie da sie zawsze isc z podniesiona glowa.. nie da sie zawsze wierzyc zebedzie dobrze.. i wiecie ..nie raz lepiej poplakac niz udawac ze jest sie silnym.. bo to kiedys sie "zmutuje" lepiej upuscic sobie emocje co miesiac.. :) nawte tu pisza..ze franca przyszla a my mamy wkurwa na nia :)

    najwazniejsze to po kazdej porazce spiac tylek i isc dalej..wykorzystywac mozliwosci .. w tym czasie rozwijac sie .. dbac o zwiazek.. bo zwiazek bedzie waszym fundamentem miłosci dla dziecka ktore w koncu do Was zawita :)

    Pozdrawiam i trzymam za Was wszytskie kciuki :) obyscie czekaly jak najkrocej :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 października 2014, 14:48

    wu_wu, Malenq lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • wu_wu Nowa
    Postów: 3 5

    Wysłany: 10 października 2014, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Te rozczarowania wynikają z tego, że często kilka lat się robi wszystko aby w ciążę nie zajść. Myśli się, że każda nieuwaga może skończyć się niechcianą (na tamten konkretny moment) ciążą. I w końcu, po wielu latach, jak człowiek do dziecka dorasta, decyduje się przestać zabezpieczać i NIC- to jest wielkie zdziwienie... Bo niezaburzona płodność, możliwość poczęcia dziecka tu i teraz jest uważana za coś oczywistego. Nie bierze się pod uwagę, że mogą być problemy. A potem trafia się na Ovufriend- i tu dopiero tak naprawdę człowiek dowiaduje się, że jest tyleeeeee dziewczyn, dla których to też nie jest bułka z masłem.

    Dziękuję, że wierzycie, że się uda. Ja też postaram się przestać wątpić:)

    Ania_84, elucha lubią tę wiadomość

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 października 2014, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wątp kochana :)
    My tu mamy takie niepisane motto, że w końcu każdej się uda :)
    Jednym prędzej, drugim później, ale w końcu każda doczeka tego pięknego dnia :)

    wu_wu, Ania_84 lubią tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 października 2014, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wu_wu wrote:
    Te rozczarowania wynikają z tego, że często kilka lat się robi wszystko aby w ciążę nie zajść. Myśli się, że każda nieuwaga może skończyć się niechcianą (na tamten konkretny moment) ciążą. I w końcu, po wielu latach, jak człowiek do dziecka dorasta, decyduje się przestać zabezpieczać i NIC- to jest wielkie zdziwienie... Bo niezaburzona płodność, możliwość poczęcia dziecka tu i teraz jest uważana za coś oczywistego. Nie bierze się pod uwagę, że mogą być problemy. A potem trafia się na Ovufriend- i tu dopiero tak naprawdę człowiek dowiaduje się, że jest tyleeeeee dziewczyn, dla których to też nie jest bułka z masłem.

    Dziękuję, że wierzycie, że się uda. Ja też postaram się przestać wątpić:)
    PS mamy cos wspolnego z ta bułka z masełm :P
    wiem to zboczone :D ale wsumie my mamy buleczki a nasi faceci smaruja je maselkiem :P

    wu_wu, Sana, Daisy lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • wu_wu Nowa
    Postów: 3 5

    Wysłany: 10 października 2014, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    PS mamy cos wspolnego z ta bułka z masełm :P
    wiem to zboczone :D ale wsumie my mamy buleczki a nasi faceci smaruja je maselkiem :P



    :):):)

    Ania_84, elucha lubią tę wiadomość

  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 października 2014, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania hahahaha :D

    Like-button.gif :D

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 października 2014, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to juz wiecie jaki jest skutek uboczny staran wszytsko wam sie kojarzy z penisem, nasieniem i pochwa :D

    wu_wu lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2798

    Wysłany: 10 października 2014, 15:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha :D coś w tym jest :D

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 października 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja uwazam ze poki zycia poty nadzieji. Na pewno jak nie zrobilas badan Ty i maz to trzeba zrobic. Pozniej w zaleznosci od diagnozy, probowac i probowac, sa rozne mozliwosci mozna skorzystac np inseminacja czy invitro w ostatecznosci adopcja. Takie zycie ze jednym sie udaje innym nie...ale trzeba jakos walczyc.

    wu_wu lubi tę wiadomość

  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 10 października 2014, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2015, 23:59

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • Marta8880 Ekspertka
    Postów: 241 182

    Wysłany: 10 października 2014, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podepnę się pod temat :P wiem że już dużo o tym było na innych wątkach no ale...
    mój ginekolog uważa że pół roku starań to jeszcze nie czas by panikować no i nie skierował mnie na żadne badania. I teraz pytanie czekać spokojnie bo badania cytologiczne powiedzmy w normie czy już robić coś na własną rękę, i w ogóle jakie robić?

    3jgx3e3kfxdd9uap.png[/url]
  • małaMyszka Autorytet
    Postów: 8937 17375

    Wysłany: 10 października 2014, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wu_wu wrote:
    Kilka miesięcy staramy się o dziecko. Już podupadałam na siłach, kiedy dowiedziałam się o Ovufriend i wstąpiła we mnie nowa energia, nadzieja, że tym razem się uda

    ja dzięki obserwacjom w OF, zauważylam, że bardziej mnie interesuje jaka będzie rano tempka niż czy faktycznie się udało. Wstrzymywaliśmy się prawie 5 lat. Z wielu powodów, o których już gdzieś pisałam. Teraz po badaniach, próbach i myślach co będzie jak już będą II krechy, myślę inaczej. Nie robię testów 2-3 razy w miesiącu, żeby zobaczyć czy już przez przypadek się udało. Od grudnia kochamy się bez zabezpieczenia, od marca staramy się troszkę bardziej, bo spadło mi TSH i szanse powinny być większe, no właśnie powinny. Mogę powiedzieć, że 7 cykl dobiega końca. Zobaczymy jak będzie dalej...

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Alexander
    6 czerwca 2017, 3320, 55 cm, 10 pkt
    47d8cd3eb4.png
    Sebastian
    11 sierpnia 2015, 3370, 55 cm, 10 pkt
    967b64d0e6.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 października 2014, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana u nas juz nie ma mozliwosci o pomyłce.. pomyłka byl pierwszy lekarz ktory kłamał nam ze zanizone paramtry to infekcja. ;/
    teraz juz nzamy przyczyne ktora nie byla zalezna od mojego meza.. po porstu traf chciel ze ma wade genetyczna .. ktora powstala jeszce w czasie zycia płodowego .. ;)


    co do winy - to pamietajcie jedno.. nie ma winych w tym ze ktos nie moze badz ma utrudnione mozliwosci w poczeciu dziecka..


    Matleena - dobrze ze tak podchodzisz i zycze ci abys takie zdrowe podejscie utrzymała.. :)


    choc ja jestem zdania ze kazda ktora juz tu trafila.. do konca nie bedzie juz wyluzowana.. dlaczego odp jest prosta..
    poczyta inne histroie.. i widzi ze teraz jest ten czas.. jak juz zaczynasz sie wsluchiwac w swoj organizm.. to niestety ale wlasnie zaczal sie etap kiedy chcesz miec dziecko.. bo czy wczesniej sprawdzalo sie sluz, robilo sie testy owu, czy mierzylyscie temp...bo ja w zyciu..nawet nie wiedzialam o co kaman ze sluzem..zawsze uwazalam ze widac jakis grzybek mi sie przytrafil :P i stad duza ilosc sluzu :D
    spiralka sie nakreca.. ja gdyby nie to ze siedzialam tu na forum wierzylabym dalej naszemu lekarzowi ( temu pierwszemu)
    zaczelo mnie zastanwiac dlaczego nie pokazal nam wynikow jak dziewczyny sie pytaly to mowilam z enie wiem jakie sa dokladnie wiem ze obnizone..
    a tu taka cegla :/

    jlesli chodzi o badania.. ja jestem jednak za nimi. nawet spr podstawowe hormony cytologie.. usg jak sie miewa nasza produkcja jajeczek :)
    powod tego jest prosty jest wiele dziewczyn ktorym po 9-10 misiacach zrobiono badania i wyszla np tylko prl .. 2 miesiace tabsow i bach ciaza jest .. nie raz wystarczy nie wiele..zeby wspomoc.. nasz orgaznim.. albo np maja za wysokie TSH .. wiele jest takich osob ktore pozniej mowia ale czlowiek byl glupi a wystarczylo brac jedna tabl :)

    Ale kazda z nas ma swoj rozum, intuicje i zna swoj organizm..:)
    ja sie ciesze ze maz poszedl ze mna na I wizyte ze zrobil badania.. moze gdyby nie ten krok bylibysmy teraz w czarnej dupie.. ze tak brzydko powiem :)

    teraz tylko mam zal do lekrzy .. ktorzy nie tylko zmarnowali 9 miesiecy .. co mogli doprowadzic do pogorszenia stanu zdrowia meza..
    malo kto z dziewczyn wie jak wazne sa u faceta badania jader,usg brzucha badanie nasienia.. i horomonow .. i tu juz nie chodzi strikte o dziecko ..

    tak samo u nas usg piersi, usg narzadow rodnych, usg brucha.. hormony cytologia itp ..

    proste rzaeczy a daja duzo informacji o tym co dzieje sie w naszych orgaznimach .. :)


    wu_wu lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 10 października 2014, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2015, 23:59

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego