X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Kiedy do ginekologa?
Odpowiedz

Kiedy do ginekologa?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sabi. nka Nowa

Wysłany: 25 czerwca 2021, 12:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć 🙂 mam nadczynność tarczycy i nieregularne cykle, tj między 27 a 43 dni. Zrobiłam test ciążowy oraz betę, wartość 11.22. Ostatnia miesiączke mialam 21.05 a współżyłam 13.06. Mam biaky śluz, niesamowicie obolałe piersi i od kilku dni boli mnie brzuch, najczęściej w okolicach jajników. Ze szczególnych objawów 18.06 mialam temp 37,3, na drugi dzien tez podwyższona. Moja pierwsza ciąża, jestem zielona. Kiedy powinnam zgłosić sie do ginekologa aby był w stanie mi udzielić informacji?

• Izi Autorytet

Wysłany: 25 czerwca 2021, 15:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potwórz będę, żeby sprawdzić przyrost - jest kalkulator i Ci sprawdzi.
    Zapisz się już na 6 tygodni +1 dzień (może 3) od ostatniej miesiączki czyli po 5 lipca to już powinno być serduszko jeżeli nie potrzebujesz szybciej. Już po 4 tygodniu powinien być widoczny pęcherzyk ciążowy (beta około 1000) na dobrą sprawę możesz iść zobaczyć czy wszystko jest okej.

https://www.doz.pl/czytelnia/a14596-USG_wczesnej_ciazy__co_zobaczymy_w_pierwszych_tygodniach_i_jak_to_interpretowac

Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 czerwca 2021, 15:50

Meeg lubi tę wiadomość

♥ staraczka z 2021 - córka '22, wracam do starań
    ♥ ja - niedawno stwierdzona adenomioza
    ♥ mąż stwierdzona przy poprzednich staraniach teratozoospermia, powtórka badań w 2025

♥11.08.21 beta 137,70 - 13.08.21 beta 446,20. Poród 04.2022

♥ 31.12 II beta 52.64. 02.01 beta 203.32 04.01 beta 584.08

preg.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?