X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Odrobaczanie - lamblie a starania
Odpowiedz

Odrobaczanie - lamblie a starania

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Lauraa Przyjaciółka
    Postów: 77 235

    Wysłany: 20 marca, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, dostałam kurację na lamblie na 1,5 miesiąca. Czy trzeba później odczekać aż się zacznie starania? Nie mogę nigdzie znaleźć info czy ma to jakieś znaczenie a może któraś z Was ma takie doświadczenie :) i czy może komuś leczenie pomogło w kontekście płodności.
    Z góry dziękuję ❤️

    03.2024 - elektrokonizacja szyjki macicy
    04-05.2024 - leczenie lamblii

    Suplementy aktualne:
    D3, omega3, little me, magnez, b kompleks
  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 7124 7190

    Wysłany: 20 marca, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potraktuj moją wiadomość jako up.
    Nie znam się totalnie na tym, ale wydaje mi się, że po przeleczeniu powinnaś powtórzyć badania, żeby sprawdzić czy na pewno jesteś już zdrowa. No i najważniejsze, czy Twój partner też jest leczony?

    Starania od 2017r.

    03.2023 💔 8tc

    👩🏼
    Hashimoto, IO, PCOS, MTHFR, PAI-1 4G homo

    🤵‍♂️
    Wszystko ok ✔️
  • Britta Ekspertka
    Postów: 127 185

    Wysłany: 27 marca, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja dostałam skierowanie na badania na pasożyty w kontekście płodności. Jeszcze ich nie zrobiłam, ale coś musi być na rzeczy, skoro lekarz typowo zajmujący się płodnością mi je przepisał. Widocznie mają wpływ.

    Tu podsyłam linka do artykułu na ten temat: https://olimpiamed.com/pasozyty-a-nieplodnosc-2/

    Starania od lutego 2021

    Hashimoto - Euthyrox 75/88
    Naprotechnolog dr Kandzia (Katowice)
    2023 - hsg - jajowody drożne, usunięcie polipa w jamie macicy
    03.2024 - laparoskopia - endometrioza, zmiany wycięte
    04-09.2024 - Aromek, Miovelia Pro i Miovelia Nac
    10.2024 - Lipiodol?
    2025 - adopcja?

    Mąż: