Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Jestem nowa i zielona.... Ratunku!
Odpowiedz

Jestem nowa i zielona.... Ratunku!

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Madzik82 Autorytet

Wysłany: 28 kwietnia 2014, 20:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny!
    Niedługo chcę zajść w drugą ciążę. Skończyłam pierwszy cykl i pomiar temperatury i mam do Was, doświadczonych pytanie...
    Mój cykl trwał 26 dni... skok temperatury miałam 18tego dnia. Od skoku do okresu było tylko 9dni!! A to za mało. Martwie sie okropnie. CZY TO MOŻLIWE, ZE OWU JEST PRZED SKOKIEM??
    no i drugie pytanie... Najpierw mam jeden dzień plamien a dopiero póżniej okres. Dzień plamien licze jako pierwszy dzień cyklu - DOBRZE CZY ŹLE? Z góry azięki za pomoc!!

Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • Ezia90 Autorytet

Wysłany: 28 kwietnia 2014, 20:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co wiem, to owulacja może byc przed skokiem, na dzien lub dwa nawet. Wiec u Ciebie faza lutealna nie bedzie trwała 9 dni a 10 czy 11. Co do plamień to także słyszałam, że nie powinny byc przed miesiaczka. Może jeszcze bardziej doswiadczone Ci powiedza ;) Dla pewności zapytaj lekarza. Pozdrawiam serdecznie!

dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • Madzik82 Autorytet

Wysłany: 28 kwietnia 2014, 20:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za odpowiedź :)
    Plamienia zawsze miałam dziań przed okresem. Liczyłam to jako okres, pierwszy dzień. Ale poźniej wyczytałam, ze liczy sie dopiero od mocnego krwawienia... W tym wypadku mogłabym doliczyć jeszcze jeden dzien do fazy lutealnej.

• aga.just Autorytet

Wysłany: 30 kwietnia 2014, 11:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okres liczy się od krwawienia, nie od plamień.

Zbadaj sobie progesteron - plamienia przed @ mogą wskazywać na jego niski poziom.

Skok może być do 3 dni po owu. Więc tak, owulacja może być przed skokiem, ale z wykresu nigdy nie wiesz kiedy była na pewno. To może określić jedynie monitoring.

• karola_aa Autorytet