Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 14 września   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne prowadzenie ciąży. w ramach abonamentu medycznego
Odpowiedz

prowadzenie ciąży. w ramach abonamentu medycznego

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Chiang Mai Autorytet
    Postów: 264 418

    Wysłany: 10 września 2013, 06:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem początkująca żaróweczką i to jeszcze z problemami hormonalnymi wiec zmagam się z koniecznością częstych badań i wydatków. Jak obserwuję też macie te problemy.

    Teraz mieszkam w Tajlandii wiec muszę płacić prywatnie, ale jak byłam w Pl korzystałam zawsze z abonamentów medycznych. Potem nawet pracowałam dla firmy zajmującej się takimi abonamentami. Nie chce, żeby zabrzmiało to jak reklama no bo teraz tam nie pracuje, ale z całego serca mogę polecić te abonamenty bo je przetestowałam i tam jest prowadzenie ciąży za darmo!!!

    Myślę, że jakby coś mogę postarać się zapisać zainteresowaną Ciężaróweczkę na abonament firmowy, a wtedy to już są bardzo dobre ceny od 65zł mies oraz abonamenty partnerskie i rodzinne.

    Teraz jest ponad 1000 placówek w Polsce wiec dostęp do lekarza jest łatwy i szybki co najważniejsze. Do dowolnego specjalisty max 5dni.

    Jeśli będziecie zainteresowane. To napiszcie do mnie i prześlę szczegóły. Mogę też koordynować wszystko i dbać o reprezentowanie Was stąd bo to nie problem.

    3i49cwa1t57en9fi.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lutego 2016, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡