X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Aromek - objawy owulacji
Odpowiedz

Aromek - objawy owulacji

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Hibiskus Ekspertka
    Postów: 177 170

    Wysłany: 2 kwietnia, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,
    To mój pierwszy cykl stymulowany, dlatego jestem zielona w temacie. Wczoraj skończyłam brać Aromek (5 dni), a dzisiaj mam skok temperatury na 36.9 i tak jakby lekki ból w prawym jajniku. Czy to może oznaczać, że jajeczko jest w trakcie produkcji? 😁 Czy to za szybko? W czwartek mam USG, ale zżera mnie ciekawość

    Edit: wczoraj cały dzień czułam ten prawy jajnik, dzisiaj już nic, ale to był dopiero pierwszy dzień po odstawieniu Aromka...czy ktoś tak miał? To chyba zdecydowanie za szybko na owu...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 kwietnia, 07:39

    Starania o pierwsze👶

    ✅PCOS --> brak regularnych miesiączek, brak owulacji

    ✅Pierwszy cykl stymulowany--> ❎
    ✅ Drugi cykl stymulowany--> start 26.04
    🍓28.04-02.05 - Aromek (3-7 dc)
    🍒06.05 - pierwszy monitoring (11dc)

    🌼 Pozostałe leki/ suple: Formetic (metformina), Dostinex (raz w tyg.), Fertistim, Wit. D, Omega 3, Wiesiołek
  • Tulipaan Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 10 kwietnia, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,
    też jestem po pierwszym cyklu z Aromek (5 dni). Miałam delikatne bóle/skurcze jak przy miesiączce po odstawieniu i dodatkowo wrażliwość piersi. Niestety okazało się, że pęcherzyk urósł do 3 cm i nie pękł (wizyta kontrolna, USG w 25 dc). Owulacji nie było. Dostałam od razu progesteron na zmniejszenie pęcherzyka. W następnym cyklu doktor zaproponował Aromek + zastrzyk na pęknięcie pęcherzyka.
    Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej :)

  • Hibiskus Ekspertka
    Postów: 177 170

    Wysłany: 10 kwietnia, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tulipaan wrote:
    Cześć,