X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Czy możliwe, że zaszłam w pierwszym cyklu starań?
Odpowiedz

Czy możliwe, że zaszłam w pierwszym cyklu starań?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lutego 2016, 23:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie dziewczyny.. od kilku miesięcy z mężem chcieliśmy rozpocząć starania o dziecko, ale jakoś nie było czasu skupić się na tym z uwagi na pracę. W styczniu rozpoczął się nasz pierwszy cykl staraniowy. Znalazłam Wasze forum, ale z tego co się zapoznałam z tematami to nie tak łatwo zajść jak się z początku wydaje... Czy możliwe jednak żebym tak szybko zaszła? Współżycie było tylko 2 razy!! Celowaliśmy trochę na oślep bo nie mam doświadczenia w tych wykresach i mąż musiał wyjechać.. bardzo się niecierpliwię bo na teście pepino10 zobaczyłam bardzo słabiuteńką, ale jednak drug kreskę.. no i pojawiło się plamienie.. miewałam już różne plamienia w trakcie cyklu i boję się, że jeśli to jakaś nierównowaga hormonalna to może zaszkodzić jeśli się udało. Bardzo proszę doświadczone koleżanki o poradę, umieram z niepokoju...czy możliwe, że udało się nam tak szybko ?
    8676915f937117e503f2d24187585539.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2016, 23:40

  • Jacqueline Autorytet
    Postów: 5448 4182

    Wysłany: 6 lutego 2016, 06:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.

    Po pierwsze spokojnie bo stres w niczym nie pomoże.

    Po drugie - plamienia w terminie gdzie byłaby miesiączka zdarzają się sporej części kobiet i nie zawsze budzi to niepokój, ale nie zawsze jest to coś groźnego ;)

    Po trzecie - jeśli wyszła nawet słaba kreska to pędem zrób Progesteron w laboratorium bo plamienia mogą być spowodowane jego zbyt niskim poziomem, ale nie muszą. Jednak jeśli wyjdzie zbyt niski lekarz zapewne przepisze Ci Duphaston lub Luteine.