Pamiętniki RAZ DWA I TRZY ZACZYNAMY MOJA HISTORIE!!
Dodaj do ulubionych
1 2

10 listopada 2014, 23:23

Mialam dzis wolne.. caly dzien sie byczyłam..glowa mnie bolala ale to przez ta pogode napewno. Juz niedlugo owulka z moim zelem wiem ze on cudow nie zdziala ale napewno nie zaszkodzi. Nie kupiłam jednak tego testu na sperme boz stwierdzilam ze to bez sensu on nie jest taki dokladny wprawdzie potrafi ocenic liczbe plemnikow ale juz ich prawidłowej budowy nie wiec uzbroje sie w cierpliwosc i w grudniu zrobimy to jak nalezy....Wogole to z grudniem wiaze duze nadzieje

jakby to bylo pieknie gdybym zaszla w ciaze w listopadzie ...na wigilie kropek byl by z nami..ale to tylko marzenia

10 listopada 2014, 23:26

Mialam dzis wolne.. caly dzien sie byczyłam..glowa mnie bolala ale to przez ta pogode napewno. Juz niedlugo owulka z moim zelem wiem ze on cudow nie zdziala ale napewno nie zaszkodzi. Nie kupiłam jednak tego testu na sperme boz stwierdzilam ze to bez sensu on nie jest taki dokladny wprawdzie potrafi ocenic liczbe plemnikow ale juz ich prawidłowej budowy nie wiec uzbroje sie w cierpliwosc i w grudniu zrobimy to jak nalezy....Wogole to z grudniem wiaze duze nadzieje

jakby to bylo pieknie gdybym zaszla w ciaze w listopadzie ...na wigilie kropek byl by z nami..ale to tylko marzenia

15 listopada 2014, 00:19

od trzech dni boli mnie głowa nie wiem o co kaman... to taki dziwny bol nie jakis mega mocny.. nawet tego bolem nazwac nie mozna tak jakbym miala cisnienie w glowie .... zaczynam sie martwic bo to przeciez nie jest normalne ..mialam juz cos takiego kiedys ale trwalo 2 godziny i przeszlo.. nie wiem co robic :(

moj maz mowi ze panikuje ze to przez stres bo za duzo problemow na glowie

a moze to przez cisnienie tzn przez pogode.. co o tym myslicie??

17 listopada 2014, 13:14

no i Gryzia zobaczyła dwie krechy........jak ja jej zazdroszcze. Bardzo sie ciesze z jej szczescia:)
Ja mam ciezkie dni za soba najpierw mega bolaca miesiaczka a potem 4 dni bolu glowy bez przerwy juz zaczynalam sie martwic na szczescie przeszlo........

zaraz dni plodne a moj zel ciagle nie przyszedl ...

18 listopada 2014, 12:25

przyszły zele concencive!!!
jest ich 8
4 zuzyje w tym cyklu - zaczynam od dzis :)
3 w nastepnym cyklu
1 zostanie na styczen

glowa znow mnie boli matko co je grane....

18 listopada 2014, 22:26

moj maz stwierdzil zze zuzyjemy wszystkie w tym cyklu .... wariat :)
czyli czeka mnie pracowity tydzien..:)

20 listopada 2014, 12:56

nIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

ovu pokazuje ze mialam ovu w 8dc .... beznadzieja bo nie było serduszkowania wtedy :( poza tym uzywam ciagle zelu convence przy serduszkowaniach bo wciaz mam nadzieje ze ovu zmnieni termin owulacji........ jak okaze sie pozniej ze serio mialam ja tak wczesnie to sie wkurze bo aplikatory.........

ale nigdy nie mialam jej tak wczesnie do tego test ovulacyjny dzis negatywny :(

22 listopada 2014, 12:19

ejjjj no oco kaman ..
niemozliwe ze ovu juz byla! tak szybko?! po ovu zawsze mialam temp okolo 36,50 -36,45 a teraz mam tylko 36,30.. sama nie wiem.. co wy o tym myslicie?
Dzis rano zauwazylam na papierze toaletowym jakby niteczke krwi ( jezeli wiecie o co mi chodzi) dziwne.. moze ovu..

23 listopada 2014, 11:21

no to program zmienil mi ovu z 8 na 13 dc ufff chociaz mysle ze ovu bylo 14
pozostaje czekac.......moze sie stanie cud? to byl by prawdziwy cud. Taki prezent na swieta od BOZI :)
kto by nie chciał

27 listopada 2014, 11:54

no to ovu była w 15dc według mnie w 14dc ale co to za roznica...
musze umowic sie do ginekologa jak bede w polsce moze cos sie wyjasni.. moze pecherzyk nie peka ciekawe
kurde jak mnie wkurza to ze nie wiem o co chodzi!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
ale tak sie ciesze ze 20 grudnia moj M bedzie mial badanie nasienia :)))

godzina 11.30- po co ja sie znow nakrecam:( no po co. Co ja sobie myslalam ze nagle po ponad roku stanie sie cud...przeciez musi mi cos byc skoro ciagle nie wychodzi i ten problem sam sie nie rozwiaze...eh mam dola

Wiadomość wyedytowana przez autora 27 listopada 2014, 12:26

28 listopada 2014, 15:53

wczoraj naRZEKAŁAM ze mnie nic nie boli..
a dzis co`- jajnik rwie ze nie wiem.. tyle ze to nie oznaka ciazy a raczej moze torbiela :(

dziwne kucie w podbrzuszu...

Wiadomość wyedytowana przez autora 29 listopada 2014, 14:37

29 listopada 2014, 14:39

ciagle dziwne uczucie w podbrzuszu ale nie nazwalabym tego bolem
jest godzina 17.00 jajnik daje w kosc ( jesli to jajnik) bo moze macica sama nie wiem dziwne..
wogole straszny dzien........ problemy w pracy .... czemu ludzie sa tacy niesprawiedliwi..

Wiadomość wyedytowana przez autora 29 listopada 2014, 19:18

1 2