Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów CO TO ZA ŚLUZ??nie rozumiem!!!!
Odpowiedz

CO TO ZA ŚLUZ??nie rozumiem!!!!

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • angelmaja Debiutantka

Wysłany: 30 stycznia 2014, 18:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!
    Jestem początkującą w analizie i obserwacji własnego ciala :)
    24 stycznia rozpoczął mi się okres...
    Temperatura cały czas spada...
    W środę koniec okresu i suchość.
    Dziś zauważyłam bardzo rozciągliwy i kremowo-biały śluz...
    Ale tak rozciągliwy że aż "sam wisi" jak jestem w toalecie...
    co to oznacza?
    coś nie pasuje? czy to owulacja?
    Moje cykle srednio trwają ok 35 dni...

• Unlike Autorytet

Wysłany: 30 stycznia 2014, 19:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po co ten straszny tytuł? Czytam jedno zdanie tytułu i już mam nieprzyjemną myśl: "oho jakaś rozhisteryzowana".
    Biały i rozciągliwy jest przed owulką, pod wpływem estrogenów. Potem przejdzie w białko kurzego jaja.

weronika86 lubi tę wiadomość

48f411ed51.png
  • angelmaja Debiutantka

Wysłany: 30 stycznia 2014, 21:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiem że jest ptzed.. ale dopiero co skończyłam okres i już taki śluz...? nie powinno być troche sucho.. od razu śluz?
    Nie jestem rozhisteryzowana :) chciałam tylko być zauważona :)

weronika86 lubi tę wiadomość

• weronika86 Autorytet

Wysłany: 3 lutego 2014, 21:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    angelmaja wrote:
    wiem że jest ptzed.. ale dopiero co skończyłam okres i już taki śluz...? nie powinno być troche sucho.. od razu śluz?
    Nie jestem rozhisteryzowana :) chciałam tylko być zauważona :)