Jestem nowa i zielona.... Ratunku!
-
Hej Dziewczyny!
Niedługo chcę zajść w drugą ciążę. Skończyłam pierwszy cykl i pomiar temperatury i mam do Was, doświadczonych pytanie...
Mój cykl trwał 26 dni... skok temperatury miałam 18tego dnia. Od skoku do okresu było tylko 9dni!! A to za mało. Martwie sie okropnie. CZY TO MOŻLIWE, ZE OWU JEST PRZED SKOKIEM??
no i drugie pytanie... Najpierw mam jeden dzień plamien a dopiero póżniej okres. Dzień plamien licze jako pierwszy dzień cyklu - DOBRZE CZY ŹLE? Z góry azięki za pomoc!!Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
3080 gram szczescia i 53cm radosci!! -
Z tego co wiem, to owulacja może byc przed skokiem, na dzien lub dwa nawet. Wiec u Ciebie faza lutealna nie bedzie trwała 9 dni a 10 czy 11. Co do plamień to także słyszałam, że nie powinny byc przed miesiaczka. Może jeszcze bardziej doswiadczone Ci powiedza Dla pewności zapytaj lekarza. Pozdrawiam serdecznie!
-
Dziękuję za odpowiedź
Plamienia zawsze miałam dziań przed okresem. Liczyłam to jako okres, pierwszy dzień. Ale poźniej wyczytałam, ze liczy sie dopiero od mocnego krwawienia... W tym wypadku mogłabym doliczyć jeszcze jeden dzien do fazy lutealnej.
Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
Okres liczy się od krwawienia, nie od plamień.
Zbadaj sobie progesteron - plamienia przed @ mogą wskazywać na jego niski poziom.
Skok może być do 3 dni po owu. Więc tak, owulacja może być przed skokiem, ale z wykresu nigdy nie wiesz kiedy była na pewno. To może określić jedynie monitoring. -
Tak plamienia zalicza się jeszcze do poprzedniego cyklu, dopiero normalne krwawienie zaczyna kolejny cykl. A ja kiedyś gdzieś czytałam, że po porodzie f.lutealna może się skrócić. a owu może tez być przed skokiem. Kolejny cykl jśli będziesz miała podobny pomyśl o monitoringu żebyś wiedziała kiedy występuję owu i powiedz lekarzowi i tej długości f. lutealnej zapewne coś poradzi w tej sprawie
-