X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o interpretację wykresu
Odpowiedz

Prośba o interpretację wykresu

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Lili87 Autorytet
    Postów: 616 193

    Wysłany: 1 stycznia 2015, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny bardzo Was proszę o pomoc w interpretacji cyklu. Jestem w tych sprawach początkująca, bo to dopiero pierwszy świadomie obserwowany przeze mnie cykl. Czy są rzeczy na które powinnam zwrócić uwagę, czy coś może budzić niepokój? Będę wdzięczna za wasze opinie i komentarze. :)

    kasiulek1201 lubi tę wiadomość

    25cs -12.10.16 8t4dc >tęsknię< co dzień bardziej



  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 1 stycznia 2015, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:55

    Lili87, kasiulek1201 lubią tę wiadomość

    20140607580114.png

  • agania Autorytet
    Postów: 2903 2573

    Wysłany: 1 stycznia 2015, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pij dużo wody żeby śluz się poprawił, może olej z wiesiołka zastosuj?

    Lili87, kasiulek1201 lubią tę wiadomość

    n59y3e5ef47vpcg5.png
    l22ncwa1igcivb04.png
  • Lili87 Autorytet
    Postów: 616 193

    Wysłany: 2 stycznia 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z piciem wody mam ogromny problem, bo kiedy jestem w pracy - a pracuje po 12h- to przez cały dzień wypijam 2 szklanki kawy i to wszystko, dlatego wiem, że muszę się pilnować bardzo i zacząć kontrolować ilość płynów. Za to od 4 dni pije siemię lniane ale dziś wybieram się do apteki i chyba faktycznie zakupię ten olej. Może coś w końcu ruszy, tym bardziej, że szwagierka niedawno urodziła i teraz wszyscy naciskają na nas... a to wcale nie pomaga :( Bardzo wam dziękuję za komentarze :)

    kasiulek1201 lubi tę wiadomość

    25cs -12.10.16 8t4dc >tęsknię< co dzień bardziej



  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215