Prośba o interpretację wykresu
-
Dziewczyny bardzo Was proszę o pomoc w interpretacji cyklu. Jestem w tych sprawach początkująca, bo to dopiero pierwszy świadomie obserwowany przeze mnie cykl. Czy są rzeczy na które powinnam zwrócić uwagę, czy coś może budzić niepokój? Będę wdzięczna za wasze opinie i komentarze.
kasiulek1201 lubi tę wiadomość
25cs -12.10.16 8t4dc >tęsknię< co dzień bardziej
-
Z piciem wody mam ogromny problem, bo kiedy jestem w pracy - a pracuje po 12h- to przez cały dzień wypijam 2 szklanki kawy i to wszystko, dlatego wiem, że muszę się pilnować bardzo i zacząć kontrolować ilość płynów. Za to od 4 dni pije siemię lniane ale dziś wybieram się do apteki i chyba faktycznie zakupię ten olej. Może coś w końcu ruszy, tym bardziej, że szwagierka niedawno urodziła i teraz wszyscy naciskają na nas... a to wcale nie pomaga Bardzo wam dziękuję za komentarze
25cs -12.10.16 8t4dc >tęsknię< co dzień bardziej
-
Hej dziewczyny. Cykl mam regularny, srednio 28 dni. Okres pojawil sie wczesniej niz powinien ( jakies 5 dni) do tego byl i krotszy i mniej obfity.....sluz plodny juz w 8 dniu cyklu i do tego silny bol w podbrzuszu- tak jak zwykle podczas owulacji. Dzis jest 12 dc i juz kremowy..jakby bylo po wszystkim...Co myslicie?
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyważka wrote:Witam! Dziewczyny może Wy mi wytlumaczycie dlaczego ovu juz czwarty raz zmienia mi owulacje z 14 na 17 dc i na odwrót. Dzisiaj kolejny raz zmienił z 14 na 17. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam