X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Udało się, czy to kolejny cykl bez owulacji?
Odpowiedz

Udało się, czy to kolejny cykl bez owulacji?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • adaska Autorytet
    Postów: 4053 3025

    Wysłany: 6 stycznia 2019, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane :)
    Mam pytanie odnośnie wykresu. To mój pierwszy cykl z mierzeniem temperatury.
    Robię to codziennie o stałej godzinie.
    Test owulacyjny wyszedł pozytywny w 16 dc. Przytulanki 2 dni wcześniej.
    Jest jakaś szansa?
    Dodam ze mam PCOS i między 16 a 25 dc biorę dupka (z tego co już zdarzyłam przeczytać nie ma on wpływu na wzrost temperatury). Cykle nieregularne, aczkolwiek ostatnio dzięki dupkowi są w granicach 27, 29 dni

    Będę wdzięczna za wasze opinie, bo ja jestem kompletnie zielona w tym wszystkim :)

    Wykres:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6b2016152f91.png

    👼🏻6tc 👼🏻9tc

    28.05.2020⏸🍀
    18.01.2021
    💙Adaś 10:58, 50cm 2660g
    💙Staś 11:00, 47cm 2330g

    Spełniłam swoje największe marzenie. Zostałam mamą ♥️

    atdc2n0aq1xoxowf.png
  • EwaWobula Debiutantka
    Postów: 15 3

    Wysłany: 11 stycznia 2019, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydaje mi się, że temperatura spada. Menstruacja już się rozpoczęła?

    krzynowkowa lubi tę wiadomość

    dziś masz dobry dzień
  • EwaWobula Debiutantka
    Postów: 15 3

    Wysłany: 12 stycznia 2019, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz mam opóźnienie miesiączki na 2 dni. Podstawowa temperatura wynosi 37,0. Marzę, że to będzie ciąża...

    dziś masz dobry dzień
  • kajax Autorytet
    Postów: 512 168

    Wysłany: 12 stycznia 2019, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś