X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr 10tyd brak zarodka
Odpowiedz

10tyd brak zarodka

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwwiaa Nowa

Wysłany: 26 lutego 2017, 15:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Jestem wedlug obliczen lekarza w 10tyd a dziecko ma 7tyd. Od wczoraj plamie na brazowo, czasami wiecej a raz mniej. 14lutego zarodek mial 12mm. Dzisiaj sie wystraszylam i bylam w szpitalu. Lekarz stwierdzil ze pecherzyk jest pusty i nie jest w stanie okreslic czy poronilam ani skad te sluzy. Czy ktoras z was tak miala? To moja pierwsza ciaza i nie wiem co myslec o tym, nie chce stracic tego dziecka

• All4love Autorytet

Wysłany: 26 lutego 2017, 20:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrób badanie beta hcg i umów się jak najszybciej do swojego ginekologa.

20.08.2017 <3
  • Jacqueline Autorytet

Wysłany: 26 lutego 2017, 21:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia - ale co, to nie mógł w pęcherzyku nic uwidocznić? Zarodek powinien mieć już blisko 2,5cm przy normalnym przyroście skoro wtedy miał 12mm, to już nie jest taka kruszynka i w 10 tyg. to przeważnie już przez brzuch nawet malucha widać szybko.

12.12.2017 - jestem :D Izabela, 55cm i 4450g :)
    Córcia Aleksandra 02.2011 - 57cm i 4250g :)
    Aniołek 10 tc (*) 03.08.2015
    Aniołek 9tc (*) 03.03.2016
    Aniołek 5tc (*) 06.05.2016
    Aniołek 10 tc (*) 15.07.2016
  • sylwwiaa Nowa

Wysłany: 26 lutego 2017, 22:22

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wizyte powinnam miec we wtorek u swojego gin na 2 juz bylam i ciaza wolno sie rozwijala. W szpitalu stwierdzil ze jest pecherzyk ale brak zarodka. Lekarz zrobil usg dopochwowo narobil przy tym duzo bolu, po godzinie zaczelam krwawic i znow do szpitala. Teraz jest pewne ze poronilam:(

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?