X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Ciąża pozamaciczna pomocy
Odpowiedz

Ciąża pozamaciczna pomocy

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Klarciaa Koleżanka
    Postów: 56 30

    Wysłany: 3 października 2020, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem przerażona lekarze straszą mnie ciążą pozamaciczną.
    Sytuacja wygląda następująco.
    pierwsza beta 77
    na drugi dzien 138 prog. 17,89 ( nie robiony na czczo. EST - 131
    endometrium 20,8
    dzisiaj beta 401.
    Zaczął poleć mnie brzuch tzn. ciągnąć i palić,piec lokalizacja się zmienia raz to jest całe podbrzusze raz prawy jajnik, raz jakby punkt w macicy , raz koło pepka.
    Pani na IP powiedziała, że nie widać pecherzyka za to widzi niewielka ilość plynu. Jestem załamana, cały czas rycze.
    Czy któraś z was miała podobna historie i skonczyło się dobrze?
    Albo napiszcie jakie miałyście wyniki podcza CP.
    Umieram z rozpaczy

    0d1ys65g9okw1k49.png
  • Nastkaa97 Autorytet
    Postów: 414 216

    Wysłany: 4 października 2020, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana, nie byłam w takiej sytuacji i nie znam tez nikogo kto miał ciaze pozamaciczna, wiec duzo nie pomoge, ale wiem jedno ze musisz ufać lekarzom krzywdy Ci nie zrobią. Oni wiedzą najlepiej co robić najwazniejsze, żeby była prawidlowa diagnoza i leczenie. Trzymqm mocno kciuki. Daj znać jak będzie się rozwijać sytuacja ❤

    16.05.2021r. KLARA ❤
    Starania o drugiego maluszka od 05.2022r. ❤
    27.07.2022r. 10+2 - Aniołek [*] (wada genetyczna )
    Styczeń 2023r. - cb 💔
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko