Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 14 września   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr O MÓJ BOŻE, JESTEM W CIĄŻY!!
Odpowiedz

O MÓJ BOŻE, JESTEM W CIĄŻY!!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2016, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie mamy, i przyszłe mamy :)
    Dziś dowiedziałam się,że jestem w ciąży... Test ciążowy pokazał 2 kreski,a beta wyniosła 62,4 jednostki. Według kalendarza na tej stronie to 3 tydzień i 5 dzień. Jestem kompletnie zielona w temacie, młoda głupia... Do lekarza idę 29 kwietnia,wcześniej nie dało rady. Proszę kobietki poradzcie mi co teraz robić,czego nie, czy to bezpieczne tyle czekac na wizyte ? Mam milion myśli w głowie!

  • MajaRyt Przyjaciółka
    Postów: 140 34

    Wysłany: 12 kwietnia 2016, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grudniówka wrote:
    Witam wszystkie mamy, i przyszłe mamy :)
    Dziś dowiedziałam się,że jestem w ciąży... Test ciążowy pokazał 2 kreski,a beta wyniosła 62,4 jednostki. Według kalendarza na tej stronie to 3 tydzień i 5 dzień. Jestem kompletnie zielona w temacie, młoda głupia... Do lekarza idę 29 kwietnia,wcześniej nie dało rady. Proszę kobietki poradzcie mi co teraz robić,czego nie, czy to bezpieczne tyle czekac na wizyte ? Mam milion myśli w głowie!
    Kwas foliowy od dziś zażywaj! Koniecznie! Nie dzwigaj. A poza tym to spokojnie, często idzie się na wizytę w 8 tyg ciąży czy nawet później, żeby była pewność, że coś będzie widać na usg.
    Ale nie wszyscy mają taką cierpliwość i idą wcześniej. Również ja:)

    9ewngzu33vtqn71b.png

  • Ashley86 Koleżanka
    Postów: 48 4

    Wysłany: 12 kwietnia 2016, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś