X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Potwierdzenie u ginekologa
Odpowiedz

Potwierdzenie u ginekologa

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sabi. nka Nowa

Wysłany: 25 czerwca 2021, 13:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć 🙂 mam nadczynność tarczycy i nieregularne cykle, tj między 27 a 43 dni. Zrobiłam test ciążowy oraz betę, wartość 11.22. Ostatnia miesiączke mialam 21.05 a współżyłam 13.06. Mam biaky śluz, niesamowicie obolałe piersi i od kilku dni boli mnie brzuch, najczęściej w okolicach jajników. Ze szczególnych objawów 18.06 mialam temp 37,3, na drugi dzien tez podwyższona. Moja pierwsza ciąża, jestem zielona. Kiedy powinnam zgłosić sie do ginekologa aby był w stanie mi udzielić informacji?

• Justyna2806 Debiutantka

Wysłany: 2 lipca 2021, 23:13

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na spokojnie w połowie lipca umów się na wizytę 😁

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Mikrobiom intymny a infekcje - wakacyjny niezbędnik

Mikrobiom pochwy to złożony ekosystem mikroorganizmów, który pełni kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia intymnego. Jego zaburzenie może prowadzić do różnorodnych dolegliwości, które są szczególnie uciążliwe podczas podróży. W tym artykule przyjrzymy się, jak działa mikrobiom pochwy, jakie czynniki mogą go zaburzyć podczas wakacji, a wreszcie jak skutecznie chronić zdrowie intymne w trakcie podróżowania oraz kiedy warto sięgnąć po sprawdzone wsparcie z apteki.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?