X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Pusty pęcherzyk
Odpowiedz

Pusty pęcherzyk

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Olaxxk Koleżanka
    Postów: 73 9

    Wysłany: 6 stycznia, 00:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane dzisiaj poszłam do szpitala, bo zastanawiały mnie kucia od czasu do czasu. Z aplikacji wynika że to 6t4d chociaż ten cykl był dziwny, wydawało mi się że owulacja była dwa razy. Co się okazało pusty pecherzyk GS 1.51cm... Jestem załamana, lekarz kazał pójść na kontrolę za 7 dni. Beta wynosi 38132,2 boję się że będę musiała mieć zabieg... ostatnia ciaza biochemiczna a teraz puste jajo... Czy któraś miała podobnie I okazało się że jednak zarodek się pojawił? Ps. Lekarz który przyjmował mnie w poradni ginekologicznej w szpitalu nawet nie był ginekologem tylko dentysta

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 stycznia, 01:44

  • Roxie_eS Autorytet
    Postów: 951 832

    Wysłany: 6 stycznia, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Idź do dobrego ginekologa z certyfikatem fmf. Cierpliwego. U mnie w obu ciążach na tym etapie znalezienie zarodka na świetnym sprzęcie, przez specjalistę z fmf zajmowalo dobry kwadrans. Większość innych lekarzy już by mi powiedziała, że puste jajo. Powodzenia, trzymam kciuki :)

    Kir AA, MTHFR, wysokie NK maciczne i we krwi obwodowej, rozjechane cytokiny.

    W latach 2022-2023 - 7 ciąż biochemicznych.
    03.23 - 8+6 poronienie chybione na etapie 6+1- synuś z trisomią chromosomu 3 🥺

    Nowe rozdanie:
    18dpo - beta 1084
    20dpo - beta 2297
    22dpo (5+0) - GS 7,4mm
    27.11 (6+0) - CRL 2,4mm - serduszko 105ud/min (5+5 z USG)
    07.12 (7+3) - CRL 1,39cm - serduszko 157ud./min (7+5 z USG)
    21.12 (9+3) - CRL 2,73cm - serduszko 184ud./min (9+4 z USG)
    05.01 (11+4) - CRL 5,89cm - USG prenatalne prawidłowe. Chyba dziewczynka 😍 (12+3 z USG)

    Acard, Accofil, Hydroxychloroquine, Intralipidy
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj