X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Szczepienie na COVID
Odpowiedz

Szczepienie na COVID

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 stycznia 2024, 16:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

• alauda Autorytet

Wysłany: 15 stycznia 2024, 09:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emka123 wrote:
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

Hej, nie jestem lekarzem, ale w pierwszym trymestrze nie powinno się szczepić. Bezpieczniej zrobić to drugim albo trzecim, kiedy dziecko ma już wykształcone wszystkie organy.

Ja będąc w ciaży szczepiłam się w 2. trymestrze szczepionką Pfizera, ale to było trzy lata temu i nie wiem, jakie są teraz dostępne.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2024, 09:43

10.2021 -👧🏻 ❤️ (iui)
    05.23 💔 9/10tc (naturals)

4xIVF ➡️ 7 transferów ❌ ➡️ koniec starań
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ