X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Szczepienie na COVID
Odpowiedz

Szczepienie na COVID

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 stycznia 2024, 16:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

• alauda Autorytet

Wysłany: 15 stycznia 2024, 09:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emka123 wrote:
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

Hej, nie jestem lekarzem, ale w pierwszym trymestrze nie powinno się szczepić. Bezpieczniej zrobić to drugim albo trzecim, kiedy dziecko ma już wykształcone wszystkie organy.

Ja będąc w ciaży szczepiłam się w 2. trymestrze szczepionką Pfizera, ale to było trzy lata temu i nie wiem, jakie są teraz dostępne.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2024, 09:43

83; AMH 0,73

10.2021 -iui 👧🏻 ❤️ (AMH 0,95)

05.23 💔 9/10tc łyżeczkowanie

02/24➡️1 IVF -> ❄️
    08/24 FET 3BB ❌
    08/24➡️2 IVF -> ❄️❄️❄️
    12/24 FET 3AB ❌
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności

Wybór najlepszego lekarza specjalisty jest najwyższym priorytetem każdej kobiety, której starania przedłużają się lub dotychczasowe leczenie okazało się nieskuteczne. Szukając kompetentnych godnych zaufania lekarzy, którzy mogą pochwalić się wysoką skutecznością, należy brać pod uwagę również jakość placówki, w której przyjmują.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?