Słaba jakość komórek jajowych? To nie wyrok.

Poznaj autorski program poprawy jakości komórek dla pacjentek przed leczeniem in vitro, z niską rezerwą jajnikową i słabą odpowiedzią na stymulację hormonalną.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Szczepienie na COVID
Odpowiedz

Szczepienie na COVID

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 11 stycznia 2024, 16:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

• alauda Autorytet

Wysłany: 15 stycznia 2024, 09:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emka123 wrote:
    Czesc dziewczyny!
    Czy w 1 trymestrze szczepilyscie sie na COVID?
    Jesli tak, to ktorym preparatem..?

Hej, nie jestem lekarzem, ale w pierwszym trymestrze nie powinno się szczepić. Bezpieczniej zrobić to drugim albo trzecim, kiedy dziecko ma już wykształcone wszystkie organy.

Ja będąc w ciaży szczepiłam się w 2. trymestrze szczepionką Pfizera, ale to było trzy lata temu i nie wiem, jakie są teraz dostępne.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2024, 09:43

10.2021 -👧🏻 ❤️ (iui)
    05.23 💔 9/10tc (naturals)

4xIVF ➡️ 7 transferów ❌ ➡️ koniec starań
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Masz objawy duszności wydechowej, ale nie jesteś zdiagnozowany? Lekarz online może pokierować Cię dalej

Duszność wydechowa utrudnia oddychanie, szczególnie podczas wydychania powietrza. Uczucie braku tchu może budzić niepokój. Jeśli doświadczasz takich objawów, a diagnoza wciąż nie jest postawiona, warto skonsultować się z lekarzem. Konsultacja online to szybki sposób na omówienie symptomów, uzyskanie wstępnej oceny i wskazówek dotyczących dalszej diagnostyki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę