X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum II trymestr pajączki i żylaki
Odpowiedz

pajączki i żylaki

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • mary84 Przyjaciółka
    Postów: 89 31

    Wysłany: 29 czerwca 2015, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapomniałam ostatnio zapytać lekarza.

    Miałam zawsze skłonność do pajączków na nogach, z daleka ich nie widać, ale moja mama ma bardzo widoczne i mówi, że nabawiła się ich w ciąży. Póki co nowych nie widzę ale te stare są jakby wyraźniejsze. Jest na to jakiś sposób?

    marzec 2015 - okropna angina w początku ciąży - oby było dobrze
    grudzień 2014 - laparoskopia kamicy żółciowej
    czerwiec 2014 - laparoskopia torbieli jajnika
    grudzień 2013 - (*) Kazik 12 tc

  • Miley24 Ekspertka
    Postów: 588 84

    Wysłany: 2 lipca 2015, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja myślę, że ogólnie unikanie słonca ostrego, ruch, jakies naprzemienne prysznice, witamina C

    d0be8675e9.png
    74di3e5e3sl020iq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2015, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kliknij, aby rozpocząć wpisywanie wiadomości

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2015, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieee...pajaczki to normalna sprawa w ciąży :-) Znamiona sie zmieniają...wychodza jakies różne dziwolągi :-) a wszystko sie zmieni jak urodzimy:-)
    Ja np mam znamie-takie dość duże :-) i na nim mam Male czerwone żyłeczki -wlasnie pajączki :-) No nic z tym nie zrobię...Trzeba czekać do po ciazy :-)

  • mary84 Przyjaciółka
    Postów: 89 31

    Wysłany: 3 lipca 2015, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ale mojej mamie to zostało..

    marzec 2015 - okropna angina w początku ciąży - oby było dobrze
    grudzień 2014 - laparoskopia kamicy żółciowej
    czerwiec 2014 - laparoskopia torbieli jajnika
    grudzień 2013 - (*) Kazik 12 tc

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 4 lipca 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo jak naczynia krwionośne zostaną uszkodzone to nie zregenerują się same z siebie a np za pomocą lasera - oczywiście po ciąży i okresie karmienia ;)

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 7 lipca 2015, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może komuś pomogę, bo mam ten sam problem. Ginekolog kazał używać miejscowo lioton 1000 ;)

    mary84 lubi tę wiadomość

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Ańdźka Przyjaciółka
    Postów: 83 61

    Wysłany: 13 lipca 2015, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fatim dzięki, bo mi te info na pewno się przyda :)

    oar89n7365w282rm.png
    8p3odqk3z3anr6pg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 lipca 2015, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja ide jutro do lekarza naczyniowca i na usg dopplerowskie konczyn dolnych.. od dawna mialam pojedyncze naczynka popekane, ale teraz zrobily mi sie takie jakby plamy a w srodku popekane naczynka.. ginekolog kazala brac cycklo 3 fort, i zapisac sie do naczyniowca - jutro ide - dam znac co powiedzial..

  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 13 lipca 2015, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan też biorę cyclo3fort i moje naczynka wyglądają jak duże siniaki a pod wieczór po całodziennym przemęczeniu żyły się uwypuklają :/ nawet nie wiedziałam, że jest taki lekarz jak naczyniowiec, daj znać koniecznie, ja jestem jeszcze przed wizytą u ginekologa, ale może powinnam go podpytać o tego naczyniowca ?

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • ewka315 Przyjaciółka
    Postów: 119 77

    Wysłany: 15 lipca 2015, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Ailatan i co powiedział lekarz?

    4c3tdqk3evf5n69m.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a wiec no nic dobrego w sumie sie nie dowiedzialam.. milama zrobione usg dopplerowskie i wyszlo ze na lewym podudziu mam zylaka, ktory cos tam powoduje i ze w piszczelu zle mi krew odplywa i no coz pekaja naczynia krwionosne.. wyglada to starsznie jak dla mnie.. ale na te chwile nic za bardzo sie nie da zrobic.. mam nosic ponczochy czy rajstopy przeciwzylakowe ( w sam raz na lato hehe) lykac cyklo3 fort, nogi wyzje i unikac slonca ( bo latem sie da) no i po ciazy i karmieniu sie zglosic i zobaczyc co sie dalej z zylakiem dzieje- doktor mowil ze po ciazy moze wrocic do normy i czesc naczynek zniknie- wchlodnie sie- czesc zostanie- powiedzial tez ze jezeli zylak nadal bedzie trzeba by zooperowac przed nastepna ciaza bo wtedy wyjdzie jeszcze wiecej pajaczkow zylek itp.. zakrzepow w kazdym razie nie mam... ale nie jestem pocieszona.. to sie rozlazi a mi jeszcze 3-4 miesiace ciazy zotsaly.. a i jeszcze powiedzial ze pajaczkow nie radzilby laserem likwidowac przed nastepna ciaza bo i tak wyjda..
    wiec ogolnie powiem Wam ze czuje sie mega nieaatrakcyjnie ztymi moimi nogami :( a byly takie ladne..

  • Mandi :) Autorytet
    Postów: 741 169

    Wysłany: 16 lipca 2015, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh też mam pełno pajączkow nawet pod biustem i po bokach brzucha niestety wątpię,że da się coś z tym zrobić :-(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2015, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laser tylko ale to po ciazy :)

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ