X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Fotelik samochodowy - jaki model?
Odpowiedz

Fotelik samochodowy - jaki model?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Bootylishous Koleżanka
    Postów: 32 19

    Wysłany: 19 września 2023, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny:)
    Wyprawka dla naszego malucha idzie pełna parą ale jeszcze nie mamy fotelika samochodowego 🙈 A czas ucieka…
    Szukamy z mężem fotelika możliwie jak najbezpieczniejszego. To moje pierwszo dziecko wiec jestem zielona, ale wiem ze nie chce kupić używanego, bo niestety nie mam sprawdzonego źródła. Na ile starcza taki pierwszy fotelik i gdzie najlepiej zakupić? Słyszałam, ze stacjonarnie. Czy to prawda? Czy warto dokupić bazę do niego? Polećcie proszę jakieś marki/modele 😊

    Dolly89 lubi tę wiadomość

  • abbigal Autorytet
    Postów: 394 227

    Wysłany: 21 września 2023, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przede wszystkim każdy fotelik dobiera się pod kątem konkretnego samochodu (i koniecznie dziecka, ale to już te następne, bo wiadomo, że łupina będzie kupiona raczej przed narodzinami użytkownika).

    Używanych nie polecam, bo nigdy nie ma gwarancji, czy nie jest jednak powypadkowy, albo czy nie ma ukrytych wad, które obniżają jego bezpieczeństwo.

    Dobry fotelik przeszedł konkretne testy, ADAC, a teraz najnowsze spełniają też normę i-Size.
    Najlepszym rozwiązaniem jest wizyta w sklepie z fotelikami. Ja polecam Tosię i 8 gwiazdek, albo ich sklepy partnerskie. Raczej nie pierwszy lepszy Smyk, czy inny sklep z akcesoriami dla dzieci, bo tam często wciskają foteliki (podobnie jak wózki) za których sprzedaż dostają premie.

    Polecam grupę Społeczność 8 Geaizdek na FB, tam możesz poczytać opinie fachowców i użytkowników konkretnych modeli.