SUPLEMENT DIETY

Z GŁOWĄ O SUPLEMENTACH   

Kwas foliowy to nie wszystko:
Kompletny Przewodnik po mądrej suplementacji przed ciążą
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

NOWY ROK - NOWY PLAN NA ŚWIADOMĄ CIĄŻĘ   

Dlaczego pierwsze 90 dni przed poczęciem
ma kluczowe znaczenie?
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

Z GŁOWĄ O SUPLEMENTACH   

Pod choinkę polecamy Ci produkt dedykowany etapowi planowania ciąży
SPRAWDŹ
SUPLEMENT DIETY

NOWY ROK - NOWY PLAN NA ŚWIADOMĄ CIĄŻĘ   

Postaw na dopasowaną formułę i dawkę folianów.
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy wyniki męża pomożecie?
Odpowiedz

wyniki męża pomożecie?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Spuromix Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2021, 09:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Jestem zielona w ocenie wyników. Jest adnotacja ale nic mi to nie mówi, jest w stanie mi je ktoś ocenić i ciut wyjaśnić z czym dokładnie jest problem i jak zacząć z nim walczyć?

dni abstynencji: 6
    38f0594d1970.png

age.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 14 grudnia 2021, 11:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć ☺️
    Widziałam, że Dziewczyny odpisały Ci na wątku comiesięcznym.
    Ja jeszcze od siebie radzilabym od razu udać się do Urologa/Androloga najlepiej by zrobił na wizycie USG oraz skonsultował wyniki.
    My też czekaliśmy 3miesiace wg zaleceń pani z teleporady....wyniki po tym okresie okazały się jeszcze gorsze,a przyczyna tego są żylaki powrózka nasiennego. Straciliśmy niepotrzebnie 3mieisace...tak to mąż byłby już operowany,a teraz musimy czekać kolejne 3mieisace,także nie czekajcie tylko od razu zapisz męża do specjalisty ☺️
    A skąd jesteście? Bo jeśli z Warszawy to mogę polecić wam męża Urologa ☺️

• Spuromix Autorytet

Wysłany: 14 grudnia 2021, 11:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    z okolic bielska białej
    tak już mi dziewczyny odpowiedziały ale bardzo dziękuję za każdą poradę.