X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Badania do pracy magisterskiej
Odpowiedz

Badania do pracy magisterskiej

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • BEATA-studentka psychologii Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 15 grudnia 2023, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie osoby szukające tutaj wsparcia i pomocy.
    Jestem studentką IV roku psychologii i zaczynam pisać pracę magisterską. Prywatnie jestem mamą 6 dzieciaczków - trzynastoletniego syna Igora oraz 5 aniołków. Jeśli jesteś kobietą w wieku od 20 do 45 lat i spotkało cię to traumatyczne doświadczenie jakim jest poronienie (strata dzieciątka przed 22 tygodniem ciąży) to zapraszam cię do kontaktu prywatnego - całkowicie anonimowego w celu wzięcia udziału w moich badaniach. Jeśli będziesz chciała otrzymasz informację zwrotną o wynikach to Ci ją prześlę. Testy dotyczą poziomu stresu, lęku i depresyjności po poronieniu. Oraz jeden test - Skala wpływu zdarzeń - na objawy zespołu stresu pourazowego.
    Mój numer telefonu to 500-262-590.
    Jeśli chcecie porozmawiać to jestem do waszej dyspozycji. Od O 2018 roku wspieram osoby po stracie dziecka w grupie wsparcia.
    Ale nie musimy się wcale słyszeć - dla waszego komfortu nasz kontakt może być całkowicie pisemny (sms lub mail).
    Wysyłam Wam 4 testy - wypełniacie i odsyłacie do mnie.
    [email protected]

    Życzę wam dużo sił abyście WIEDZIAŁY ŻE TAK MUSIAŁO BYĆ, ALE TRUDNO BEZ ICH ŻYĆ ...

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.