X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Ciaza biochemiczna a potem poronienie 8 tc
Odpowiedz

Ciaza biochemiczna a potem poronienie 8 tc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 października 2017, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, zaczne od tego ze mam jedno dwuletnie dziecko. O 1 ciaze staralismy sie 1,5 roku, udalo sie dopiero po laparoskopii endometriozy zaszlam w 4 cyklu i urodzilam zdrowe dziecko. Teraz staramy sie o 2 i w marcu przeszlam ciaze biochemiczna beta osiagnela 50, nastepnie poroniebie samoistne. Teraz jestem w 8 tygodniu i czekam na zabieg. Jest zarodek , nie wyksztalcila sie akcja serca. Moje pytanie czy takie 2 poronienia to powod do podjecia badan? czy to miesci sie jeszcze w granicach normy? Jesli tak to jakie badania mam zrobic? Czesc lekarzy nie traktuje nawet pierwszego poronienia jako poronienia...Dzieki za rady jestem zielona w temacie...

  • VR Koleżanka
    Postów: 165 12

    Wysłany: 9 października 2017, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badania zawsze warto zrobić. Trzeba by było zbadać hormony jajnikowe i tarczycowe i prolaktynę na start. ;)

    hajka, kik lubią tę wiadomość

    52f668246f.png

    [*] 8tc 10.2016 łyżeczkowanie
    [*] 5tc 08.2017 cp
    Kraków

    MTHFR C6ttC-T hetero
    PAI-1 4G/5G homo
    hiperprolaktynemia czynnościowa
  • Paróweczka Koleżanka
    Postów: 58 33

    Wysłany: 29 października 2017, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj, jestesmy w prawie identycznej sytuacji...
    1. 12/2014 ciaza bezzarodkowa
    2. 08/2015 udana ciaza z rozwiazaniem przez cc 05/2016
    3. 05/2017 ciaza biochemiczna
    4. 08/2017 poronienie zatrzymane lyzeczkowane 25/10/2017

    Moj lekarz twierdzi ze gdyby nie ta jedna udana ciaza to byloby zagrozenie ze to kwestia genow i wtedy rekomendowalby cala liste badan genetycznych ale skoro jedna ciaza donoszona szczesliwie to opcje sa dwie: