OvuFriend - płatności

Czy za OvuFriend się płaci?

Nie, z OvuFriend możesz korzystać zupełnie za darmo w wersji Podstawowej. Przez pierwsze 30 dni masz możliwość korzystać z wersji Premium OvuFriend ze wszystkimi zaawansowanymi funkcjonalnościami. Po tym czasie możesz zdecydować, czy pozostać przy abonamencie Podstawowym, czy kontynuować w wersji Premium. Tutaj możesz dowiedzieć się, jaka jest różnica pomiędzy dostępem Podstawowym a Premium. 

Co otrzymuję w ramach abonamentu Premium?

Abonament Premium OvuFriend umożliwia dostęp do kompleksowego wsparcia płodności i starań o dziecko m.in. kalendarza dni płodnych, spersonalizowanej diety dopasowanej do różnych dolegliwości (np. PCOS, problemy ze śluzem, niskie libido, endometrioza), czy zaawansowanych analiz Twojego cyklu miesiączkowego. Tabelkę z pełną listą funkcjonalności Premium znajdziesz tutaj. Każda nowozarejestrowana użytkowniczka przez miesiąc posiada abonament Premium (testowy), aby móc bezpłatnie przetestować wszystkie zaawansowane funkcjonalności aplikacji OvuFriend. Po tym czasie możesz zdecydować, czy w dalszym ciągu chcesz korzystać z wersji Premium, czy wybierasz abonament Podstawowy (bezpłatny).

Czy proces płatności jest bezpieczny?

Proces płatności jest bezpieczny, szybki i bardzo prosty. Jest realizowany przez jednego z najbezpieczniejszych pośredników płatności firmę DotPay.

Jakie metody płatności akceptujecie?

W OvuFriend możesz płacić wieloma metodami płatności tj. karta płatnicza, karta kredytowa, przelew bankowy, płatności DotPay. Jedyne ograniczenie jest związane z abonamentem  jednomiesięcznym. Za abonament na 1 miesiąc możesz zapłacić wyłącznie kartą płatniczą lub kartą kredytową. Wiąże się to z faktem, że płatności za 1 miesiąc są automatycznie odnawiane. Oczywiście z tego abonamentu możesz w każdej chwili zrezygnować.

Jak przebiega płatność za dostęp do aplikacji OvuFriend?

Płatność za dostęp do aplikacji OvuFriend jest bardzo prosta, szybka i bezpieczna - realizowana przez jednego z najbezpieczniejszych pośredników płatności firmę DotPay.

Jak przebiega płatność?

  1. Jeśli jeszcze nie jesteś zalogowana, zaloguj się do swojego konta, a następnie kliknij na link "Ustawienia" i wejdź do zakładki "Abonament".
  2. Wybierz okres na jaki chcesz wykupić abonament Premium. Najpopularniejszą opcją jest abonament miesięczny automatycznie odnawiany. Płacisz raz, a my odnowimy dla Ciebie płatność co miesiąc w dniu, w którym zrealizowałaś pierwszą płatność. Oczywiście w każdym momencie możesz zrezygnować z abonamentu, nie musisz czekać na konkretny dzień, ani wypowiadać abonamentu z żadnym wyprzedzeniem. Zależy nam na zadowolonych użytkowniczkach!
  3. Kliknij na przycisk "Aktywuj"
  4. Zostaniesz przekierowana na stronę płatności DotPay. Masz tam możliwość zapłaty kartą płatniczą (np. debetową) lub w przypadku abonamentu 3 miesięcznego lub 12 miesięcznego, również przelewem. Koszt abonamentu to 29 zł miesięcznie, a przy rocznym pakiecie zaledwie 12,46 zł!
  5. Pamiętaj, płacąc w jednym serwisie, masz dostęp do trzech platform - OvuFriend.pl , BellyBestFriend.pl oraz KidzFriend.pl! Jeśli więc zajdziesz w ciążę, to nic Ci nie przepadnie, zamiast Kalendarza Cyklu będziesz mogła używać Inteligentnego Kalendarza Ciąży.

Na każdym etapie zarówno płatności jak i potem użytkowania OvuFriend, służymy swoją pomocą! Jesteśmy tutaj dla Ciebie. Po prostu napisz do nas: [email protected], a my z pewnością odpowiemy jeszcze w tym samym dniu!

Jak działa abonament wykupiony na 1 miesiąc?

Abonament jednomiesięczny jest płatny (odnawiany) automatycznie co miesiąc. Dane z karty wpisujesz raz, a płatność jest dla Ciebie odnawiana do momentu, w którym sama zdecydujesz. Zatem nie musisz martwić się, aby pamiętać o płatności. W każdym momencie możesz oczywiście zrezygnować z tego abonamentu, nie musisz czekać na żaden specjalny moment. 

Próbuję zapłacić kartą płatniczą i odrzuca mi płatność, dlaczego?

W pierwszej kolejności upewnij się, czy poprawnie wpisujesz wszystkie dane z karty oraz czy posiadasz wystarczającą ilość środków do zakupu abonamentu. Ponadto sprawdź, czy na Twojej karcie są włączone płatności internetowe (możesz to sprawdzić logując się na stronie swojego banku) i jakie limity na płatności internetowe posiadasz (niektóre banki mają te limity domyślnie ustawione bardzo nisko). Jeśli w dalszym ciągu Twoja płatność będzie odrzucana, napisz do nas na [email protected]

Jak zrezygnować z płatności odnawialnych za abonament Premium?

Aby zrezygnować z abonamentu, wejdź w Ustawienia. Następnie przejdź do zakładki Abonament. Znajdziesz tutaj wszystkie informacje dotyczące abonamentu i płatności. Tutaj również możesz zrezygnować z płatności odnawialnych, poprzez kliknięcie w link "rezygnacja z abonamentu".

Jakie funkcjonalności są darmowe?

Śledzenie cyklu miesiączkowego (zapisywanie objawów, leków, notatek) oraz zaawansowane wykrywanie owulacji jest darmowe. Naszym celem jest pomaganiem wszystkim kobietom, niezależnie od posiadanego abonamentu. Listę z pozostałymi darmowymi funkcjonalnościami OvuFriend - znajdziesz tutaj.

Co jeśli opłacę abonament, a zajdę w ciążę?

Nic straconego! Jeśli zajdziesz w ciążę kalendarz cyklu nie będzie Ci już potrzebny, ale będziesz mogła wykorzystać swój abonament Premium w Spersonalizowanym Kalendarzu Ciąży. W OvuFriend abonament Premium uprawnia Cię do korzystania z 3 platform: płodność i starania o dziecko (OvuFriend), ciąża (BellyBestFriend) i dzieci (KidzFriend).

Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)