X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS
Odpowiedz

Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anna2920 Nowa

Wysłany: 29 marca 2020, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem studentką dietetyki , piszę pracę magisterską na temat wpływu hiperhomocysteinemi na PCOS i polimorfizmu na PCOS. Przeprowadzam dość duże badanie naukowe aby sprawdzić jak na praktykę przekłada się to co donosi piśmiennictwo. Na ten moment mogę stwierdzić, że ponad połowa moich badanych kobiet ma PCOS, co za tym idzie zaburzenia płodności. Jest to bardzo duży problem :(

Jeżeli chciałybyście się przyczynić do postępów nauki w tym kierunku to bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, to tylko niecałe 5 minut a do mojego badania bardzo istotne informacje :)

Bardzo dziękuję za pomoc i życzę powodzenia w szukaniu przyczynowo-skutkowym :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdI_1H0XNsfFDk9ljP7wvZXzqwGu3r2FYEtHQe4a0x6qtY95w/viewform?usp=sf_link

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2020, 14:05

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naturalne sposoby łagodzenia bólu porodowego