Zaczynasz starania o dziecko?

Sprawdź witaminy nr 1 w Europie dla kobiet
- od planowania ciąży do karmienia piersią.*
*Na podstawie wewnętrznej analizy firmy Procter & Gamble z wykorzystaniem danych z następującego źródła: IQVIA Global OTC Insights: OTC3 04A4 M/Vit+Miner Perinatal + 04B4 M/Vit W/O Miner Perinatal; Europa (23 kraje). Wielkość sprzedaży ilościowej według marki dla MAT z czerwca 2025 r., odzwierciedlająca szacunki rzeczywistej aktywności. Prawa autorskie IQVIA. Wszelkie prawa zastrzeżone.
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum › Poronienie › Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS
Odpowiedz

Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anna2920 Nowa

Wysłany: 29 marca 2020, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem studentką dietetyki , piszę pracę magisterską na temat wpływu hiperhomocysteinemi na PCOS i polimorfizmu na PCOS. Przeprowadzam dość duże badanie naukowe aby sprawdzić jak na praktykę przekłada się to co donosi piśmiennictwo. Na ten moment mogę stwierdzić, że ponad połowa moich badanych kobiet ma PCOS, co za tym idzie zaburzenia płodności. Jest to bardzo duży problem :(

Jeżeli chciałybyście się przyczynić do postępów nauki w tym kierunku to bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, to tylko niecałe 5 minut a do mojego badania bardzo istotne informacje :)

Bardzo dziękuję za pomoc i życzę powodzenia w szukaniu przyczynowo-skutkowym :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdI_1H0XNsfFDk9ljP7wvZXzqwGu3r2FYEtHQe4a0x6qtY95w/viewform?usp=sf_link

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2020, 14:05

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!