Dni dla Płodności   

Specjalnie dla Ciebie - wiosenny powiew nadziei 
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy do 22 marca   
Sprawdź!
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS
Odpowiedz

Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anna2920 Nowa

Wysłany: 29 marca 2020, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem studentką dietetyki , piszę pracę magisterską na temat wpływu hiperhomocysteinemi na PCOS i polimorfizmu na PCOS. Przeprowadzam dość duże badanie naukowe aby sprawdzić jak na praktykę przekłada się to co donosi piśmiennictwo. Na ten moment mogę stwierdzić, że ponad połowa moich badanych kobiet ma PCOS, co za tym idzie zaburzenia płodności. Jest to bardzo duży problem :(

Jeżeli chciałybyście się przyczynić do postępów nauki w tym kierunku to bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, to tylko niecałe 5 minut a do mojego badania bardzo istotne informacje :)

Bardzo dziękuję za pomoc i życzę powodzenia w szukaniu przyczynowo-skutkowym :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdI_1H0XNsfFDk9ljP7wvZXzqwGu3r2FYEtHQe4a0x6qtY95w/viewform?usp=sf_link

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2020, 14:05

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Sen a zdrowie hormonalne kobiety – jak na siebie wpływają?

Jak sen wpływa na zdrowie hormonalne kobiety? Jakie mogą być skutki niedoboru snu w kontekście kobiecej płodności? Jakie hormony są szczególnie wrażliwe na problemy z bezsennością u kobiet? Jak zadbać o prawidłową higienę snu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność