X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS
Odpowiedz

Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anna2920 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 29 marca 2020, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem studentką dietetyki , piszę pracę magisterską na temat wpływu hiperhomocysteinemi na PCOS i polimorfizmu na PCOS. Przeprowadzam dość duże badanie naukowe aby sprawdzić jak na praktykę przekłada się to co donosi piśmiennictwo. Na ten moment mogę stwierdzić, że ponad połowa moich badanych kobiet ma PCOS, co za tym idzie zaburzenia płodności. Jest to bardzo duży problem :(

    Jeżeli chciałybyście się przyczynić do postępów nauki w tym kierunku to bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, to tylko niecałe 5 minut a do mojego badania bardzo istotne informacje :)

    Bardzo dziękuję za pomoc i życzę powodzenia w szukaniu przyczynowo-skutkowym :)

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdI_1H0XNsfFDk9ljP7wvZXzqwGu3r2FYEtHQe4a0x6qtY95w/viewform?usp=sf_link

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2020, 14:05

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów