X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS
Odpowiedz

Polimorfizm MTHFR, hiperhomocysteinemia, PCOS

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anna2920 Nowa

Wysłany: 29 marca 2020, 14:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem studentką dietetyki , piszę pracę magisterską na temat wpływu hiperhomocysteinemi na PCOS i polimorfizmu na PCOS. Przeprowadzam dość duże badanie naukowe aby sprawdzić jak na praktykę przekłada się to co donosi piśmiennictwo. Na ten moment mogę stwierdzić, że ponad połowa moich badanych kobiet ma PCOS, co za tym idzie zaburzenia płodności. Jest to bardzo duży problem :(

Jeżeli chciałybyście się przyczynić do postępów nauki w tym kierunku to bardzo proszę o wypełnienie poniższej ankiety, to tylko niecałe 5 minut a do mojego badania bardzo istotne informacje :)

Bardzo dziękuję za pomoc i życzę powodzenia w szukaniu przyczynowo-skutkowym :)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdI_1H0XNsfFDk9ljP7wvZXzqwGu3r2FYEtHQe4a0x6qtY95w/viewform?usp=sf_link

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2020, 14:05

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Jakie suplementy i witaminy warto przyjmować w ciąży? Poradnik dla przyszłych mam