X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Ponawiam prośbę o pomoc!
Odpowiedz

Ponawiam prośbę o pomoc!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • inamorata Nowa
    Postów: 4 4

    Wysłany: 23 października 2013, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Nazywam się Żaneta Nowak i jestem studentką ostatniego roku psychologii w Lublinie. Kilka lat temu natchnęłam się po raz pierwszy na forum Aniołkowych Mam. Śledziłam historię kobiet doświadczonych traumą poronienia, czytałam wypowiedzi pojawiające się na forach i blogach, przeczytałam kilka pozycji książek na ten temat. Kiedy miałam podjąć decyzje dotycząca tematu pracy magisterskiej wiedziałam, że będzie to temat dotyczący poczucia straty kobiet po poronieniu. Mój wybór nie spotkał się z aprobatą otoczenia. Wiele osób odradzało mi mówiąc, że są Panie zamkniętą grupą, która nie zechce brać udziału w badaniach, a tym samym pomóc. Uparłam się i dlatego zwracam się z ogromną prośbą o poświęcenie mi swojego czasu na wypełnienie kilku kwestionariuszy. Wiem, że wypełniania kwestionariuszy jest niekiedy żmudnym i nudnym zajęciem, ale bardzo liczę na Panie. Jestem życiową optymistką, ale wierzę również, że moja praca oraz jej wyniki przyczynią się do poszerzenia wiedzy na sytuacji kobiet dotkniętych stratą. Jesteście moją inspiracją. Podziwiam Waszą siłę.
    Osoby, które zdecydują się wziąć udział w badaniu proszę o kontakt na mojego maila: [email protected] lub też proszę o podanie swojego maila w komentarzach, wówczas ja odpiszę.
    Pozdrawiam. Życzę siły. Żaneta Nowak

  • slonkozusa Ekspertka
    Postów: 161 128

    Wysłany: 29 października 2013, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam jestem po dwóch poronieniach i aktualnie jestem w ciąży jeżeli mogę jakoś pomóc to mój email [email protected]

    czekamy na ciebie mikołajku
    dahva3q.png
    hkqloxz.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również: